Camping Kennemer Duincamping Geversduin

Camping Kennemer Duincamping Geversduin
7,9

14 tips over Camping Kennemer Duincamping Geversduin

pol.jo, 8-6-2016
Zwemmen en winkelen in Heemskerk, Castricum aan zee het strand bezoeken.
Ines, 26-5-2014
Op de camping is een gezellige sfeervolle eetgelegenheid met terras direct gelegen aan een leuke speeltuin. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs!!
HJ van Baak, 10-1-2014
Fietsen mee of huren bij camping/ station.

We hebben een aantal aanbieders voor Kennemer Duincamping Geversduin voor je op een rij gezet:

Lara13, 1-9-2013
    Kano huren bij 'Het Maalwater'. Verse patat eten aan de overkant van de weg. Bezoekerscentrum 'De Hoep' bij Castricum aan Zee bezoeken.
    rich, 9-8-2013
    pannenkoekenschip in wormerveer!! Gezellig en lekker gegeten
    Sven, 26-7-2013

Kasteel Assumburh te Heemskerk.

Ligt onder Castricum en de kasteeltuin is prachtig om te bezoeken met de auto.

(Fietsen naar zuid Heemskerk is echt te ver!)

kim, 9-6-2013
    Gasterij de kruisberg, met fiets of huifkar te bereiken.
    Joyce van den Ende, 27-5-2013
    Neem als het kan je eigen fietsen mee en je doet alles op de fiets. Scheelt parkeergeld bij het strand en is bovendien veel fijner om van de omgeving te genieten.
    Ineke , 9-11-2012
    Het restaurant op de camping is zeker aan te raden, we hebben daar heerlijk gegeten voor een niet te duur prijsje.
    johan, 9-9-2012
    fietsen in de avondschemering door het duinlandschap geeft schitterende plaatjes

Onze bezoekers bekeken ook: