Camping Minicamping Ormsby Field

122 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field in het Nederlands

een droom camping

de smet rachel
26-7-2016

rustig,ruime plaatsen met extra's en veel aandacht voor de kinderen.

Je voelt je er welkom,problemen zijn opgelost voor dat ze er zijn.

Extra info,wordt even voor je opgezocht.Een adres om zeker terug te komen.

Zelfs het water smaakte lekkerder dan thuis.

Rijk en Hennie Pleijter
15-7-2016

Mooie camping en erg gastvrij met vele wandel en fietsmogelijkheden. Geen minpunten ervaren.u

Mooie camping, zeer goed sanitair en leuke mensen

Ingrid Lip- van Ommen
12-7-2016

Wij hebben ruim 6 weken op de camping gestaan en het zeer naar de zin gehad. Het is een mooie camping met leuke mensen. Het grasveld wordt goed onderhouden, d.w.z. regelmatig gemaaid en laat geen los gras achter. Mooie ruime plekken met wijds uitzicht. Duidelijke informatiemap. Voor kinderen tot een jaar of 10 lijkt het mij erg leuk. Veel trekkertjes, fietsjes beschikbaar en op het veld leuke speelhuisjes. De omgeving is prachtig, je wandelt zo het bos in. Zee op ca 4 km. Castricum is een leuke plaats en de naburige plaatsen ook heel levendig.

Erg goed!!

F. Lancee
4-7-2016

Fijne camping, erg vriendelijke ontvangst. Grote staanplaatsen. Prima, schoon sanitair. Leuk dat er voor de kinderen tractors en andere karren staan, net als de speelhuisjes en trampoline op het veld. Het zwembad wordt zeker niet gemist, want daarvoor is de zee. Handige map met wetenswaardigheden over de camping en de omgeving. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen in het duingebied en goed bereikbaar naar de zee.

Gastvrij

fam Haverkort
4-7-2016

Dat je vriendelijk wordt ontvangen en super sanitair voor een boerencamping. Centrale wifiplek warme fijne douches all incl.

Het sanitairi s prima. Op loopafstand van centrum en dicht bij bos en duin. Vriendelijke ontvangst en zeer verzorgde informatiemap. Jammer dat de wifi geen bereik heeft over het hele veld.

heerlijke rustige camping

Sandra
22-5-2016

Ruime plekken, schoon sanitair. De kinderen (12 jaar) hebben zich prima vermaakt met de skelters, de trampoline en de schommel. Prachtige omgeving. In de schuur konden de kinderen hangen en gebruik maken van wifi.

Het enige kleine nadeel was dat er niet veel kinderen van hun leeftijd waren. Merendeel van de gasten waren gezinnen met kleine kinderen, of oudere stellen zonder kinderen.

Op en top vakantie

C Roosendaal
1-3-2016

Rust en vrijheid in een prachtige omgeving.

zoals altijd, zeer goed

Ron Roenhorst
13-12-2015

Zon, zee en strand en ook nog een geweldige natuur.

Geweldige camping.

Jans de Haan
11-10-2015

Een echte camping met melkveehouderij heel leuk voor de kinderen mogen in de stal kijken naar kalfjes etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Ormsby Field in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Ormsby Field zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.