Camping Kennemer Duincamping Bakkum

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°6°
Camping Kennemer Duincamping Bakkum
8,1

Omschrijving
De Kennemer Duincamping Bakkum is gelegen in Noord-Holland. Hier verblijf je op een campingplaats of in een strandhuisje. Het is een grote camping met zelfs een winkelplein. Voor de kids zijn er leuke activiteiten zoals het verhalenfestival. Het personeel is hier erg vriendelijk. Gelegen in een natuurgebied vol bos, duinen en strand.

146 reviews over Camping Kennemer Duincamping Bakkum in het Nederlands

Vrije kinderrijke camping. Speels opgezet. Prima camping met veel voorzieningen waaronder een kippaleis, viswinkel, snackbar, wasserette. Wel erg druk, veel geluid maar dat ligt er ook wel aan waar je staat. Naar mijn idee een veilige camping. Behalve voor kindjes die in de ochtend broodjes willen kopen. De 'aardige' eigenaar van de Spar (lees; oude man, bril, grijs/zwart haar, baardje) zwaait daar de scepter. Als de kleintjes niet direct hun keuze weten te maken (wat lastig is met zoveel keuze) staat deze mijnheer daar wel even om de kids een figuurlijke schop onder de kont te geven. De kinderen van mijn vrienden willen onder geen beding meer broodjes halen. Het is te gek voor woorden dat deze eigenaar op deze manier de winkel runt. Deze mijnheer heeft als ergernis dat "de rij zo lang is en ze altijd met hun handen aan alle brood zitten". Bijzonder kwalijk dat deze man de ochtend voor veel mensen weet te verpesten. En bijzonder kwalijk voor de goede naam van bakkerij Goemans.

Denise Nijdam, Receptioniste, 23-11-2016

Beste juffrouw K,

Bedankt voor uw reactie en complimenten, dat is erg fijn om te horen!

Wat betreft de eigenaar van de Spar, wij zullen tijdens de evaluatie toevoegen wat u beschreef. Het is waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar ik snap uw frustratie.

Hopelijk neemt dat niet weg om nog eens langs te komen op Camping Bakkum!

Voor herhaling vatbaar

Gombert
11-8-2016

Samen met een van mijn kinderen naar Bakkum gegaan. Bij de receptie netjes geholpen. Duidelijke uitleg gekregen over waar te parkeren en waar de tent op te zetten.

Op een "speelplaats" de tent opgezet. Samen met een vijf jarige jongen (hoewel hij van buitengewoon goede wil was) een hele uitdaging. Gelukkig boden twee (verschillende) buren direct hulp.

De camping kent duidelijke bewegwijzering, goede sanitaire voorzieningen, een gemoedelijke sfeer en is netjes.

Een leuke camping waar je legio activiteiten kunt ondernemen. Waar de kinderen leuk kunnen spelen en je geen last hebt van andere bezoekers. Kortom zeker een aanbeveling waard.

Beste familie,

Bedankt voor uw reactie en complimenten, dat is erg fijn om te horen!

Wat leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad en fijn dat mede buren u geholpen hebben met de tent.

Wij zien u graag een andere keer terug.

Prima camping

kampeergezin
11-8-2016

Grote volle camping, maar wij hadden een fijne kampeer plek in het bos. Leuk speeltoestel voor kinderen dichtbij. Sanitair was oké. Alleen dat wc papier buiten de wc's! Geen asociale types aangetroffen op ons veldje. Kinderfiets gehuurd op de camping en eentje bij het Pannenkoekenhuis iets buiten de camping. Huurfietsen op de camping zijn soms oude tweedehands en niet altijd heel. Bij het Pannenkoekenhuis prima, relatief nieuwe fiets, voor iets meer geld. Fijn strand op fietsafstand.

Denise Nijdam, Receptioniste, 23-11-2016

Beste familie,

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u het naar u zin heeft gehad.

De fietsen worden vanuit de camping ook gehuurd. Wij zullen tijdens de evaluatie vragen of zij de fietsen heel willen verhuren..

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op Camping Bakkum

éénmalig

scheper
10-8-2016

toiletgebouw en douches bij de bosplaatsen waren ronduit vies. (ze horen 4 x p.d. schoon gemaakt te worden) kampeerplek was prima, wat ons het meeste tegenviel was het publiek, de mentaliteit van de gemiddelde bezoeker is asociaal te noemen, 4 x douchen per dag terwijl er te weinig douches zijn. 's nachts om 2:00 een tas vol lege flessen in de glasbak gooien. we wilden gaan vliegeren, tijdens het uitpakken van de vlieger werd er al geroepen "als die vlieger op me komt, maak ik je af"

algehele sfeer op de camping: ikke ikke ikke en de rest kan stikke.....

het strand was voor ons te ver lopen

Beste familie,

Wat vervelend om te horen dat uw verblijf op Camping Bakkum niet was geworden wat u er van had verwacht.

Ons schoonmaakteam is druk bezig om alle 10 de sanitairgebouwen schoon te maken en te houden. De nachtdienst zorgt ook voor de sanitairgebouwen na dat de receptie dicht is. Denk hierbij aan wc papier vervangen etc.

Wat jammer dat wij tijdens uw verblijf niet te horen hebben gekregen wat er tegen u is gezegd. Wij hebben nog niet eerder gehoord dat medekampeerders als asociaal worden ervaren. Als wij dit horen spreken wij de kampeerders uiteraard aan op zijn of haar gedrag.

Wij hebben op de plattegrond en website gecommuniceerd dat het strand 950 meter lopen is. Er rijd in het hoogseizoen een bus naar het strand en wij verhuren fietsen op de camping.

Wij hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen zodat u ook een positief ervaring kan op doen.

Niet voor herhaling vatbaar

Annemiek
5-8-2016

We hadden een duinplek geboekt en met de plek zelf was niks mis. Ruime plek.

Sanitair is vervallen en smerig. De douche zat elke keer onder de haren en de wasbakken waren erg vies. Ook stonken de toiletten met grote regelmaat enorm naar urine.

Om toch nog wat van het nieuws mee te krijgen hebben we €20 betaald voor een week WiFi, dit was weggegooid geld want de verbing was zo slecht dat je niet eens de telegraaf online kon lezen.

Kortom als je ook maar iets geeft om hygiene dan moet je deze camping vooral overslaan zoals wij dus ook doen in de toekomst. Wel jammer want we hadden best een hoge verwachting van Neerlands bekendste camping.

Beste Annemiek,

Wat vervelend om te horen dat u slechte ervaringen heeft gehad tijdens uw verblijf op Camping Bakkum.

Ons schoonmaakteam is druk bezig om alle 10 de sanitair gebouwen schoon te maken en te houden. Ook de nachtdienst helpt dit jaar mee om de sanitair gebouwen na sluitingstijd nog te voorzien van wc papier.

Bent u tijdens uw verblijf langs de receptie geweest voor de WiFi? Wij helpen u namelijk graag om u zo snel mogelijk te helpen. De WiFi wordt namelijk geregeld door een extern bedrijf. Als er iets mis mee is moeten wij even contact met hun opnemen.

Wij hopen dat u de twee nadelen zal overwegen om nogmaals op Camping Bakkum te kamperen of logeren.

Receptioniste, Camping Bakkum

Het moet bij je passen...

Marleen
3-8-2016

Een hele grote camping. Veel vaste plekken. Winkelplein met spar, ijs, snackbar, pizzeria prima. Je loopt zo de duinen in. Wij fietsten liever naar Castricum aan zee (fijne strandtenten en tot aan het strand fietsen). Sanitair vaak niet schoon. Er werd afgaande op de aftekenlijst ongeveer 4x per dag schoongemaakt. Ik heb het een keer gezien en het gebeurt echt heel grondig. Helaas toch onvoldoende frequent. Althans bij locatie Krab. Er maken gewoon teveel mensen gebruik van en iedereen loopt met vieze zwarte slippers naar binnen. Wel kinderwc's maar geen wastafel op kinderhoogte. Kind dus optillen en staat met vieze voeten op wastafels. Geen wc papier.

Animatie: leuk opgezet maar te massaal. De jonge mensen van het animatieteam kunnen het niet aan. Geen aandacht voor individueel kind.

Beste Jolau,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om op Zoover een reactie te plaatsen.

Onze camping heeft inderdaad veel seizoenplaatsen, rond de 1400. Het strand van Castricum aan Zee telt inderdaad veel strandtenten. Ik zal aan de schoonmaak doorgeven over het sanitair bij de Krab. Zij doen er alles aan om de sanitairgebouwen zo schoon mogelijk te houden. Ook zal ik een tip geven over een kinderwastafel.

Het recreatieteam heeft vele kinderen elke dag. Zij doen hun best om iedereen het naar hun zin te houden. Jammer dat u een minder leuke ervaring heeft gehad. Ik hoop dat u kind(eren) en natuurlijk u het alsnog wel leuk hadden.

Wij hopen u nog eens te verwelkomen op Camping Bakkum.

Met vriendelijke groeten,

Receptioniste, Camping Bakkum

Mooie camping, wel erg massaal, wifi slecht.

Gezinnetje
31-7-2016

Met de toercaravan hebben we 2 weken op deze mooie camping gestaan. Wij hadden gekozen voor een bosplaats en dat bleek een heerlijke plek met zon en schaduw. Het sanitair is redelijk schoon gezien het aantal mensen wat er gebruik van maakt. De Spar op het winkelplein doet, qua grootte, niet onder voor een gewone supermarkt en de prijzen zijn normaal. Elke ochtend verse broodjes in ruime hoeveelheid. De verschillende eetgelegenheden (pizza, kip, vis, snackbar, restaurant, ijssalon) zijn echt meer dan goed (daardoor maar 2x zelf gekookt) en de prijzen redelijk.

De camping is echter wel heel erg groot en heel erg druk. Daar moet je van houden. Maar daardoor misten we eigenlijk het echte camping gevoel. Er zijn heel veel, maar dan ook echt heel veel kinderen. Wij kregen de indruk dat het onderling voornamelijk ons kent ons is en dat was voor onze dochter (9) best lastig. Er wordt ontzettend veel georganiseerd door een super enthousiast team maar door de overkill aan deelnemers niet echt toegankelijk.

Ondanks de mooie ligging in de duinen en ten opzichte van het strand (neem wel een fiets mee of huur er één) weet ik niet of wij zo snel terug zullen gaan.

O ja, en de WIFI is waar-de-loos!!!

Beste familie,

Leuk om te horen dat u het leuk vond op Camping Bakkum.

De bosplaatsen zijn ook erg geliefd. Ze hebben zon en schaduw. Bedankt dat u de ruime keuze en de prijzen op het winkelplein fijn vind. Camping Bakkum is inderdaad heel groot en er komen vooral gezinnen met kinderen. het recreatieteam zorgt er ook voor dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft. Jammer om te horen dat uw dochter het lastig vond. Ik hoop dat ze het voor de rest wel leuk vond!

Ieder jaar komen er weer kleine of grote veranderingen op de camping. Ondanks dat u niet zeker weet of u nogmaals komt, hopen wij dat u nog eens terug komt naar de Camping.

Wij zijn ook druk bezig met het WiFi probleem. Dit word ook zo snel mogelijk opgelost.

Receptioniste, Camping Bakkum

blijft lekker gezellig en relex

Verena
25-6-2016

Met de familie met hemelvaart geweest. Het ging in het begin een beetje mis, we kwamen allen op verschillende tijden. Ze waren bezig om de kastjes bij de ingang/uitgang te vernieuwen, elektronisch. Waardoor we wel eens moesten wachten om verder te gaan.Maar dat mocht de pret niet drukken. We hadden twee mooie plekken op de zonnewei. We hadden prachtig weer, zaten nabij het strand. Wat wil je nog meer? Op hemelvaart dag was het wel heel druk met parkeren, de auto`s stonden tot ver op de camping. Daarom mochten wij maar 2 auto`s bij onze plaats hebben staan en de andere auto moest buiten de camping staan!! We komen al een aantal jaren hier en het blijft een leuk weekend. Wij hadden geen kinderen die met de animatie meedoen dus daar kan ik niets over zeggen. De winkel is goed gevuld met de eerste levensmiddelen en meer. Er was ook nog een `kleding` markt. De toiletgebouwen zien er prima uit, schoon en onderhouden. Moet er wel elke keer aan denken dat het wc papier bij de ingang deur hangt en dan nog goed inschatten om genoeg mee te nemen! Receptie is vriendelijk werken soms wel langs elkaar heen.

Beste Jan en Verena,

Bedankt voor uw reactie op Zoover en leuk om te horen dat u het zo leuk heeft gehad op Camping Bakkum.

Vanaf dit jaar hebben wij een ander reserveringsprogramma en slagbomen. Excuses dat u las had van het vernieuwen van de kastjes.

Het commissarisveld is inderdaad heel mooi en dichtbij het strand.

Tijdens hemelvaart is het inderdaad drukker op de camping. Wij gaan ook kijken of wij meer parkeerplaatsen kunnen creëren zodat andere gasten er niet zo veel last van hebben.

Leuk dat u de 'kleding' markt zo leuk vond. Wij hadden dit jaar de Roots Market en wij verhuren een pop-up store waar gasten spullen in kunnen verkopen.

Ik zal de schoonmaak een compliment geven over hun werkzaamheden. Het echte kampeergevoel, de wcpapier bij de ingang ;)

Wij hopen u volgend jaar weer te zien tijdens Hemelvaart en misschien wel in een andere periode!

Relaxte camping

Bas
2-5-2016

Ruime camping met veel voorzieningen. Keuze tussen plekken in de zon en in de schaduw.

Op het zgn. Commissarisveld weinig beschutting. Op andere delen van het terrein veel hoge dennebomen met schaduw.

Op het terrein zijn goed gesorteerde Sparsupermarkt (gewone prijzen), restaurant, pizzabakker, snackbar, visboer en ijsverkooppunt te vinden. Voor kinderen zijn skelters te huur, wel duur en in het hoogseizoen (natuurlijk..) te weinig.

Grootste gemis, _ondanks_ aanwezigheid van het strand en de zee op 1 km, een zwembad.

Beste Bas,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om op zoover een reactie te plaatsen.

Wij hebben verschillende kampeerplaatsen zodat iedereen kan kiezen wat hij of zij willen.

Op het ontmoetingsplein willen wij natuurlijk veel keus hebben voor onze gasten. Ik zal aan de kampeerwinkel vragen of zij meer skelters kunnen verhuren zodat meer kinderen er lol van hebben.

Wij werken met zwembaden in de buurt samen. Er zijn kortingskaartjes te koop bij de receptie.

Wij zien u graag nogmaals op de camping en wij hopen dat u het dan net zo leuk vindt!

Met vriendelijke groeten,

Knus en groot!

Von Dyck
4-9-2015

Genoten van ons verblijf op deze grote knusse camping! Had helemaal niet het gevoel dat het zo groot was!

Dichtbij zee, veel te doen op de camping zelf, we zijn eigenlijk amper weg geweest!

Straalt echt gezelligheid uit! Sanitair winkels etc is echt mooi! Tot een volgende keer :-)

Denise Nijdam, Receptioniste, 14-9-2015

Beste familie,

Bedankt voor uw reactie en compliment.

Wat leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Wij zien u inderdaad graag een andere keer terug!

Receptioniste, Camping Bakkum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.