Camping Minicamping Ormsby Field

134 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field

• 2018
    9Fam. Alberts03-06-2018

Fijne nette boerencamping

Gezellige minicamping met ruime plaatsen. Fijne indeling, scheiding van de veldjes middels groene heggen/beplanting.

Kindvriendelijk, met overdekte speelruimte en skelters voor de kinderen. Overdekte fietsenstalling aanwezig.

Op een mooie locatie, centrum Castricum op loop/fietsafstand. Snelle treinverbinding naar o.a. Amsterdam en Alkmaar.

Schoon sanitair.

Een camping waarbij de eigenaren aandacht hebben voor hun gasten en waar met veel geduld uitleg wordt gegeven over het reilen en zeilen op de boerderij.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Nicole van Duijn22-05-2018

Heerlijke, schone en gastvrije camping

Prachtig gelegen camping (vlakbij het bos, de duinen en kwartier fietsen vanaf het strand) met altijd schoon sanitair. Voor de kinderen is het ook fantastisch doordat zij mogen meehelpen op de boerderij en dit wordt met engelengeduld gedaan. Ook kunnen ze spelen in de speeltuin en binnen spelen bij slecht weer. De kampeerplekken zijn erg ruim en voorzien van een mooi uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Erna Wold23-04-2018

Een camping om blij van te worden!

Voor ons de allereerste keer op pad met een caravan. Wat een grandioze ervaring. Perfect weer en een perfecte camping. Een zeer gastvrije ontvangst door de gastvrouw Wilma, schoon sanitair, perfecte ligging. Met veel enthousiasme werd er een rondleiding gegeven door de stal. Geweldig leuk voor kinderen. Alles dichtbij, de mooie duinen en het strand, heerlijk wandelen en fietsen. NS dichtbij dus ook Alkmaar, Haarlem en Amsterdam zijn makkelijk te bereiken. Vanaf de camping loop je zo de Castricumse duinen in, dus voor onze 2 honden was het ook een feest. Als al onze toekomstige campings een beetje in de buurt komen van deze, dan gaan we een geweldig mooi camping seizoen tegemoet.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Fred en Erna10-04-2018

Gewoon uitstekend

Ormsby Field is een heerlijke boerencamping op steenworp afstand van de dorpskern van Castricum. Ruim opgezet met grote plaatsen. Voldoende en zeer schoon sanitair. De plaatsen zijn afgeschermd door lage heggen en deels verhard. De camping was net open toen we kwamen en alles was in orde. Douches zijn ruim genoeg en 6 min heet water is zeker voldoende (geen muntjes oid). Wandelkaarten voor het duin zijn te huur en je krijgt een infomap te leen met diverse fiets- en wandel-routes en een aantal andere belangrijke en informatieve zaken. Zeer goed verzorgt dus. Gerard en Wilma ga zo door. Voor ons een camping om zeker terug te komen .

Gereisd met partner in april 2018

• 9De groot01-01-2018

Erg leuk

Een erg gezellige camping leuke mensen. Wij hebben twee keer windkracht 8 gehad dat was wat minder. Maar wind uit het verleden is geen garantie voor de toekomst.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

10Jans H. de Haan30-08-2017

Een zeer gezellige camping, zeer schoon santair.

Een camping tegen het Noord-Hollands duin landschap en dicht bij centrum Castricum.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Ted Altena25-08-2017

Geweldige campercakantie!

Zeer goed onderhouden camping. Zelden zo gezien! Sanitair ruim voldoende aanwezig en zeer schoon. Ruime kampeerplekken. Op fietsafstand van zee. Veel speelmaterialen voor kinderen. Eigenaar neemt de tijd om het functioneren van de boerderij uit te leggen. Kinderen mogen hem helpen. Uitgebreide map met info over de eigenaren en omgeving/activiteiten wordt bij aankomst uitgereikt. Je voelt je echt welkom!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8internetty24-07-2017

prima ligging

Leuke gemoedelijke camping, gastvrije eigenaars, leuke map met info bij aankomst en citroengeranium in bruikleen voor de vele vliegen, wat ook meteen een heel groot nadeel is op de camping, je handdoeken, caravan, tafelkleed,kleding die buiten hangt, alles zit onder de vliegenpoep! echt vies. Maar goed, je weet dat dat kan op een boerencamping! Plaatsen 1 t/m 9 liggen dicht bij de koeienstal en daar heb je ook behoorlijk stankoverlast vonden wij. Rest camping heb je daar minder last van. In het toilet en douchegebouw ruik je ook echt het boerenleven ;-) Het gras is prachtig groen en met putten overal is het zelfs na een heftige regenbui geen bagger en natte bende. Voor de kinderen een hele leuke camping, veel speelgoed, huisjes om te spelen, poppen met wagentjes, heel veel skelters en fietsjes! achter de camping een trampoline en wat schommels voor de grotere kinderen.Binnen 10 minuten fietsen zit je in het gezellige centrum van Castricum en ook heel snel in het mooie duingebied. Je kunt op de camping duinkaarten huren! Wij hebben een heel leuk weekend gehad!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Michele04-06-2017

geweldig

We werden heel hartelijk ontvangen, op de fiets en nergens een plek gevonden maaiden ze speciaal een klein stukje gras voor ons. En de faciliteiten heel erg goed, schoon en opgeruimd. super stil verder. Ik vond de muziek in de wc en douche niet zo prettig maar dat is het enige ! wilma we komen zeker nog een keer ! dankjewel

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Esther Wiersema07-05-2017

Heerlijke camping

In de meivakantie hier een weekje gestaan. Prima camping, ruime plekken, schoon sanitair en hartelijk ontvangen. Genoeg te zien en te doen in de omgeving. Je ontvangt een map met uitgebreide info. Vanaf de camping ben je per fiets via een mooie route zo op het strand!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Camping Minicamping Ormsby Field info