Camping Minicamping Ormsby Field ***

Review geschreven door Marjan

Super!

Marjan,
4-9-2018

Heerlijke ruime camping op fietsafstand van het strand en ook dichtbij het centrum van Castricum. Bij aankomst een warm welkom met een kopje koffie/ thee en een informatie map over de omgeving ligt voor je klaar. We hebben hier met de kinderen een super week gehad. Onze twee jongens vonden het geweldig om de boer te helpen met de koeien. Binnen in de schuur is er ook volop ruimte om te spelen en er staat ook genoeg speelgoed. Wij hadden dat gelukkig niet nodig en de jongens hebben zich alleen maar buiten vermaakt met de aanwezige skelters en de trampoline. Sanitair is ruim en schoon. Zeker een camping om een keer naar terug te gaan.