Camping Minicamping Ormsby Field

6 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field in het Nederlands

geweldig

Michele,
4-6-2017

We werden heel hartelijk ontvangen, op de fiets en nergens een plek gevonden maaiden ze speciaal een klein stukje gras voor ons. En de faciliteiten heel erg goed, schoon en opgeruimd. super stil verder.

Ik vond de muziek in de wc en douche niet zo prettig maar dat is het enige ! wilma we komen zeker nog een keer ! dankjewel

Super mooie camping!

Will
24-7-2014

De camping ligt rustig gelegen, en heeft heel vriendelijke beheerders. Toen wij 's avonds om half 8 langs kwamen, 3 vriendinnen op fietsvakantie, keek de beheerster ons bedenkelijk aan, eigenlijk was er geen plaats meer! Toch zocht ze nog een prachtig plekje op en konden we genieten van het heerlijke sanitair, gratis douche en warm/heet water, en last but not least: een gratis centrifuge! Prachtige ligging, een stukje van de grote weg af, kortom HEERLIJK! Voor kinderen zijn er skelters, een gezellige schuur, trampoline, de koeien e.d.

Boerencamping met Luxe sanitairgebouw

Annemarie
13-9-2012

Ormsby Field is een hele leuke Camping , gastvrij en schoon .

De omgeving is in de Lente heel mooi met de bollenvelden , Zomers het strand , en de Nazomer geeft hele mooie kleuren in het bos .

We hebben er als echtpaar in het Voorjaar gestaan en met de Combi Camp Club in de Na Zomer .

Wilma is altijd in voor een praatje , en denkt met je mee om de dagen te vullen d.m.v een Info map en vele folders .

Bij de juiste windrichting is er ook nog een vuurkorf aanwezig , heel gezellig .

Een aanrader

L. Menge
11-9-2012

Deze camping is voor verschillende doelgroepen geschikt, rustzoekenden, gezinnen met kinderen van elke leeftijd (pubers kunne stappen in Castricum), ook leent de camping zich voor groepen. Familiebijeenkomsten, verenigingen, enz.

Wilma en Gerard zijn behulpzaam en gastvrij.

Sanitair is uitstekend en goed schoon.

Castricum ligt op loopafstand en toch geen last van verkeerslawaai.

Duinen en strand zijn ook dichtbij, te voet of met de fiets goed bereikbaar.

heel goed

postma
10-9-2012

deze camping is erg gezellig

goed voor groten groepen we komen zeker nog een keer

wij waren met de combi camp club erg leuk

bedankt voor gastvrijheid

Wat een prachtige camping!!

Fam. T.L. van Impelen
29-5-2012

Camping Ormsby Field is in 1 woord FANTASTISCH! Prima grasveld, enorm grote plaatsen om te kamperen en het nieuwe sanitair ..... GEWELDIG! Wilma en Gerard zijn bijzonder fijne mensen, goede gastvrouw/-heer. Vorig jaar waren wij al te gast (met 2 personen) en dit jaar hebben wij de rest van de familie meegenomen, naar zeer grote tevredenheid. Het is een TOP camping waar wij graag weer naar toe gaan volgend jaar!

Gerard en Wilma- Agro-camping Ormsby Field, eigenaar, 23-7-2012
Bedankt voor de beoordeling, wat jammer dat u het slecht getroffen heeft in het centrum heeft gezeten. Er zijn nl.veel restaurantjes in het centrum van Castricum die zeer goed beoordeeld zijn. Bij een volgende keer hopen wij dat u het beter treft.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Ormsby Field in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Ormsby Field zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.