Camping Minicamping Ormsby Field

Meer camping info

134 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field

• 8Henny haverkort07-01-2017

Super ontvangst

Kon geen taxi krijgen maar werd netjes door de buren naast ons naar Beverwijk gebracht. Flesje wijn was voldoende

• 9J.Stilma07-12-2016

Gastvrijheid was hartverwarmend.

Veel ruimte. Mooie omgeving. Prima sanitair. Wij wonen in Drenthe en waren hier om dicht bij onze zieke (schoon)moeder in Zaandam te zijn. Toen we op de dag nadat ze was overleden terugkwamen op de camping, bleek ons gasstel kapot. Ons hoofd stond er niet naar om uit eten te gaan. Maar tot onze grote verrassing kwam de eigenaresse aan met een schaal heerlijke pasta met zalm. Op deze verdrietige dag deed dat ons heel erg goed.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Familie Roenhorst18-09-2016

fantastisch

Goede prijs / kwaliteit verhouding, keurig en groot sanitair, ruime plaatsen, jong en oud, veel kinderen, meehelpen op de boerderij, enz. allemaal pluspunten voor deze geweldig liggende camping waar we al weer 10 jaar komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Anna en Mello Vegter01-09-2016

Men voelt zich direct helemaal thuis.

De ligging is geweldig. Vlakbij het duingebied op fietsafstand van prachtige steden als Alkmaar en Haarlem. Opfietsafstand meerdere duinovergangen naar het Noordzeestrand. Op loopafstand van het NS-station (voor bijv. een dagje Amsterdam) Het boerenbedrijf is toegankelijk; bewoners worden ingelicht over op naderde geboortes van kalfjes. Boer Gerard is heel goed ingevoerd in de historie van Castricum e.o. en biedt de gasten per seizoen 1 of 2 keer de gelegenheid om mee te doen aan een rondleiding (wandelend of op de fiets) waarin hij zijn kennis op boeiende wijze weet te vertolken.

• 9anja van willes29-08-2016

Kindvriendelijk en schoon

Heerlijke kleine camping, van waaruit je mooie fietstochten kan maken. Vriendelijke eigenaren die voor je klaar staan. Schoon sanitair. Helemaal prima. Het enige minpuntje is de vele vliegen met als gevolg alles onder de vliegenpoep, maar daar is niets aan te doen, dat weet je op een boerencamping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Marjet Polman27-08-2016

Heerlijk plekje voorzien van alle gemakken.

De ligging is perfect. Overal dichtbij toch lekker rustig. Bij ontvangst een complete map met allerlei bruikbare informatie. Keurig sanitair waar je niet steeds muntjes hoeft te gebruiken. En ruim de tijd om te douchen. Voldoende wc's en douchen. Kortom zeer tevreden!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Inge de Groot23-08-2016

goed onderhouden en leuke camping

een prima camping. camping was nagenoeg vol, de 10 dagen dat wij er stonden. veel kinderen op de camping. mooie ruime plekken, camping is ruim opgezet. sanitair goed onderhouden, netjes en genoeg sanitair. een grote familie/invalide douche/toilet aanwezig. kinderen mochten de boer helpen met voeren van de koeien en meerijden op de trekker. speelhuisjes, trampoline en skelters en trekkers aanwezig voor de kinderen. minpunt is dat de trampoline niet in het zicht staat, maar achter een bosje. gemoedelijke sfeer, aardige en behulpzame gastvrouw en gastheer. ligging van de camping is perfect, dichtbij het centrum, dicht bij bos/strand en duinen. weids uitzicht vanaf de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Simon Molenaar11-08-2016

Perfecte Camping

Prachtige ligging net onder Castricum. Ideale locatie voor fiets tochten in de omgeving. Goede voorzieningen, schoon sanitair en erg vriendelijke en behulpzame gastvrouw.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Ans de Jong07-08-2016

Mooie camping, kindvriendelijk

Goed: Sanitair, ligging, ruime plaatsen, speeltuin, kindvriendelijk

Minder goed: parkeren

• 10Hofstede29-07-2016

Gezellige camping waar de kids heerlijk spelen

Leuke, fijne camping waar je voor je rust heen kan, maar ook voor de gezelligheid, er is een centrale wifi plek. Maar daar talen de kinderen niet naar. Er zijn skelter, meerdere leuke kleine speelhuisjes over het terrein verdeeld. Trampoline en schommels. Kinderen zijn de hele dag druk met spelen ipv computeren/tablet en tv kijken etc. Ze hebben er niet eens tijd voor. Sanitair is keurig en schoon. Wij zijn heel tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping Minicamping Ormsby Field info