Camping Minicamping Ormsby Field

122 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field in het Nederlands

Super ontvangst

Henny haverkort,
7-1-2017

Kon geen taxi krijgen maar werd netjes door de buren naast ons naar Beverwijk gebracht. Flesje wijn was voldoende

Gastvrijheid was hartverwarmend.

J.Stilma
7-12-2016

Veel ruimte. Mooie omgeving. Prima sanitair. Wij wonen in Drenthe en waren hier om dicht bij onze zieke (schoon)moeder in Zaandam te zijn. Toen we op de dag nadat ze was overleden terugkwamen op de camping, bleek ons gasstel kapot. Ons hoofd stond er niet naar om uit eten te gaan. Maar tot onze grote verrassing kwam de eigenaresse aan met een schaal heerlijke pasta met zalm. Op deze verdrietige dag deed dat ons heel erg goed.

fantastisch

Familie Roenhorst
18-9-2016

Goede prijs / kwaliteit verhouding, keurig en groot sanitair, ruime plaatsen, jong en oud, veel kinderen, meehelpen op de boerderij, enz. allemaal pluspunten voor deze geweldig liggende camping waar we al weer 10 jaar komen.

Men voelt zich direct helemaal thuis.

Anna en Mello Vegter
1-9-2016

De ligging is geweldig. Vlakbij het duingebied op fietsafstand van prachtige steden als Alkmaar en Haarlem. Opfietsafstand meerdere duinovergangen naar het Noordzeestrand. Op loopafstand van het NS-station (voor bijv. een dagje Amsterdam) Het boerenbedrijf is toegankelijk; bewoners worden ingelicht over op naderde geboortes van kalfjes. Boer Gerard is heel goed ingevoerd in de historie van Castricum e.o. en biedt de gasten per seizoen 1 of 2 keer de gelegenheid om mee te doen aan een rondleiding (wandelend of op de fiets) waarin hij zijn kennis op boeiende wijze weet te vertolken.

Kindvriendelijk en schoon

anja van willes
29-8-2016

Heerlijke kleine camping, van waaruit je mooie fietstochten kan maken. Vriendelijke eigenaren die voor je klaar staan. Schoon sanitair.

Helemaal prima.

Het enige minpuntje is de vele vliegen met als gevolg alles onder de vliegenpoep, maar daar is niets aan te doen, dat weet je op een boerencamping.

Heerlijk plekje voorzien van alle gemakken.

Marjet Polman
27-8-2016

De ligging is perfect. Overal dichtbij toch lekker rustig. Bij ontvangst een complete map met allerlei bruikbare informatie. Keurig sanitair waar je niet steeds muntjes hoeft te gebruiken. En ruim de tijd om te douchen. Voldoende wc's en douchen. Kortom zeer tevreden!

goed onderhouden en leuke camping

Inge de Groot
23-8-2016

een prima camping. camping was nagenoeg vol, de 10 dagen dat wij er stonden. veel kinderen op de camping. mooie ruime plekken, camping is ruim opgezet. sanitair goed onderhouden, netjes en genoeg sanitair.

een grote familie/invalide douche/toilet aanwezig.

kinderen mochten de boer helpen met voeren van de koeien en meerijden op de trekker.

speelhuisjes, trampoline en skelters en trekkers aanwezig voor de kinderen. minpunt is dat de trampoline niet in het zicht staat, maar achter een bosje.

gemoedelijke sfeer, aardige en behulpzame gastvrouw en gastheer.

ligging van de camping is perfect, dichtbij het centrum, dicht bij bos/strand en duinen. weids uitzicht vanaf de camping.

Perfecte Camping

Simon Molenaar
11-8-2016

Prachtige ligging net onder Castricum. Ideale locatie voor fiets tochten in de omgeving. Goede voorzieningen, schoon sanitair en erg vriendelijke en behulpzame gastvrouw.

Mooie camping, kindvriendelijk

Ans de Jong
7-8-2016

Goed: Sanitair, ligging, ruime plaatsen, speeltuin, kindvriendelijk

Minder goed: parkeren

Leuke, fijne camping waar je voor je rust heen kan, maar ook voor de gezelligheid, er is een centrale wifi plek. Maar daar talen de kinderen niet naar. Er zijn skelter, meerdere leuke kleine speelhuisjes over het terrein verdeeld. Trampoline en schommels. Kinderen zijn de hele dag druk met spelen ipv computeren/tablet en tv kijken etc. Ze hebben er niet eens tijd voor.

Sanitair is keurig en schoon. Wij zijn heel tevreden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Ormsby Field in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Ormsby Field zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.