Camping Minicamping Ormsby Field

Camping Minicamping Ormsby Field
9,2

16 tips over Camping Minicamping Ormsby Field

Hilly, 23-7-2015
Misschien 1 klein minpuntje, dat als je bezoek krijgt, je ook voor de auto van je bezoek moet betalen.
Loes Dotinga, 5-7-2015
In Castricum kun je lekker uit eten, o.a. bij de Heren van Bakkum. In Castricum aan Zee zijn ook een aantal goede strandtenten. Ook de stranden zijn prachtig, en zijn er goede fietspaden door de duinen. Allemaal vanaf de camping te bereiken.
van de pol, 4-5-2015

happen en trappen route fietsen(start in Castricum)

pontjesroute is ook erg leuk.

Fam van Coenen, 20-12-2014
Een leuk uitje voor de kids is de natuurspeeltuin op de nabijgelegen camping geversduin.
Sabine, Gille, Levi en Kick, 4-8-2014

De omgeving is erg fijn; Amsterdam is met de trein te doen, fietsen door de duinen naar Egmond, Alkmaar kan ook op de fiets. Het strand bij Heemskerk is erg leuk. Castricum zelf heeft alles; lekkere eettentjes, supermarkten, Hema, Bakker Bart enz.

En als je een keer gezellig wilt eten is Wier&Ga een heel fijn tentje. In het midden van Castricum, naast de Xenos op het bakkerspleintje.

Dus twijfel niet en ga gezellig kamperen bij Wilma en Gerard!

Maud, 25-7-2014
Duingebied, Noordhollands duinreservaat middels fiets naar het strand. Denk er wel aan een duinkaartje (a 1,75 euro pp /pdag) te kopen. Omdat het alleen bereikbaar is middels fiets of te voet een rustig strand op de drukke warme dagen!

Coen In het Panhuis, 28-5-2014
De camping ligt ideaal voor allerlei activiteiten. Fietsen in de duinen, hardlopen in de duinen, met de fiets naar het strand. Stedentripjes naar Alkmaar, Amsterdam, Haarlem. Fietsen door de Zaanstreek, de pontjesroute, het Alkmaardermeer. Oneindig veel mogelijkheden.
ineke wichers, 20-4-2014
Voor campers is er geen vul/loos plaats maar gezie de toename van het aantal campers komt dat er vast wel.
Fam. Bosman, 23-8-2013
Broekerveiling of Zuiderzeemuseum (met evt museumjaarkaart!)
Derksen, 24-5-2013
Even de weg oversteken en je bent in het noordhollands duinlandschap met mooie fietspaden