9,2

25 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field in het Nederlands

Super!

Marjan,
4-9-2018

Heerlijke ruime camping op fietsafstand van het strand en ook dichtbij het centrum van Castricum. Bij aankomst een warm welkom met een kopje koffie/ thee en een informatie map over de omgeving ligt voor je klaar. We hebben hier met de kinderen een super week gehad. Onze twee jongens vonden het geweldig om de boer te helpen met de koeien. Binnen in de schuur is er ook volop ruimte om te spelen en er staat ook genoeg speelgoed. Wij hadden dat gelukkig niet nodig en de jongens hebben zich alleen maar buiten vermaakt met de aanwezige skelters en de trampoline. Sanitair is ruim en schoon. Zeker een camping om een keer naar terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bedankt voor de mooie review en misschien tot ziens in 2019.

Tja, ik zeg, gewoon genieten!!

Simone van B,
21-8-2018

Wij hebben hier een prima vakantieweek gehad. Mooie, groene, rustig gelegen boerencamping. Faciliteiten zijn prima en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgend jaar weer

Bob Tiggelman,
4-8-2018

Dat alles heel goed verzorgt is met heel veel aandacht voor de campeerder

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Esther,
23-7-2018

Super leuke boerderij camping met zeer behulpzame, aardige en flexibele campingeigenaren! Veel speelgoed voor de kids aanwezig! Mooi overzichtelijk veldje en mooie locatie dicht bij het strand. Het sanitair word goed schoongehouden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Bedankt voor de mooie review en misschien tot ziens in 2019.

Heerlijke, schone en gastvrije camping

Nicole van Duijn,
22-5-2018

Prachtig gelegen camping (vlakbij het bos, de duinen en kwartier fietsen vanaf het strand) met altijd schoon sanitair. Voor de kinderen is het ook fantastisch doordat zij mogen meehelpen op de boerderij en dit wordt met engelengeduld gedaan. Ook kunnen ze spelen in de speeltuin en binnen spelen bij slecht weer. De kampeerplekken zijn erg ruim en voorzien van een mooi uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuk

De groot,
1-1-2018

Een erg gezellige camping leuke mensen. Wij hebben twee keer windkracht 8 gehad dat was wat minder. Maar wind uit het verleden is geen garantie voor de toekomst.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

Familie Roenhorst
18-9-2016

Goede prijs / kwaliteit verhouding, keurig en groot sanitair, ruime plaatsen, jong en oud, veel kinderen, meehelpen op de boerderij, enz. allemaal pluspunten voor deze geweldig liggende camping waar we al weer 10 jaar komen.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kindvriendelijk en schoon

anja van willes
29-8-2016

Heerlijke kleine camping, van waaruit je mooie fietstochten kan maken. Vriendelijke eigenaren die voor je klaar staan. Schoon sanitair. Helemaal prima. Het enige minpuntje is de vele vliegen met als gevolg alles onder de vliegenpoep, maar daar is niets aan te doen, dat weet je op een boerencamping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

goed onderhouden en leuke camping

Inge de Groot
23-8-2016

een prima camping. camping was nagenoeg vol, de 10 dagen dat wij er stonden. veel kinderen op de camping. mooie ruime plekken, camping is ruim opgezet. sanitair goed onderhouden, netjes en genoeg sanitair. een grote familie/invalide douche/toilet aanwezig. kinderen mochten de boer helpen met voeren van de koeien en meerijden op de trekker. speelhuisjes, trampoline en skelters en trekkers aanwezig voor de kinderen. minpunt is dat de trampoline niet in het zicht staat, maar achter een bosje. gemoedelijke sfeer, aardige en behulpzame gastvrouw en gastheer. ligging van de camping is perfect, dichtbij het centrum, dicht bij bos/strand en duinen. weids uitzicht vanaf de camping.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke, fijne camping waar je voor je rust heen kan, maar ook voor de gezelligheid, er is een centrale wifi plek. Maar daar talen de kinderen niet naar. Er zijn skelter, meerdere leuke kleine speelhuisjes over het terrein verdeeld. Trampoline en schommels. Kinderen zijn de hele dag druk met spelen ipv computeren/tablet en tv kijken etc. Ze hebben er niet eens tijd voor. Sanitair is keurig en schoon. Wij zijn heel tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Ormsby Field in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Ormsby Field zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.