Camping Kennemer Duincamping Geversduin

7,9

114 reviews over Camping Kennemer Duincamping Geversduin in het Nederlands

Een grote pluim!!

Sylvia Hendriks, 3-4-2018

Wij kwamen op zaterdag 31 maart aan, het paasweekend.

Geweldig vriendelijk en vlot geholpen bij de receptie. Wij mochten zelf een plekje zoeken, die wij met een duidelijk overzicht snel hadden gevonden.

‘S avonds gegeten in het restaurant Vos.

Overheerlijke rib- eye gegeten en de spareribs waren ook super. De volgende dag bij Knoest , het pas geopende restaurant, waar zij verrukkelijke pizza’s serveren.

Wij eten regelmatigbuiten de deur, maar menig restaurant kan een puntje zuigen aan deze kwaliteit eten.

Ondanks het slechte weer, was het heerlijk vertoeven op de camping. Er wordt veel georganiseerd, een prachtige wandelomgeving en het sanitair is heel schoon en goed en ruim ingericht. Wij komen zeker terug!!!

Volgend jaar weer

Fam. Hofstee, 26-10-2017

Geniet van alles wat het te bieden heeft.

We wilden een weekend naar een groentehuisje gaan. Door omstandigheden moest dit een midweek worden.

Groentehuisje al bezet maar er waren nog wel tenthuisjes beschikbaar. Geen probleem om het om te zetten en het pestgedrag konden we betalen bij aankomst. Wat een service!

Ook toen we de kachel niet aankregen werd er direct hulp geboden. De kinderanimatie is geweldig. Heerlijk dansen en knutselen in de ochtend, smiddags en savonds nog meer activiteiten. En je kon zo meedoen wanneer je wilde.

De omgeving is prachtig. Wat een rust. Wat een prachtig bos en binnen 15 minuten fietsen ben je op het strand.

Het sanitair kan iets schoner, maar er maken nou eenmaal een hoop mensen gebruik van. Echter vies was het absoluut niet. Toiletten wel wat hoog.

We hebben het heerlijk gehad. Helemaal tot rust gekomen en ons zeker niet verveeld.

We hebben gelijk geboekt voor volgend jaar.

ligging camping mooi , camping niet weer

Ruiter, 24-10-2017

De omgeving is prachtig. Het is niet meer een camping van deze tijd. Veel te weinig watertappunten en daardoor wordt het afval water in de struiken gekieperd. Plaatsen overwoekerd door voornamelijk brandnetels. Takken van de bomen zijn laag dus moet je erom denken hoe je de caravan neerzet. Toiletten zijn veel te hoog en alleen geschikt voor mensen langer dan 1,80. Een camping van deze prijsklasse hoort een kraantje en afvoer op de plaats/ per 2 plaatsen. Het is een natuurcamping zoals ze zeggen, laten ze dan ook iets doen om het elektriciteit verbruik terug te dringen zo gek heb ik het in die 40jr kampeerervaring nog nooit meegemaakt. Er wordt daar de vaste gasten eclectisch/keramische gekookt. Caravans/voortenten zijn rood verlicht van de straalkachels.

Geweildig leuk verblijf met onze kinderen

Anita Joosten, 20-9-2017

Een weekend gewonnen in een kant en klare tent op een camping die voor ons nieuw was.Ontzettend genoten van de omgeving en het park. Leuke indeling van huisjes. Zeer net sanitair. leuke animatie voor de kinderen. Wij zijn erg tevreden en zullen zeker nog eens terug komen.

Fijne locatie, wel druk bezet

José, 4-9-2017

Komen er al een jaar of vijf met plezier. Locatie bij de duinen heel fijn en dichtbij Castricum voor boodschappen. Strand is ruim een kwartier fietsen, niet naast de camping. Maar is mooie tocht door de duinen.

Druk bezette camping met (vriendelijke) animatie, dus je moet wel goed kijken waar je wilt staan. Niet alle plekken zijn even goed: klein of in de loop. Sanitair okay maar soms ook zeer druk.

Wij vermaken ons altijd prima en vinden het een camping die weliswaar een familiecamping is met gezinnen met kinderen, maar niet ordinair en waar je met enig zoeken naar een goede plek rust en ontspanning kunt vinden.

Minpunt: geen gratis WiFi. Tegenwoordig 1 dag maar daarna betalen. Voor een in verhouding dure camping als Geversduin vind ik dit niet kunnen.

Twee nachten gekampeerd

Simon en Marianne, 24-8-2017

De locatie is prima, in bos en duin. De camping is erg vol, tot laat veel schreeuwende kinderen en fluitende leiders op het sportveld. We vroegen een rustige zonnige plek we kregen een zeer beschaduwde plek waar het zonlicht niet doordringt. We kwamen om 18.30 uur aan en moeten er voor 12.00 uur af. Dat zijn 42 uur. En de prijs is € 92,- voor 2 personen. Veel te duur. Nee van kamperen in de natuur hadden we veel meer verwacht. We betalen voor het pretpark waar we niet aan (willen) deelnemen.

Op zich allemaal geen probleem als de camping ook wordt geafficheerd als lawaaicamping, of activiteitencamping en supervol.

Wij hadden echt meer rust en ruimte verwacht.

Ik vroeg telefonisch of er nog een plekkie vrij was voor een grote tent met auto. Nou, plek 139 was nog vrij.

"Een open terrein zonder bomen, spreekt u dat aan?".

Ik twijfelde. Achteraf terecht. Want wat de dame aan de receptie had moeten zeggen was, "het gaat hier om een open parkeerplaats waar vooral campers staan".

Met deze info had ik dan besloten om een plek elders te zoeken.

Nu staan we voor 50 euro per nacht op een slechte plek, de binnenduinrand, omringd door campers, die dagelijks komen en gaan. En dan te bedenken dat deze volledig sfeerloze plekken de duurste zijn van de hele camping. Ik vind het eigenlijk niet kunnen.....

Wel eerlijk blijven alsjeblieft.

Super leuk.

Irma, 28-6-2017

Wij hebben in de jonge jaren van onze dochter hier een seizoensplek gehad. Heerlijk genoten. Elk weekend dat we er waren lekker naar het strand, terrasjes en andere leuke dingen. Aardig personeel altijd behulpzaam en een leuk restaurantje. Super leuke dingen te doen voor jong en oud. Zoals uilenballen zoeken met de boswachter en van oude kleding papier maken. Nu is onze dochter wat groter en willen we meer plekken bezoeken. Maar deze camping heeft een special plekje achter gelaten en we komen zeker weer terug.

Super pkek

Barbara, 8-6-2017

Een heel leuke, kindvriendelijke camping met leuke accommodaties. Leuke ligging, vriendelijk personeel, alleen in het laagseizoen minder service op het gebied van de winkel (van 9.00 tot 11.00 open) en het restaurant. Maar dat mag de pret niet drukken!! Wij komen snel weer!

Heerlijke camping, groen & vlakbij zee.

Familie. Lips, 8-6-2017

Camping Greversduin is een heerlijke ruim opgezette camping met veel groen/bomen. Voor de kinderen is er regelmatig iets te doen. Vlakbij duingebied en 2km naar Zee. Genoeg bezienswaardigheden in de omgeving met de auto te bereiken of je neemt in Castricum de trein naar Amsterdam waar je in 20 min.bent. wij hebben hier meerdere jaren gekampeerd met een grote tent, zoon van 11 en dochter van 8.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Geversduin in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Geversduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kennemer Duincamping Geversduin scoort een 7.85 uit 10 op basis van 114 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: