Camping Kennemer Duincamping Geversduin

• 7.3Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Kinderopvang
Meer camping info

Aan de rand van een duingebied ligt Kennemer Duincamping Geversduin. De animatie richt zich hier op de wat jongere kinderen. Op de camping zijn meerdere restaurants te vinden en tevens is er een winkel met voornamelijk biologische producten. De omgeving is uitstekend voor fietstochten en het strand is vlakbij.

159 reviews over Camping Kennemer Duincamping Geversduin

• 6Annette06-09-2020

In het najaar sombere camping

Op zich een mooie boscamping, maar in het najaar mis je dan toch op veel plaatsen de zon, en dan is het somber. Veel wespen. Sanitairgebouw was wel goed schoon en werd goed schoongehouden. Strand net even te ver. Wifi op Duinstruweel inclusief, maar erg slecht, je kon er geen tv mee kijken. Personeel allemaal heel aardig, camping ook keurig onderhouden. Wij zijn twee dagen eerder vertrokken naar een andere camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Jos21-08-2020

Duin Kebbin = fijn glamperen

Bij aankomst in Kebbin viel ons de schoonmaak na laatste gebruikers tegen. Etensresten, keukeninrichting plakte van allerlei kanten, vieze koelkast etc. Stofvlokken onder de bedden, vooral zeer erg boven onder op de grond liggende lattenbodems. Sanitair was wel duidelijk netjes schoongemaakt. Complete en goede inrichting met fijne secundaire dingen. Als beddengoed, keukentextiel, handdoeken; ook allemaal te wisselen voor schoon goed. Kleine goede dingen als goede fohn, shampoo en conditioner in douche en handzeeppompjes voor WC en keuken. Wij hebben toch kinderbedje boven gezet. Hier is niet rechtop te lopen en is het krap. Rondom trapgat een hek en traphek aanwezig. Kinderbed met ruimte tussen hek en bed aan zijde boven zijdeur geplaatst. Dit wel met babyfoon, dat we smiddags en savonds hoorden wat er gebeurde boven. Trap is echt niet geschikt om jonge kinderen zonder toezicht te laten beklimmen. Top verblijf gehad!!

Kebbin 10 = top! Rustig gelegen en 1 buurkant op het veld. Hele dag in schaduw door bomen en ligging van kebbin. Vooral 6 en 7 staan met veranda en terras grootste deel van de dag in de zon. Zie ook plattegrond op de website. Kebbin 1, 2, en 3 liggen aan andere zijde van doorgaand pad, zonder direct speeltuintje en liggen met terassen kort bij elkaar. Terras Kebbin 4 ligt zijdelings aan het doorgaande pad en is dus onrustig. Mooi verblijf voor 10 dagen glamperen. Klein speeltuintje met zandbak, met laag glijbaantje en hout-en-touw speelaanleiding aan veldje met kebbins 4-10. Direct aan het glampingveld, naast kebbin 10 een bebosd heuveltje met nog meer speelplezier. Nodige andere speelplekken met ook grote en uitdagendere toestellen op loopafstand. Niet veel aanwezig geweest aan animatie en geen gebruik gemaakt van aanbieders aan het voorplein als winkel en horeca. Castricum aan Zee = 7.50 euro/dag aan P. Wijk aan Zee = gratis.

• 4Chris20-08-2020

Sanitair was vies

Een mooie ligging van de camping maar sanitair was echt te smerig. Gemeld bij receptie en er werd gezegd dat er meer mensen hadden geklaagd. Tja in Corona tijd is het echt te druk en te smerig.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Hilde17-08-2020

Nooit meer

Leuke gezellige camping, maar het sanitaire gebouw was smerig. We zitten volop in Corona tijd en alles krioelde door elkaar. Er werd slecht schoon gemaakt zowel wc, wastafels en douches. Overal zand, haren en rommel op de grond. Ruimte was veel te klein voor zoveel mensen tijdens de heersende hittegolf .

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Mijke16-08-2020

fantastisch

Wij waren hier voor de 4e keer. Zo'n ontzettende fijne en relaxte camping is het. Mooie grote ruime plekken. Veel schaduw hadden wij en dat was met de hitte geen overbodige luxe. 5 km fietsen van het strand waar geen auto's kunnen komen. Dus lekker rustig op het strand.

Mijn kind is bijna 7 en nog steeds helemaal weg van ullie. Veel animatie te doen. Niet te schreeuwerige animatie. Iedereen lijkt relaxt. Geen overlast en gezeur. Volgend jaar zeker weer terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Bilbo Baggins10-08-2020

Hobbitwoning is geweldig, maar trekt veel bekijks.

Met 4en (gezin met 2 jonge kinderen) enkele dagen in de Hobbit woning verbleven. Als Tolkien fanaat (al 3 decennia lang) was dit genieten. De Hobbitwoning is zeer goed (na)gemaakt. Té goed wellicht, want dat is ook het enige minpunt (voor het vriendelijke personeel niks dan lof) aangezien de woning vrij centraal ligt en er dus behoorlijk veel campinggasten langskomen waarvan -ik overdrijf niet- zeker 90% kijkt, blijft stilstaan (en soms gaat staren) of een opmerking maakt. In sommige gevallen probeerde men (terwijl we met het gezin aan de tuintafel zaten) van buiten het hek naar binnen te gluren. Éénmaal is met tijdens onze afwezigheid ook bij het huisje gekomen (hek stond open bij terugkomst) Enig respect voor privacy hadden vele campinggasten niet. Jammer! Kan de camping zelf niks aan doen, dus die neem ik niks kwalijk. Maar om de paar minuten "kijk, een Hobbitwoning" horen en starende lui terwijl je lekker buiten zit gaat vervelen...

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 4Cor Smit22-06-2020

Nooit meer

Hadden gereserveerd op een heel andere plek, werden nu op achteraf plek gezet waar geen Wi-Fi bereik is

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Richard17-05-2020

Fantastisch verblijf in een Duin Kebbin!!

Wij verbleven met onze 2 kinderen een weekend in een Duin Kebbin. Een splinternieuwe accommodatie! De ligging van de Duin Kebbins is gezellig en er is een speeltuintje en zandbak voor kleine kinderen voor de deur, ideaal! Van buiten is de Duin Kebbin al fantastisch om te zien, maar binnen wordt het nog beter. Het interieur is stijlvol ingericht, als interieurliefhebber gaat mijn hart hier sneller van kloppen. De woonkamer is tot in de puntjes gestyled, de fluwelen bank, de mooie vazen en zelfs het servies is allemaal op elkaar afgestemd. De keuken heeft een magnetron/oven, afwasmachine en Nespresso koffiezetapparaat. De badkamer met stortdouche en toilet zijn voorzien van de mooiste tegeltjes. De opgemaakte bedden, badlakens en zelfs heerlijk ruikende shampoo en douchegel zorgde ervoor dat wij echt dat vakantiegevoel hadden! Kortom echt een aanrader als je van een luxe verblijf houdt.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Imaany Vledder, Receptie Medewerker, 03-06-2020

Beste Richard,

Wat fijn om te lezen dat uw verblijf in onze nieuwe Duin Kebbins zo goed was! En wat zijn ze gaaf hé? :)

Wij hopen u graag nog eens te verwelkomen op onze camping!

Veel liefs,

Team Geversduin.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 2019
    9Anne28-10-2019

Geweldig

Mooie camping, goede uitvalsbasis om te wandelen, fietsen, steden als Haarlem en Alkmaar te bezoeken. Plaatsen tegenover het eerste sanitairgebouw (bv. plaats 9) niet aan te raden. Verder prima, grote en wat kleinere plekken. Sanitair echt schoon.

• 9Eetgelegenheden

Jesper, Receptie Medewerker, 29-10-2019

Beste Anne,

Bedankt voor deze geweldige review! Erg leuk om te lezen dat u zo genoten heeft van het wandelen, fietsen en het bezoeken van de steden in de buurt!

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op Camping Geversduin!

Met gastvrije groet,

Team Geversduin

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Bas25-10-2019

We verbleven in een tenthuisje op een prachtige camping. De inrichting is erg leuk en de bedden sliepen erg lekker. Vooral handig was de eigen wc in de tent. Een super pluspunt was het GEWELDIGE animatieteam. Wat waren die jongelui goed. Mijn tweeling heeft zich super vermaakt. Vooral de griezelshow de laatste dag vonden ze geweldig. Op het park kun je lekker eten en er is een mini markt. Dit is natuurlijk erg handig. Daarnaast is de omgeving fijn en zit je erg dicht bij de zee. Kortom een zeer geslaagde vakantie.

• 9Eetgelegenheden

Jesper, Receptie Medewerker, 29-10-2019

Beste Bas,

Hartelijk bedankt voor uw review en wat onwijs leuk om lezen dat jullie genoten hebben op de camping!

Bedankt voor de mooie complimenten! Hier worden wij ontzettend blij van :)

Komen jullie volgend jaar weer dansen met Ullie? :)

Met gastvrije groet,

Team Geversduin