Camping Kennemer Duincamping Geversduin

Met jonge kinderen

Fantastisch!

Willem
22-9-2018

Men komt in een warm bad! Aardige mensen achter de receptie en medewerkers op het terrein die je groeten als je ze tegenkomt.

Annette, Receptioniste, 28-9-2018

Beste Willem,

Hartelijk dank voor uw geweldige review!

Wat leuk om te lezen dat u in een warm bad terecht kwam. Wij proberen onze gasten altijd een onvergetelijke tijd te bezorgen.

Ik heb uw beoordeling gedeeld met het team!

Ik hoop dat wij u gauw weer mogen verwelkomen op Camping Geversduin.

Kwaliteit holt achteruit

Karina
1-9-2018

Wij komen al een aantal jaren op deze camping, het hele seizoen. We zien de kwaliteit achteruit hollen. Een hele dure biologische winkel waar je niet je dagelijkse producten kan aanschaffen. Slecht sanitair, geen waterdruk en meestal lauw of koud water bij het douchen en afwassen. Animatie is er niet voor oudere kinderen waardoor zij zich gaan vervelen. Wifi moet je kopen voor een flink bedrag, echt slecht in deze tijd. Knoest eten en drinken is erg duur, maar Vos Foods is prima kwaliteit. Jammer dat de camping zich richt op een rijkere doelgroep en de vaste gasten, die hier al jaren komen, zijn totaal niet belangrijk meer. Op klachten wordt niet gereageerd, ze zijn je liever kwijt dan rijk. Wij gaan op zoek naar een andere camping.

Annette, Receptioniste, 12-9-2018

Beste Karina,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat jammer om te lezen dat u vind dat de kwaliteit is verminderd.

Sinds het seizoen van 2018 hebben we een nieuwe minimarkt voor de vergeten boodschappen. Deze past geheel binnen onze visie. In de minimarkt verkopen wij voornamelijk (biologische) streek producten, daardoor liggen de prijzen hoger dan de naastgelegen supermarkt(en). In Knoest hebben we ook een menukaart met allemaal biologische eten en drinken.

Camping Geversduin richt zich al jaren op gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Het wekelijkse korren, sportmiddagen, surfen en de bosexpeditie is voor alle leeftijden. Daarnaast is er gelukkig in de omgeving nog genoeg te doen.

Op het centrumplein en bij de receptie kunt u gebruik maken van gratis WiFi. Voor het deel met de seizoenplaatsen is er tot op heden nog niet voor gekozen om daar ook Wifi aan te leggen.

Wij doen er alles aan om onze vaste en toeristische gasten een onvergetelijke tijd te bezorgen.

Wij zullen uw reactie op Zoover intern bespreken om zo de kwaliteit te verbeteren.

Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met mij op.

Enorm teleurgesteld

Elisa
31-8-2018

Wij komen al jaren op camping Geversduin, maar zijn enorm teleurgesteld in de veranderingen van afgelopen jaar. De animatie is gericht op hele jonge kinderen. Onze kinderen van 11,12 en 14 jaar vonden het saai en hebben hier geen aansluiting bij gevonden en dat terwijl ze voorgaande jaren nog wel activiteiten voor de wat oudere kinderen organiseerden. De nieuwe campingwinkel is meer een soort museum. De producten sluiten niet aan bij de behoefte van de campinggasten en zijn extreem duur. Ook is het wifi-hok verdwenen. Dit was voor de jongeren juist een fijne plek om samen te komen zonder voor overlast te zorgen. In plaatst van al deze veranderingen had er beter geïnvesteerd kunnen worden in het vernieuwen van de sanitairvoorzieningen. Deze zijn momenteel beneden alle peil. De waterdruk is zo laag dat je de shampoo bijna niet uit je haren krijgt en de hygiëne is erg slecht. Denk dat we volgend jaar op zoek gaan naar een andere camping

Annette, Receptioniste, 12-9-2018

Beste Elisa,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat jammer dat de veranderingen niet passen bij uw herinneringen van het afgelopen jaar.

Geversduin is al jaren een camping die zich richt op jonge gezinnen (met kinderen tot ongeveer 12 jaar).

Er zijn ook activiteiten voor alle leeftijden zoals wekelijks het korren, surfen, sportmiddagen en de bosexpeditie etc.

Wij hebben sinds dit jaar een nieuwe minimarkt voor de vergeten boodschappen. Deze past geheel binnen onze visie, wilt u hierover meer lezen? Neem dan een kijkje op onze website. In de minimarkt verkopen wij voornamelijk (biologische) streek producten, daarom liggen de prijzen hoger dan bijvoorbeeld de naastgelegen supermarkt.

Was de waterdruk constant te laag? Is dat iets wat u tijdens u verblijf aan ons heeft gemeld? Door de drukte van deze zomer kan het misschien zo even zijn geweest. Als we daar een melding van krijgen, kunnen we het direct onderzoeken. De warme zomer heeft er ook voor gezorgd dat er meer schoonmaak is ingezet, het spijt ons te lezen dat u daar het effect niet van heeft gezien. In het belang van onze gasten doen we er alles aan om onze sanitair gebouwen zo schoon mogelijk te houden.

Mocht u verder vragen hebben, neem dan gerust contact op met de receptie.

Prijs-kwaliteitsverhouding klopt niet.

Jan
14-8-2018

Grote camping in prachtig natuurgebied. Grote verschillen in staanplaatsen qua grootte, zon/schaduw en privacy. Er zijn te weinig watertappunten; wij moesten meer dan 100 meter lopen naar het dichtstbijzijnde punt. Het toiletgebouw was nog verder weg. Sanitair wordt in het hoogseizoen te weinig schoongemaakt. De campingwinkel is sinds dit jaar veranderd in een zeer prijzig natuurwinkeltje met een heel beperkt assortiment. Voor kinderen tot een jaar of 10 is het erg leuk maar voor oudere kinderen is het saai. De camping is behoorlijk prijzig. Wij betaalden € 48 per nacht. Voor WiFi moet een aanzienlijk bedrag bijbetaald worden. De voorzieningen vallen tegen en de verhouding tussen prijs (die jaarlijks stijgt) en kwaliteit is duidelijk zoek. De camping heeft samen met camping Bakkum en de Lakens in Bloemendaal een monopoliepositie.

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw review!

Wat vervelend om te lezen dat de sanitair gebouwen niet goed verzorgd waren tijdens uw vakantie. We doen er alles aan om onze sanitair gebouwen zo schoon mogelijk te houden. Inmiddels werken met 3 shifts per dag om ook in deze drukke periodes voor schone gebouwen te zorgen.

Sinds het seizoen van 2018 hebben wij een nieuwe minimarkt/bio markt die geheel binnen onze visie past. In onze minimarkt kunt u alleen biologische (streek) producten kopen, vandaar dat de prijzen hoger liggen dan in een andere supermarkt.

Wat betreft de recreatie, vind ik het jammer om te lezen dat uw kinderen dat zo hebben ervaren. Wij proberen ieder seizoen voor verschillende leeftijdsgroepen activiteiten te organiseren.

Ik hoop dat wij u ondanks uw ervaringen van dit seizoen volgend jaar toch nog mogen verwelkomen op Camping Geversduin.

Met gastvrije groet,

Annette

Stonden op oase plaats. Best leuke plek met picknickbank en palen voor hangmat. Mooie plek gelegen tussen de bomen. Wel veel geluidsoverlast van zeer laag (500 meter) overvliegende vliegtuigen vanaf ongeveer 6.00 in de ochtend. Tot s avonds laar schreeuwende jeugd op de camping. Sanitair schoon. Personeel in mini markt niet klantvriendelijk, zeer beperkt assortiment en prijzen veel te hoog.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat u uw plaats op de Oase mooi vond. Maar jammer om te lezen dat u last had van overvliegende vliegtuigen. Dit is helaas iets waar we niet heel veel aan kunnen doen.

In de avonden proberen wij zoveel mogelijk de geluidsoverlast te beperken, daarom hebben wij een beveiligingsbedrijf ingehuurd die de jeugd hier direct op aanspreekt.

Sinds het seizoen van 2018 hebben wij een nieuwe minimarkt/bio markt die geheel in onze visie past. In onze minimarkt kunt u alleen biologische (streek) producten kopen, vandaar dat de prijzen hoger liggen dan in een andere supermarkt.

Wat vervelend om te lezen dat u het personeel van de minimarkt als niet vriendelijk heeft ervaren. Ik zal uw feedback direct delen met mijn collega’s van Knoest zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Ik hoop dat wij u volgend jaar (weer) mogen verwelkomen op Camping Geversduin.

Annette

Nooit meer. En zeker niet voor dit geld!

Fam Hildebrand
9-8-2018

Heel kindvriendelijk. Veel speeltuintjes en speelgelegenheid.

Alleen sanitair is gewoon verschrikkelijk vies. Meerdere keren ervaren dat hele wc inclusief muren onder de poep zat of er geen wc papier meer was in meerdere wc's.

De douches zijn ook smerig. Plukken haar /vuil op de grond en in de hoeken van de douche kabine. Dit lag er meerdere dagen nog. Het was niet nieuw vuil . Ik heb de schoonmakers zien schoonmaken en snap dat het vies was. Het is echt schoonmaken met de franse slag.

Ook viel de thermostaat van ellende bijna uit de muur. De familie douche was eveneens te ranzig voor woorden. Haar en vuiligheid lag op de grond. Ook denk ik dat er te weinig sanitair is. Er moeten te veel mensen van 1 blok gebruik maken

Tevens was het water om af te wassen geregeld koud.

Ik ga al heel wat jaren kamperen en ben echt wel war gewend, maar dit was echt teleurstellend. Prijs kwaliteit verhouding vind ik dus echt slecht.

Beste familie Hildebrand,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen, hartelijk dank daarvoor.

Ik hoop ondanks uw slechte ervaring van dit seizoen, dat wij u volgend jaar weer op Camping Geversduin mogen verwelkomen.

Mocht u verder vragen hebben, neem dan gerust contact met me op.

Mooie herinnering aan 9 jaar camping

Yvonne Eijzinga
6-7-2018

Wij hebben in totaal 9 jaar op geversduin gestaan. een fantastische camping en hebben het echt zo naar de zin gehad in onze eigen caravan. Door gezondheidsperikelen en het financiële plaatje alles verkocht. Mis de camping nog wel en de mensen om ons heen. helaas mogen er in de strandhuisjes geen honden, maar zodra we in een huisje met hondje mogen, komen we vast een keer terug.

Annette, Receptioniste, 27-7-2018

Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor uw geweldige review!

Wat ontzettend leuk u nog even een beoordeling heeft geplaatst! Wij vinden het nog steeds jammer dat u een paar jaar geleden heeft besloten om te stoppen.

Wij accepteren inderdaad geen honden in onze accommodaties maar wie weet zal dat in de toekomst een keer veranderen.

Wij hopen dat wij u weer een keer mogen verwelkomen op Camping Geversduin!

Top!

Floor
9-6-2018

Eind april samen met mijn partner verbleven in een van de strandhuisjes. Het weer zat niet mee maar we waren gelukkig van alle gemakken voorzien in de accommodatie. Het huisje was mooi ingericht en schoon! Ook leuk (en lekker) dat er 2 Knoest biertjes voor ons klaarstonden. Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, wij zijn zeer tevreden over camping Geversduin en komen zeker terug!! 😃

Annette, Receptioniste, 11-6-2018

Beste Floor,

Hartelijk dank voor uw ge-wel-di-ge review!

Wat ontzettend tof om lezen dat u een fijn verblijft heeft gehad. Ook vind ik het leuk om te lezen dat u heeft genoten van de biertjes! Ik zal uw beoordeling delen met het team.

Wij kijken er naar uit om weer te mogen verwelkomen op Camping Geversduin.

Super top !! 👍

Wieger van der Sleen
23-5-2018

De camping is geweldig, prima speelgelegenheid voor de kinderen, top ligging voor het strand, een leuke fietstocht er naar toe. Prima fietsen verhuur. Goede bedden in de strandhuisjes en zeer compleet ingericht . Goed comfortabel . Uitstekende receptie , restaurant prima, pizzaria heel erg goed in een houtoven heerlijke pizza’s. Menig pizzaria voldoet niet aan deze kwaliteit. Ben zelf Italië pizza kenner !!!!

Recreatie team voor de kinderen geweldig, onze kleinkinderen hebben genoten, de jongste wilde niet naar huis !

Annette, Receptioniste, 26-5-2018

Beste Wieger van der Sleen,

Hartelijk dank voor uw fan-tas-tische review!

Wat leuk om te lezen dat u en uw familie het zo naar jullie zin hebben gehad.

Ik heb uw beoordeling gedeeld met het team en momenteel lopen wij allemaal met een glimlach van oor tot oor!

Ik hoop dat wij u gauw weer mogen verwelkomen op Camping Geversduin!

Annette

Grote camping in mooi duingebied

Joos
21-5-2018

Deze grote camping ligt aan de rand van een fantastisch duingebied. Met de fiets ben je in 20 minuten op het strand. Op de camping zijn veel jaarplaatsen. De 4 sanitairgebouwen zijn schoon, maar hebben te weinig capaciteit als de camping vol staat. Er zijn verschillende mooie (natuur)speeltuinen en een groot sportveld. De plaatsen zijn krap. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en denken mee om het verblijf aangenaam te maken. Activiteiten voor de kinderen zijn top, bijvoorbeeld knutselen, sportieve spellen, broodjesbakken en natuuractiviteiten.

De winkel biedt een heel beperkt assortiment en de prijzen zijn (te) hoog. De organisatie van de winkel is niet op orde. Zo bestaat bijvoorbeeld de mogelijkheid om broodjes te bestellen. Toen wij deze op het afgesproken tijdstip kwamen halen, bleken deze niet te zijn gebakken. Het argument was dat de broodjes waren verkocht aan andere klanten. Vervolgens konden wij 45 minuten wachten...

Annette, Receptioniste, 23-5-2018

Beste Joos,

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling en feedback!

Wat fijn dat de sanitair gebouwen schoon waren tijdens uw verblijf.

Het doet me goed om te lezen dat u vriendelijk werd geholpen door de medewerkers van Camping Geversduin. Wij proberen ons uiterste best om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Ook vind ik het heel leuk om te lezen dat uw kinderen zich hebben vermaakt tijdens de activiteiten. Al bovenstaande tops zal ik direct delen met mijn collega’s!

Sinds het seizoen van 2018 hebben wij een nieuwe minimarkt/bio markt die geheel in onze visie past. In onze minimarkt kunt u alleen biologische producten verkrijgen, vandaar dat de prijzen hoger liggen dan in een andere supermarkt.

Maar..Oei! Wat vervelend om te lezen dat de winkel niet op orde was. Ik vind het erg jammer dat u 45 minuten moest wachten op uw bestelde brood, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal uw feedback direct delen met mijn collega’s van Knoest zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen verbeteren.

Wij kijken er naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen op Camping Geversduin, zodat u wederom kan genieten van het prachtige duingebied!

Annette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Geversduin in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Geversduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.