Camping Minicamping Ormsby Field

79 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field in het Nederlands

Een echte aanrader!

Klompjan,
19-9-2018

Voor de tweede keer dit jaar op deze mooie, goed onderhouden camping gestaan.

Een heerlijk ruime camping met schoon sanitair. Op een mooie locatie, de zee en het centrum Castricum op loop/fietsafstand. Ook ben je zo in Amsterdam of Alkmaar.

Kortom een super leuke boerderij camping met zeer aardige en flexibele campingeigenaren! Een plek om steeds naar terug te gaan.

Bedankt voor de mooie review en misschien tot ziens in 2019.

Een camping om ieder jaar naar terug te gaan.

Meindert,
22-7-2018

Geweldige camping. Mooi sanitair, goede ligging bij Castricum, Heemskerk en Alkmaar. Ruime plaatsen. Dicht bij station de duinen en zee. Prachtige omgeving.

Zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom een geweldig leuke camping. Een plek om steeds naar terug te gaan.

Zeer

Bedankt voor de mooie review en misschien tot ziens in 2019.

Voor herhaling vatbaar !!

Ben Hund,
3-7-2018

Prima kampeerplek vanwege de zeer ruime plaats met grasveld en het uitstekende sanitair.

Wat beter kan is het idee om picknickbanken te plaatsen op het kampeerveld. Aantal gasten eigenen zich een dergelijke bank toe en plaatsen deze tot in de voortent wat niet de bedoeling kan zijn.

Echt een aanrader!

Ron en Gea,
26-6-2018

Mooie camping met ruime plaatsen. Uitstekend sanitair. En vooral uiterst vriendelijke en behulpzame camping eigenaren, niets is hen teveel. Nadat onze caravandeur in het slot was gevallen heeft Wilma ons uitstekend geholpen met plegen van telefoontjes, koffie en zelfs een ontbijtje. Met een geleende auto hebben we bij Van der Vliet in Weteringbrug een master geleend en de deur kon zonder schade worden geopend. Wij blij. Verder was het weer een fantastisch weekend met de Kip Caravan Club.

mooie camping maar vliegenoverlast

michael,
10-6-2018

een mooie camping maar de camping ligt tegen de koeienstal aan, waardoor je enorme vliegenoverlast hebt. alles komt onder de vliegenpoep en je kunt niet onder je luifel zitten.

Bedankt voor de review.

Het was inderdaad jammer dat u zoveel last had van vliegen. Ik heb u een andere plaats aangeboden en deze wilde u niet. De warmte bleef aan en dan wordt het moeilijk, maar we doen er altijd alles aan om het te bestrijden.

Fijne nette boerencamping

Fam. Alberts,
3-6-2018

Gezellige minicamping met ruime plaatsen. Fijne indeling, scheiding van de veldjes middels groene heggen/beplanting.

Kindvriendelijk, met overdekte speelruimte en skelters voor de kinderen. Overdekte fietsenstalling aanwezig.

Op een mooie locatie, centrum Castricum op loop/fietsafstand. Snelle treinverbinding naar o.a. Amsterdam en Alkmaar.

Schoon sanitair.

Een camping waarbij de eigenaren aandacht hebben voor hun gasten en waar met veel geduld uitleg wordt gegeven over het reilen en zeilen op de boerderij.

Bedankt voor de mooie review en misschien tot ziens in 2019.

Een camping om blij van te worden!

Erna Wold,
23-4-2018

Voor ons de allereerste keer op pad met een caravan. Wat een grandioze ervaring. Perfect weer en een perfecte camping. Een zeer gastvrije ontvangst door de gastvrouw Wilma, schoon sanitair, perfecte ligging. Met veel enthousiasme werd er een rondleiding gegeven door de stal. Geweldig leuk voor kinderen. Alles dichtbij, de mooie duinen en het strand, heerlijk wandelen en fietsen. NS dichtbij dus ook Alkmaar, Haarlem en Amsterdam zijn makkelijk te bereiken. Vanaf de camping loop je zo de Castricumse duinen in, dus voor onze 2 honden was het ook een feest. Als al onze toekomstige campings een beetje in de buurt komen van deze, dan gaan we een geweldig mooi camping seizoen tegemoet.

Gewoon uitstekend

Fred en Erna,
10-4-2018

Ormsby Field is een heerlijke boerencamping op steenworp afstand van de dorpskern van Castricum. Ruim opgezet met grote plaatsen. Voldoende en zeer schoon sanitair. De plaatsen zijn afgeschermd door lage heggen en deels verhard. De camping was net open toen we kwamen en alles was in orde. Douches zijn ruim genoeg en 6 min heet water is zeker voldoende (geen muntjes oid). Wandelkaarten voor het duin zijn te huur en je krijgt een infomap te leen met diverse fiets- en wandel-routes en een aantal andere belangrijke en informatieve zaken. Zeer goed verzorgt dus. Gerard en Wilma ga zo door. Voor ons een camping om zeker terug te komen .

Bedankt voor de mooie review en misschien tot ziens in 2019.

Een zeer gezellige camping, zeer schoon santair.

Jans H. de Haan,
30-8-2017

Een camping tegen het Noord-Hollands duin landschap en dicht bij centrum Castricum.

Geweldige campercakantie!

Ted Altena,
25-8-2017

Zeer goed onderhouden camping. Zelden zo gezien! Sanitair ruim voldoende aanwezig en zeer schoon. Ruime kampeerplekken. Op fietsafstand van zee. Veel speelmaterialen voor kinderen. Eigenaar neemt de tijd om het functioneren van de boerderij uit te leggen. Kinderen mogen hem helpen. Uitgebreide map met info over de eigenaren en omgeving/activiteiten wordt bij aankomst uitgereikt.

Je voelt je echt welkom!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Ormsby Field in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Ormsby Field zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.