Camping Kennemer Duincamping Bakkum

Met jonge kinderen

Prima camping

kampeergezin
11-8-2016

Grote volle camping, maar wij hadden een fijne kampeer plek in het bos. Leuk speeltoestel voor kinderen dichtbij. Sanitair was oké. Alleen dat wc papier buiten de wc's! Geen asociale types aangetroffen op ons veldje. Kinderfiets gehuurd op de camping en eentje bij het Pannenkoekenhuis iets buiten de camping. Huurfietsen op de camping zijn soms oude tweedehands en niet altijd heel. Bij het Pannenkoekenhuis prima, relatief nieuwe fiets, voor iets meer geld. Fijn strand op fietsafstand.

Denise Nijdam, Receptioniste, 23-11-2016

Beste familie,

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u het naar u zin heeft gehad.

De fietsen worden vanuit de camping ook gehuurd. Wij zullen tijdens de evaluatie vragen of zij de fietsen heel willen verhuren..

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op Camping Bakkum

éénmalig

scheper
10-8-2016

toiletgebouw en douches bij de bosplaatsen waren ronduit vies. (ze horen 4 x p.d. schoon gemaakt te worden) kampeerplek was prima, wat ons het meeste tegenviel was het publiek, de mentaliteit van de gemiddelde bezoeker is asociaal te noemen, 4 x douchen per dag terwijl er te weinig douches zijn. 's nachts om 2:00 een tas vol lege flessen in de glasbak gooien. we wilden gaan vliegeren, tijdens het uitpakken van de vlieger werd er al geroepen "als die vlieger op me komt, maak ik je af"

algehele sfeer op de camping: ikke ikke ikke en de rest kan stikke.....

het strand was voor ons te ver lopen

Beste familie,

Wat vervelend om te horen dat uw verblijf op Camping Bakkum niet was geworden wat u er van had verwacht.

Ons schoonmaakteam is druk bezig om alle 10 de sanitairgebouwen schoon te maken en te houden. De nachtdienst zorgt ook voor de sanitairgebouwen na dat de receptie dicht is. Denk hierbij aan wc papier vervangen etc.

Wat jammer dat wij tijdens uw verblijf niet te horen hebben gekregen wat er tegen u is gezegd. Wij hebben nog niet eerder gehoord dat medekampeerders als asociaal worden ervaren. Als wij dit horen spreken wij de kampeerders uiteraard aan op zijn of haar gedrag.

Wij hebben op de plattegrond en website gecommuniceerd dat het strand 950 meter lopen is. Er rijd in het hoogseizoen een bus naar het strand en wij verhuren fietsen op de camping.

Wij hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen zodat u ook een positief ervaring kan op doen.

Niet voor herhaling vatbaar

Annemiek
5-8-2016

We hadden een duinplek geboekt en met de plek zelf was niks mis. Ruime plek.

Sanitair is vervallen en smerig. De douche zat elke keer onder de haren en de wasbakken waren erg vies. Ook stonken de toiletten met grote regelmaat enorm naar urine.

Om toch nog wat van het nieuws mee te krijgen hebben we €20 betaald voor een week WiFi, dit was weggegooid geld want de verbing was zo slecht dat je niet eens de telegraaf online kon lezen.

Kortom als je ook maar iets geeft om hygiene dan moet je deze camping vooral overslaan zoals wij dus ook doen in de toekomst. Wel jammer want we hadden best een hoge verwachting van Neerlands bekendste camping.

Beste Annemiek,

Wat vervelend om te horen dat u slechte ervaringen heeft gehad tijdens uw verblijf op Camping Bakkum.

Ons schoonmaakteam is druk bezig om alle 10 de sanitair gebouwen schoon te maken en te houden. Ook de nachtdienst helpt dit jaar mee om de sanitair gebouwen na sluitingstijd nog te voorzien van wc papier.

Bent u tijdens uw verblijf langs de receptie geweest voor de WiFi? Wij helpen u namelijk graag om u zo snel mogelijk te helpen. De WiFi wordt namelijk geregeld door een extern bedrijf. Als er iets mis mee is moeten wij even contact met hun opnemen.

Wij hopen dat u de twee nadelen zal overwegen om nogmaals op Camping Bakkum te kamperen of logeren.

Receptioniste, Camping Bakkum

Het moet bij je passen...

Marleen
3-8-2016

Een hele grote camping. Veel vaste plekken. Winkelplein met spar, ijs, snackbar, pizzeria prima. Je loopt zo de duinen in. Wij fietsten liever naar Castricum aan zee (fijne strandtenten en tot aan het strand fietsen). Sanitair vaak niet schoon. Er werd afgaande op de aftekenlijst ongeveer 4x per dag schoongemaakt. Ik heb het een keer gezien en het gebeurt echt heel grondig. Helaas toch onvoldoende frequent. Althans bij locatie Krab. Er maken gewoon teveel mensen gebruik van en iedereen loopt met vieze zwarte slippers naar binnen. Wel kinderwc's maar geen wastafel op kinderhoogte. Kind dus optillen en staat met vieze voeten op wastafels. Geen wc papier.

Animatie: leuk opgezet maar te massaal. De jonge mensen van het animatieteam kunnen het niet aan. Geen aandacht voor individueel kind.

Beste Jolau,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om op Zoover een reactie te plaatsen.

Onze camping heeft inderdaad veel seizoenplaatsen, rond de 1400. Het strand van Castricum aan Zee telt inderdaad veel strandtenten. Ik zal aan de schoonmaak doorgeven over het sanitair bij de Krab. Zij doen er alles aan om de sanitairgebouwen zo schoon mogelijk te houden. Ook zal ik een tip geven over een kinderwastafel.

Het recreatieteam heeft vele kinderen elke dag. Zij doen hun best om iedereen het naar hun zin te houden. Jammer dat u een minder leuke ervaring heeft gehad. Ik hoop dat u kind(eren) en natuurlijk u het alsnog wel leuk hadden.

Wij hopen u nog eens te verwelkomen op Camping Bakkum.

Receptioniste, Camping Bakkum

Mooie camping, wel erg massaal, wifi slecht.

Gezinnetje
31-7-2016

Met de toercaravan hebben we 2 weken op deze mooie camping gestaan. Wij hadden gekozen voor een bosplaats en dat bleek een heerlijke plek met zon en schaduw. Het sanitair is redelijk schoon gezien het aantal mensen wat er gebruik van maakt. De Spar op het winkelplein doet, qua grootte, niet onder voor een gewone supermarkt en de prijzen zijn normaal. Elke ochtend verse broodjes in ruime hoeveelheid. De verschillende eetgelegenheden (pizza, kip, vis, snackbar, restaurant, ijssalon) zijn echt meer dan goed (daardoor maar 2x zelf gekookt) en de prijzen redelijk.

De camping is echter wel heel erg groot en heel erg druk. Daar moet je van houden. Maar daardoor misten we eigenlijk het echte camping gevoel. Er zijn heel veel, maar dan ook echt heel veel kinderen. Wij kregen de indruk dat het onderling voornamelijk ons kent ons is en dat was voor onze dochter (9) best lastig. Er wordt ontzettend veel georganiseerd door een super enthousiast team maar door de overkill aan deelnemers niet echt toegankelijk.

Ondanks de mooie ligging in de duinen en ten opzichte van het strand (neem wel een fiets mee of huur er één) weet ik niet of wij zo snel terug zullen gaan.

O ja, en de WIFI is waar-de-loos!!!

Beste familie,

Leuk om te horen dat u het leuk vond op Camping Bakkum.

De bosplaatsen zijn ook erg geliefd. Ze hebben zon en schaduw. Bedankt dat u de ruime keuze en de prijzen op het winkelplein fijn vind. Camping Bakkum is inderdaad heel groot en er komen vooral gezinnen met kinderen. het recreatieteam zorgt er ook voor dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft. Jammer om te horen dat uw dochter het lastig vond. Ik hoop dat ze het voor de rest wel leuk vond!

Ieder jaar komen er weer kleine of grote veranderingen op de camping. Ondanks dat u niet zeker weet of u nogmaals komt, hopen wij dat u nog eens terug komt naar de Camping.

Wij zijn ook druk bezig met het WiFi probleem. Dit word ook zo snel mogelijk opgelost.

Receptioniste, Camping Bakkum

blijft lekker gezellig en relex

Verena
25-6-2016

Met de familie met hemelvaart geweest. Het ging in het begin een beetje mis, we kwamen allen op verschillende tijden. Ze waren bezig om de kastjes bij de ingang/uitgang te vernieuwen, elektronisch. Waardoor we wel eens moesten wachten om verder te gaan.Maar dat mocht de pret niet drukken. We hadden twee mooie plekken op de zonnewei. We hadden prachtig weer, zaten nabij het strand. Wat wil je nog meer? Op hemelvaart dag was het wel heel druk met parkeren, de auto`s stonden tot ver op de camping. Daarom mochten wij maar 2 auto`s bij onze plaats hebben staan en de andere auto moest buiten de camping staan!! We komen al een aantal jaren hier en het blijft een leuk weekend. Wij hadden geen kinderen die met de animatie meedoen dus daar kan ik niets over zeggen. De winkel is goed gevuld met de eerste levensmiddelen en meer. Er was ook nog een `kleding` markt. De toiletgebouwen zien er prima uit, schoon en onderhouden. Moet er wel elke keer aan denken dat het wc papier bij de ingang deur hangt en dan nog goed inschatten om genoeg mee te nemen! Receptie is vriendelijk werken soms wel langs elkaar heen.

Beste Jan en Verena,

Bedankt voor uw reactie op Zoover en leuk om te horen dat u het zo leuk heeft gehad op Camping Bakkum.

Vanaf dit jaar hebben wij een ander reserveringsprogramma en slagbomen. Excuses dat u las had van het vernieuwen van de kastjes.

Het commissarisveld is inderdaad heel mooi en dichtbij het strand.

Tijdens hemelvaart is het inderdaad drukker op de camping. Wij gaan ook kijken of wij meer parkeerplaatsen kunnen creëren zodat andere gasten er niet zo veel last van hebben.

Leuk dat u de 'kleding' markt zo leuk vond. Wij hadden dit jaar de Roots Market en wij verhuren een pop-up store waar gasten spullen in kunnen verkopen.

Ik zal de schoonmaak een compliment geven over hun werkzaamheden. Het echte kampeergevoel, de wcpapier bij de ingang ;)

Wij hopen u volgend jaar weer te zien tijdens Hemelvaart en misschien wel in een andere periode!

Relaxte camping

Bas
2-5-2016

Ruime camping met veel voorzieningen. Keuze tussen plekken in de zon en in de schaduw.

Op het zgn. Commissarisveld weinig beschutting. Op andere delen van het terrein veel hoge dennebomen met schaduw.

Op het terrein zijn goed gesorteerde Sparsupermarkt (gewone prijzen), restaurant, pizzabakker, snackbar, visboer en ijsverkooppunt te vinden. Voor kinderen zijn skelters te huur, wel duur en in het hoogseizoen (natuurlijk..) te weinig.

Grootste gemis, _ondanks_ aanwezigheid van het strand en de zee op 1 km, een zwembad.

Beste Bas,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om op zoover een reactie te plaatsen.

Wij hebben verschillende kampeerplaatsen zodat iedereen kan kiezen wat hij of zij willen.

Op het ontmoetingsplein willen wij natuurlijk veel keus hebben voor onze gasten. Ik zal aan de kampeerwinkel vragen of zij meer skelters kunnen verhuren zodat meer kinderen er lol van hebben.

Wij werken met zwembaden in de buurt samen. Er zijn kortingskaartjes te koop bij de receptie.

Wij zien u graag nogmaals op de camping en wij hopen dat u het dan net zo leuk vindt!

Knus en groot!

Von Dyck
4-9-2015

Genoten van ons verblijf op deze grote knusse camping! Had helemaal niet het gevoel dat het zo groot was!

Dichtbij zee, veel te doen op de camping zelf, we zijn eigenlijk amper weg geweest!

Straalt echt gezelligheid uit! Sanitair winkels etc is echt mooi! Tot een volgende keer :-)

Denise Nijdam, Receptioniste, 14-9-2015

Beste familie,

Bedankt voor uw reactie en compliment.

Wat leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Wij zien u inderdaad graag een andere keer terug!

Duur en smerig

Astrid
3-9-2015

Wij hebben op een camperplaats gestaan. Helaas was het dit kampeerseizoen niet alleen de duurste maar ook de smerigste camperplaats waarop wij hebben gestaan. Er lag veel zwerfvuil op alle camperplaatsen. Ook de omgeving het sani-station was erg vies. Dit hadden wij niet verwacht, omdat wij graag op de zustercamping de Lakens verblijven. Bakkum is niet voor herhaling vatbaar.

Laura Seitner, Receptioniste, 14-9-2015

Beste Astrid,

Wat jammer dat uw vakantie niet zo was zoals u hoopte.

Zwerfafval opruimen en prikken is de prioriteit op de camping. Excuses dat het niet meteen is gebeurd. Kunt u ons vertellen wat van de omgeving en sani-station vies was? Dan kunnen wij daar meteen iets aan doen.

Voor campers hebben wij ook leuke bosplaatsen. Die zijn iets opener en minder dicht op elkaar.

Wij hopen u nog eens te verwelkomen op Camping Bakkum.

Laura Seitner

Nooit meer

Jasper
16-8-2015

Negatief: Vergaande glorie (oude caravans, oud sanitair), niet kindvriendelijk voor kinderen onder de 4 jaar, elke 5 minuten vliegt er een vliegtuig over, duinplaats is geen duinplaats maar schelpenplek en is ook niet autovrij (autos staan gewoon bij de tent/caravan), duurrrrrrrrrrr

Positief: Vlakbij het strand, veel te doen, veel restaurants.

Conclusie: de voordelen wegen lang niet op tegen de nadelen.

Denise Nijdam, Receptioniste, 14-9-2015

Beste Jasper,

Bedankt voor uw reactie en wat jammer om te horen dat u meer negatieve dan positieve ervaringen heeft aan Camping Bakkum.

Wij hebben een uitgebreid recreatieprogramma voor jong en oud. Wij hebben dan ook voor iedereen leuke activiteiten en evenementen. In de ochtend hebben wij knutselen voor de kleinere kinderen.

Wij doen elke dag een voortgangcontrole waar wij ook op auto's letten. Waarschijnlijk heeft u een familie gehad op de duinplaatsen die slecht ter been zijn of gasten die die dag aan zijn gekomen of weg zijn gegaan.

Gelukkig heeft u veel te doen gehad en lekker op het strand gelegen.

Wij hopen dat u door de voordelen zal overwegen om nogmaals op Camping Bakkum te kamperen of logeren.

Receptioniste, Camping Bakkum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.