Camping Minicamping Ormsby Field

Laatste review

Heerlijke camping

Esther Wiersema,
7-5-2017

In de meivakantie hier een weekje gestaan. Prima camping, ruime plekken, schoon sanitair en hartelijk ontvangen. Genoeg te zien en te doen in de omgeving. Je ontvangt een map met uitgebreide info. Vanaf de camping ben je per fiets via een mooie route zo op het strand!

10 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field in het Nederlands

Heerlijke camping

Esther Wiersema,
7-5-2017

heerlijke rustige camping

Sandra
22-5-2016

Ruime plekken, schoon sanitair. De kinderen (12 jaar) hebben zich prima vermaakt met de skelters, de trampoline en de schommel. Prachtige omgeving. In de schuur konden de kinderen hangen en gebruik maken van wifi.

Het enige kleine nadeel was dat er niet veel kinderen van hun leeftijd waren. Merendeel van de gasten waren gezinnen met kleine kinderen, of oudere stellen zonder kinderen.

Op en top vakantie

C Roosendaal
1-3-2016

Rust en vrijheid in een prachtige omgeving.

zoals altijd, zeer goed

Ron Roenhorst
13-12-2015

Zon, zee en strand en ook nog een geweldige natuur.

Leuke en gemoedelijke camping

Anita vd Meer
9-8-2015

Een gemoedelijke camping onder vriendelijke leiding. Niets is teveel. Op korte fietsafstand van het centrum van Castricum gelegen. In ca 15 minuten retour heb je s morgens heerlijke verse broodjes. Een dagje Amsterdam per trein is zeer goed te doen. Het strand is middels de duinen te bereiken maar wel per fiets. Sommige stranden zijn alleen per fiets te bereiken maar daardoor geen file geen parkeerkosten en niet te druk. Schoon sanitair ruime plekken overdekte schuur voor uw fietsen en tegelijkertijd tv ruimte waar je lekker tv kunt kijken en waar een X-box is voor de jeugd. Bij mooi weer zijn er kleine zwembaden en kan de oudere jeugd buikschuiven. Bij mooi weer is er s avonds een kampvuur of wordt er een voetbaltoernooi tje georganiseerd. Mijn jongens zijn 11 en 7 jaar en hebben genoten.

Een aanrader!

Fam. van der Steen
17-9-2014

Dit is een mooie camping met ruime plaatsen en vriendelijke, behulpzame eigenaren. De voorzieningen zijn goed. Er is voldoende sanitair dat goed wordt schoongehouden.

Voor kinderen is het een heerlijke plek met voldoende speelmogelijkheden. Superleuk dat ze naast een skelter (er zijn er veel!) ook een overall kunnen lenen!

De camping is prima gelegen. Dicht bij het station en centrum van Castricum en pal naast het prachtige duingebied.

Ondanks het slechte weer hebben wij hier een prima vakantie gehad!

Geweldig leuke kindvriendelijke kleine camping

fam. Altena
11-8-2014

Deze camping is een aanrader als je houdt van kleinschalig, ruimte, schoon sanitair, op fietsafstand van de winkels en het strand en kindvriendelijkheid ! Wij hebben er een top vakantie gehad met onze kinderen van 8, 11 en 11 !

No nonsens camping

Coen In het Panhuis
28-5-2014

Al vanaf 2001 kom ik elk jaar weer terug naar Ormsby Field. eerst met het hele gezin. Mijn zoon was helemaal verslingerd aan het boerenleven en wij stonden hier dan ook altijd een maand. Vanaf 2007 kom ik alleen met mijn zoon die nu inmiddels 18 is. Nog steeds vinden wij het leuk om op deze relaxte camping te verblijven. Gerard en Wilma, de eigenaren, zijn onvermoeibaar bezig om het iedereen naar de zin te maken. Niks moet en "alles mag". Voor kinderen is er heel veel te leren. Kalfjes die geboren worden, de koeien uit de wei halen, trekker rijden en zien dat de melk niet uit de fabriek komt. De camping is eenvoudig maar alles is aanwezig, ook Wifi. Sinds een paar jaar een fantastisch sanitair gebouw. Castricum is ons 2e huis geworden.

Het was weer genieten!!

Fam. Pluk
11-8-2013

Voor het 5e jaar in de zomervakantie geweest, en het was weer genieten! Wilma en Gerard, het boerenechtpaar, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam om het naar je zin te maken. Een mooie rustige camping met grote kampeerplekken. Uitstekend sanitair gebouw, ook geschikt voor minder validen. Voor de kinderen voldoende speelvoorzieningen en bij warm weer zorgt Wilma voor zwembadjes en een buikschuifbaan, helemaal super. Verder mogen de gasten altijd een kijkje nemen in de koeienstal, bij de melkrobot en paarden. De kinderen kunnen Gerard helpen, hij legt ze van alles uit.

De camping is ideaal gelegen aan de rand van de duinen, dichtbij het centrum en treinstation. Dus een prima startpunt voor fiets- en/of wandeltochten door de mooie omgeving of bezoek aan het strand.

Kortom een aanrader. Wij komen graag weer terug!

Super gezellig

J.cabri
21-12-2012

Ondanks dat de omgeving erg bekent is een super camping om op vakantie te gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Ormsby Field in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Ormsby Field zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.