Camping Kennemer Duincamping Geversduin

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°12°
Camping Kennemer Duincamping Geversduin
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Kennemer Duincamping Geversduin voor je op een rij gezet:

119 reviews over Camping Kennemer Duincamping Geversduin in het Nederlands

Top!

Floor
9-6-2018

Eind april samen met mijn partner verbleven in een van de strandhuisjes. Het weer zat niet mee maar we waren gelukkig van alle gemakken voorzien in de accommodatie. Het huisje was mooi ingericht en schoon! Ook leuk (en lekker) dat er 2 Knoest biertjes voor ons klaarstonden. Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, wij zijn zeer tevreden over camping Geversduin en komen zeker terug!! 😃

Annette, Receptioniste, 11-6-2018

Beste Floor,

Hartelijk dank voor uw ge-wel-di-ge review!

Wat ontzettend tof om lezen dat u een fijn verblijft heeft gehad. Ook vind ik het leuk om te lezen dat u heeft genoten van de biertjes! Ik zal uw beoordeling delen met het team.

Wij kijken er naar uit om weer te mogen verwelkomen op Camping Geversduin.

Super top !! 👍

Wieger van der Sleen
23-5-2018

De camping is geweldig, prima speelgelegenheid voor de kinderen, top ligging voor het strand, een leuke fietstocht er naar toe. Prima fietsen verhuur. Goede bedden in de strandhuisjes en zeer compleet ingericht . Goed comfortabel . Uitstekende receptie , restaurant prima, pizzaria heel erg goed in een houtoven heerlijke pizza’s. Menig pizzaria voldoet niet aan deze kwaliteit. Ben zelf Italië pizza kenner !!!!

Recreatie team voor de kinderen geweldig, onze kleinkinderen hebben genoten, de jongste wilde niet naar huis !

Annette, Receptioniste, 26-5-2018

Beste Wieger van der Sleen,

Hartelijk dank voor uw fan-tas-tische review!

Wat leuk om te lezen dat u en uw familie het zo naar jullie zin hebben gehad.

Ik heb uw beoordeling gedeeld met het team en momenteel lopen wij allemaal met een glimlach van oor tot oor!

Ik hoop dat wij u gauw weer mogen verwelkomen op Camping Geversduin!

Met zonnige groet,

Annette

Grote camping in mooi duingebied

Joos
21-5-2018

Deze grote camping ligt aan de rand van een fantastisch duingebied. Met de fiets ben je in 20 minuten op het strand. Op de camping zijn veel jaarplaatsen. De 4 sanitairgebouwen zijn schoon, maar hebben te weinig capaciteit als de camping vol staat. Er zijn verschillende mooie (natuur)speeltuinen en een groot sportveld. De plaatsen zijn krap. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en denken mee om het verblijf aangenaam te maken. Activiteiten voor de kinderen zijn top, bijvoorbeeld knutselen, sportieve spellen, broodjesbakken en natuuractiviteiten.

De winkel biedt een heel beperkt assortiment en de prijzen zijn (te) hoog. De organisatie van de winkel is niet op orde. Zo bestaat bijvoorbeeld de mogelijkheid om broodjes te bestellen. Toen wij deze op het afgesproken tijdstip kwamen halen, bleken deze niet te zijn gebakken. Het argument was dat de broodjes waren verkocht aan andere klanten. Vervolgens konden wij 45 minuten wachten...

Annette, Receptioniste, 23-5-2018

Beste Joos,

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling en feedback!

Wat fijn dat de sanitair gebouwen schoon waren tijdens uw verblijf.

Het doet me goed om te lezen dat u vriendelijk werd geholpen door de medewerkers van Camping Geversduin. Wij proberen ons uiterste best om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Ook vind ik het heel leuk om te lezen dat uw kinderen zich hebben vermaakt tijdens de activiteiten. Al bovenstaande tops zal ik direct delen met mijn collega’s!

Sinds het seizoen van 2018 hebben wij een nieuwe minimarkt/bio markt die geheel in onze visie past. In onze minimarkt kunt u alleen biologische producten verkrijgen, vandaar dat de prijzen hoger liggen dan in een andere supermarkt.

Maar..Oei! Wat vervelend om te lezen dat de winkel niet op orde was. Ik vind het erg jammer dat u 45 minuten moest wachten op uw bestelde brood, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal uw feedback direct delen met mijn collega’s van Knoest zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen verbeteren.

Wij kijken er naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen op Camping Geversduin, zodat u wederom kan genieten van het prachtige duingebied!

Zeker een aanrader!!

Manuel en Sara
    11-5-2018

Bij aankomst werden wij goed ontvangen door de receptie, we kregen een plattegrond mee zodat we ons plekje snel en gemakkelijk konden vinden.

In de avond iets te veel elektrische apparaten aangesloten waardoor het stroom uit viel, maar na een belletje naar de receptie super snel geholpen. Zelfs toen deze al ruim 45 minuten gesloten was. Volgende ochtend heerlijk wakker geworden met vogels en natuur om ons heen. Prachtig gelegen in het bos en vlak bij het strand, waar we heen konden fietsen met gehuurde fietsen via de camping.

Terugkomen naar deze camping is voor ons daarom ook zeker een feit!

Annette, Receptioniste, 14-5-2018

Beste Manuel en Sara,

Hartelijk dank voor jullie geweldige review!

Wat leuk om te lezen dat u goed werd ontvangen aan de receptie. Wij doen ons best om onze gasten een warm welkom te heten en in dit geval is het goed gelukt.

Fantastisch dat u zo snel werd geholpen op het moment dat uw stroom uitviel. Ik zal uw compliment delen met mijn collega’s van de nacht.

Annette

Open vuur en kreupelhout zijn geen goede combi.

Fam de Groot
    4-5-2018

Het verblijf was aardig, en het weer was heerlijk.

Het sanitair alle 4 de bebouwen waren slecht schoongemaakt en het warmwater was eerder louw tenoemen.

Voor de kinderen word er voor op de camping het een en ander geregeld, gezellig voor de jongens. Alhoewel ik wel vragen had bij het openvuur beleid van de camping wel een aantal vragen. Bij een grote omheining kreupelhout word er in een grote ijzeren schaal open vuur gestookt, afstand ongeveer 1 a 1,5 meter der van af.

Dit zonder enig blus middel of wat. Wel gezellige broodjes maken en worstjes warmen , wat leuk is voor de kinderen maar ik heb zo toch mijn bedenkingen als der een BRAND onstaat.

Annette, Receptioniste, 14-5-2018

Beste familie de Groot,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen, hartelijk dank daarvoor.

Wat jammer om te lezen dat de sanitair gebouwen niet goed verzorgd waren tijdens uw vakantie. Ik zal dit direct delen met mijn collega’s van de schoonmaak, zodat we dit kunnen verbeteren. Het lauw water probleem is inmiddels bij ons bekend en we zijn dit aan het repareren.

Ook vind ik het ontzettend vervelend om te lezen dat u zich onveilig heeft gevoeld op Camping Geversduin tijdens het broodjes bakken. Mijn collega’s van de recreatie hebben altijd bakken water staan voor het geval dat er wat gebeurd. Zij zullen voortaan ook de brandblusser

in het zicht zetten. Dit zal zeker helpen om de misverstanden over de brandveiligheid te voorkomen.

Ik hoop dat wij u nog een keer mogen verwelkomen op Camping Geversduin.

Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met me op.

Met zonnige groet,

Fantastisch!

Kim Jonker
    2-5-2018

Wat een fantastische camping!

De kinderen kunnen hier heerlijk ravotten en de accomodatie's zijn top!

Super vriendelijk personeel, leuke restaurantjes waar je heerlijk kan eten!

Wij komen graag nog eens terug!

Annette, Receptioniste, 8-5-2018

Beste Kim Jonker,

Hartelijk voor uw fantastische review!

Wat leuk om te lezen dat u een fijn verblijft heeft gehad.

Ik zal uw beoordeling delen met het team!

Ik hoop dat wij u gauw nog een keer mogen verwelkomen op Camping Geversduin.

Met gastvrije groet,

Een grote pluim!!

Sylvia Hendriks
    3-4-2018

Wij kwamen op zaterdag 31 maart aan, het paasweekend.

Geweldig vriendelijk en vlot geholpen bij de receptie. Wij mochten zelf een plekje zoeken, die wij met een duidelijk overzicht snel hadden gevonden.

‘S avonds gegeten in het restaurant Vos.

Overheerlijke rib- eye gegeten en de spareribs waren ook super. De volgende dag bij Knoest , het pas geopende restaurant, waar zij verrukkelijke pizza’s serveren.

Wij eten regelmatigbuiten de deur, maar menig restaurant kan een puntje zuigen aan deze kwaliteit eten.

Ondanks het slechte weer, was het heerlijk vertoeven op de camping. Er wordt veel georganiseerd, een prachtige wandelomgeving en het sanitair is heel schoon en goed en ruim ingericht. Wij komen zeker terug!!!

Annette, Receptioniste, 1-5-2018

Beste Sylvia Hendriks,

Wat ontzettend fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.

Leuk om te lezen dat u vriendelijk en vlot werd geholpen aan de receptie. Wij doen ons best om onze gasten een onvergetelijke tijd te bezorgen en in dit geval is het goed gelukt.

Uw beoordeling heb ik doorgegeven aan mijn collega’s van Knoest en Vosfood en nu kunnen zij naast hun schoenen lopen na uw compliment!

Wat jammer om te lezen dat het weer niet helemaal mee werkte maar ik hoop dat wij u de volgende keer weer met een zonnige lach mogen verwelkomen!

Tot ziens op Camping Geversduin!

Volgend jaar weer

Fam. Hofstee
    26-10-2017

Geniet van alles wat het te bieden heeft.

We wilden een weekend naar een groentehuisje gaan. Door omstandigheden moest dit een midweek worden.

Groentehuisje al bezet maar er waren nog wel tenthuisjes beschikbaar. Geen probleem om het om te zetten en het pestgedrag konden we betalen bij aankomst. Wat een service!

Ook toen we de kachel niet aankregen werd er direct hulp geboden. De kinderanimatie is geweldig. Heerlijk dansen en knutselen in de ochtend, smiddags en savonds nog meer activiteiten. En je kon zo meedoen wanneer je wilde.

De omgeving is prachtig. Wat een rust. Wat een prachtig bos en binnen 15 minuten fietsen ben je op het strand.

Het sanitair kan iets schoner, maar er maken nou eenmaal een hoop mensen gebruik van. Echter vies was het absoluut niet. Toiletten wel wat hoog.

We hebben het heerlijk gehad. Helemaal tot rust gekomen en ons zeker niet verveeld.

We hebben gelijk geboekt voor volgend jaar.

ligging camping mooi , camping niet weer

Ruiter
    24-10-2017

De omgeving is prachtig. Het is niet meer een camping van deze tijd. Veel te weinig watertappunten en daardoor wordt het afval water in de struiken gekieperd. Plaatsen overwoekerd door voornamelijk brandnetels. Takken van de bomen zijn laag dus moet je erom denken hoe je de caravan neerzet. Toiletten zijn veel te hoog en alleen geschikt voor mensen langer dan 1,80. Een camping van deze prijsklasse hoort een kraantje en afvoer op de plaats/ per 2 plaatsen. Het is een natuurcamping zoals ze zeggen, laten ze dan ook iets doen om het elektriciteit verbruik terug te dringen zo gek heb ik het in die 40jr kampeerervaring nog nooit meegemaakt. Er wordt daar de vaste gasten eclectisch/keramische gekookt. Caravans/voortenten zijn rood verlicht van de straalkachels.

Geweildig leuk verblijf met onze kinderen

Anita Joosten
    20-9-2017

Een weekend gewonnen in een kant en klare tent op een camping die voor ons nieuw was.Ontzettend genoten van de omgeving en het park. Leuke indeling van huisjes. Zeer net sanitair. leuke animatie voor de kinderen. Wij zijn erg tevreden en zullen zeker nog eens terug komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Geversduin in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Geversduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kennemer Duincamping Geversduin scoort een 7.91 uit 10 op basis van 119 reviews.