Appartement Klimduin

Appartement
Appartement Klimduin

1 review over Appartement Klimduin in het Nederlands

Het is heerlijk dat het appartement geheel zelfstandig ligt: je hebt je eigen parkeerplaats en ingang via de achterom, waarbij je tevens je eigen omsloten terras hebt. Alle privacy dus. Het appartement is verder volledig en comfortabel ingericht. Het bed was bovendien goed. Het ziet er allemaal strak en schoon uit.

Contact met de eigenaar verliep vooraf prima en vlot via mail. Ter plekke hebben we de eigenaar enkel rond vertrek persoonlijk gesproken (ivm zijn toevallig drukke werkzaamheden die week) en dat vonden wij prima.

De ligging van het appartement in een rustige woonwijk is prima. Het was lekker stil, waardoor we goed konden slapen met het raam open. Je hoorde enkel af en toe een trein voorbij komen, maar storend vonden we het niet. Het centrum van Castricum is net te ver om bijvoorbeeld 's ochtends even lopend verse broodjes te halen. Met de auto is het echter slechts 3-4minuten. Net als het treinstation met grote, gratis parkeerplaats trouwens.

Het appartement vonden we ideaal liggen voor een dagje Amsterdam en Alkmaar met de trein. Ook met de auto een dagje Zwarte Markt in Beverwijk is leuk en natuurlijk liggen zee en strand vlakbij.

Al met al vonden we appartement Klimduin een absolute aanrader! Ideaal voor 2 personen.

Gereisd met partner in september 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Klimduin in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Klimduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.