Camping Kennemer Duincamping Bakkum

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°15°
Camping Kennemer Duincamping Bakkum
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kennemer Duincamping Bakkum voor je op een rij gezet:

140 reviews over Camping Kennemer Duincamping Bakkum in het Nederlands

Mooie camping, wel erg massaal, wifi slecht.

Gezinnetje
31-7-2016

Met de toercaravan hebben we 2 weken op deze mooie camping gestaan. Wij hadden gekozen voor een bosplaats en dat bleek een heerlijke plek met zon en schaduw. Het sanitair is redelijk schoon gezien het aantal mensen wat er gebruik van maakt. De Spar op het winkelplein doet, qua grootte, niet onder voor een gewone supermarkt en de prijzen zijn normaal. Elke ochtend verse broodjes in ruime hoeveelheid. De verschillende eetgelegenheden (pizza, kip, vis, snackbar, restaurant, ijssalon) zijn echt meer dan goed (daardoor maar 2x zelf gekookt) en de prijzen redelijk.

De camping is echter wel heel erg groot en heel erg druk. Daar moet je van houden. Maar daardoor misten we eigenlijk het echte camping gevoel. Er zijn heel veel, maar dan ook echt heel veel kinderen. Wij kregen de indruk dat het onderling voornamelijk ons kent ons is en dat was voor onze dochter (9) best lastig. Er wordt ontzettend veel georganiseerd door een super enthousiast team maar door de overkill aan deelnemers niet echt toegankelijk.

Ondanks de mooie ligging in de duinen en ten opzichte van het strand (neem wel een fiets mee of huur er één) weet ik niet of wij zo snel terug zullen gaan.

O ja, en de WIFI is waar-de-loos!!!

Beste familie,

Leuk om te horen dat u het leuk vond op Camping Bakkum.

De bosplaatsen zijn ook erg geliefd. Ze hebben zon en schaduw. Bedankt dat u de ruime keuze en de prijzen op het winkelplein fijn vind. Camping Bakkum is inderdaad heel groot en er komen vooral gezinnen met kinderen. het recreatieteam zorgt er ook voor dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft. Jammer om te horen dat uw dochter het lastig vond. Ik hoop dat ze het voor de rest wel leuk vond!

Ieder jaar komen er weer kleine of grote veranderingen op de camping. Ondanks dat u niet zeker weet of u nogmaals komt, hopen wij dat u nog eens terug komt naar de Camping.

Wij zijn ook druk bezig met het WiFi probleem. Dit word ook zo snel mogelijk opgelost.

Receptioniste, Camping Bakkum

blijft lekker gezellig en relex

Verena
25-6-2016

Met de familie met hemelvaart geweest. Het ging in het begin een beetje mis, we kwamen allen op verschillende tijden. Ze waren bezig om de kastjes bij de ingang/uitgang te vernieuwen, elektronisch. Waardoor we wel eens moesten wachten om verder te gaan.Maar dat mocht de pret niet drukken. We hadden twee mooie plekken op de zonnewei. We hadden prachtig weer, zaten nabij het strand. Wat wil je nog meer? Op hemelvaart dag was het wel heel druk met parkeren, de auto`s stonden tot ver op de camping. Daarom mochten wij maar 2 auto`s bij onze plaats hebben staan en de andere auto moest buiten de camping staan!! We komen al een aantal jaren hier en het blijft een leuk weekend. Wij hadden geen kinderen die met de animatie meedoen dus daar kan ik niets over zeggen. De winkel is goed gevuld met de eerste levensmiddelen en meer. Er was ook nog een `kleding` markt. De toiletgebouwen zien er prima uit, schoon en onderhouden. Moet er wel elke keer aan denken dat het wc papier bij de ingang deur hangt en dan nog goed inschatten om genoeg mee te nemen! Receptie is vriendelijk werken soms wel langs elkaar heen.

Beste Jan en Verena,

Bedankt voor uw reactie op Zoover en leuk om te horen dat u het zo leuk heeft gehad op Camping Bakkum.

Vanaf dit jaar hebben wij een ander reserveringsprogramma en slagbomen. Excuses dat u las had van het vernieuwen van de kastjes.

Het commissarisveld is inderdaad heel mooi en dichtbij het strand.

Tijdens hemelvaart is het inderdaad drukker op de camping. Wij gaan ook kijken of wij meer parkeerplaatsen kunnen creëren zodat andere gasten er niet zo veel last van hebben.

Leuk dat u de 'kleding' markt zo leuk vond. Wij hadden dit jaar de Roots Market en wij verhuren een pop-up store waar gasten spullen in kunnen verkopen.

Ik zal de schoonmaak een compliment geven over hun werkzaamheden. Het echte kampeergevoel, de wcpapier bij de ingang ;)

Wij hopen u volgend jaar weer te zien tijdens Hemelvaart en misschien wel in een andere periode!

Relaxte camping

Bas
2-5-2016

Ruime camping met veel voorzieningen. Keuze tussen plekken in de zon en in de schaduw.

Op het zgn. Commissarisveld weinig beschutting. Op andere delen van het terrein veel hoge dennebomen met schaduw.

Op het terrein zijn goed gesorteerde Sparsupermarkt (gewone prijzen), restaurant, pizzabakker, snackbar, visboer en ijsverkooppunt te vinden. Voor kinderen zijn skelters te huur, wel duur en in het hoogseizoen (natuurlijk..) te weinig.

Grootste gemis, _ondanks_ aanwezigheid van het strand en de zee op 1 km, een zwembad.

Beste Bas,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om op zoover een reactie te plaatsen.

Wij hebben verschillende kampeerplaatsen zodat iedereen kan kiezen wat hij of zij willen.

Op het ontmoetingsplein willen wij natuurlijk veel keus hebben voor onze gasten. Ik zal aan de kampeerwinkel vragen of zij meer skelters kunnen verhuren zodat meer kinderen er lol van hebben.

Wij werken met zwembaden in de buurt samen. Er zijn kortingskaartjes te koop bij de receptie.

Wij zien u graag nogmaals op de camping en wij hopen dat u het dan net zo leuk vindt!

Knus en groot!

Von Dyck
    4-9-2015

Genoten van ons verblijf op deze grote knusse camping! Had helemaal niet het gevoel dat het zo groot was!

Dichtbij zee, veel te doen op de camping zelf, we zijn eigenlijk amper weg geweest!

Straalt echt gezelligheid uit! Sanitair winkels etc is echt mooi! Tot een volgende keer :-)

Beste familie,

Bedankt voor uw reactie en compliment.

Wat leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Wij zien u inderdaad graag een andere keer terug!

Duur en smerig

Astrid
    3-9-2015

Wij hebben op een camperplaats gestaan. Helaas was het dit kampeerseizoen niet alleen de duurste maar ook de smerigste camperplaats waarop wij hebben gestaan. Er lag veel zwerfvuil op alle camperplaatsen. Ook de omgeving het sani-station was erg vies. Dit hadden wij niet verwacht, omdat wij graag op de zustercamping de Lakens verblijven. Bakkum is niet voor herhaling vatbaar.

Beste Astrid,

Wat jammer dat uw vakantie niet zo was zoals u hoopte.

Zwerfafval opruimen en prikken is de prioriteit op de camping. Excuses dat het niet meteen is gebeurd. Kunt u ons vertellen wat van de omgeving en sani-station vies was? Dan kunnen wij daar meteen iets aan doen.

Voor campers hebben wij ook leuke bosplaatsen. Die zijn iets opener en minder dicht op elkaar.

Wij hopen u nog eens te verwelkomen op Camping Bakkum.

Nooit meer

Jasper
    16-8-2015

Negatief: Vergaande glorie (oude caravans, oud sanitair), niet kindvriendelijk voor kinderen onder de 4 jaar, elke 5 minuten vliegt er een vliegtuig over, duinplaats is geen duinplaats maar schelpenplek en is ook niet autovrij (autos staan gewoon bij de tent/caravan), duurrrrrrrrrrr

Positief: Vlakbij het strand, veel te doen, veel restaurants.

Conclusie: de voordelen wegen lang niet op tegen de nadelen.

Beste Jasper,

Bedankt voor uw reactie en wat jammer om te horen dat u meer negatieve dan positieve ervaringen heeft aan Camping Bakkum.

Wij hebben een uitgebreid recreatieprogramma voor jong en oud. Wij hebben dan ook voor iedereen leuke activiteiten en evenementen. In de ochtend hebben wij knutselen voor de kleinere kinderen.

Wij doen elke dag een voortgangcontrole waar wij ook op auto's letten. Waarschijnlijk heeft u een familie gehad op de duinplaatsen die slecht ter been zijn of gasten die die dag aan zijn gekomen of weg zijn gegaan.

Gelukkig heeft u veel te doen gehad en lekker op het strand gelegen.

Wij hopen dat u door de voordelen zal overwegen om nogmaals op Camping Bakkum te kamperen of logeren.

Met gastvrije groeten,

Heerlijke camping!

claartjeamsterdam
    22-7-2015

Camping Bakkum is echt een topplek! Alles is er voor iedereen te vinden! Strand, sfeer, geselligheid, veel voor de kids etc. Het enige minpuntje is het telefoon en WiFi bereik.

Beste Claartje,

Bedankt voor uw leuke reactie!

Fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad.

Door de vele bomen en duinen is het bereik van uw telefoon en WiFi niet optimaal. Wij krijgen dan ook nieuwe computers in het internethuisje zodat het internetten makkelijker en sneller gaat.

Wij hopen u nog eens te zien op Camping Bakkum!

Eenmalig!

Edwin
    21-7-2015

Kleine plekken op het tentenveld en helemaal voorzien van schelpjes. Geen beschutting.

Sfeer is prima op de camping. Sanitair eveneens prima. Gunstig gelegen vlakbij het strand.

Omruilen van koelelementen was niet mogelijk.

Tentveld was dermate slecht, dat deze camping eenmalig was voor ons.

Beste Edwin,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om op zoover een reactie te plaatsen.

Wij hebben twee verschillende soorten tentplaatsen. De een is inderdaad voorzien van schelpjes en zand. De andere tentplaatsen zijn beschut en zijn voorzien van gras.

De koelelementen kunt u koelen bij de kampeerwinkel Bij Louise.

Als u een tent heeft, hoeft u niet op een tentplaats te staan. U kunt bijvoorbeeld ook op de leuke bosplaatsen staan.

Wij hebben ook hele mooie accommodaties op de camping.

Wij hopen u toch nog eens te zien op de camping. Wellicht kunnen wij een mooi plaatsje voor u uitzoeken aan de balie of aan de telefoon.

Gezellige grote camping

W
    24-6-2015

Wij verbleven in een strandhuisje wat ons erg goed is bevallen! Fijn speelveldje voor de deur, leuk voor kleine kids. Voor ons (2 volwassenen en 1 kindje) was het groot genoeg, met meer dan 2 kinderen wordt het krap. Het zijn mooie huisjes met alle voorzieningen die je nodig hebt.

De camping zelf is erg relaxed, alle stacaravans zijn versierd met lampionnen, slingers, enz. Ziet er gezellig uit. Deze zijn dan ook allemaal in eigendom. Er zijn dus erg veel vaste plekken, er is eigenlijk maar een klein gedeelte voor caravans of tenten.

In het voorseizoen zijn er wel beperkte openingstijden voor de horeca (alleen in het weekend open) dit geldt ook voor het animatieprogramma (alleen in het weekend).

Beste Sanne,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om op zoover een reactie te plaatsen en wat een leuke reactie!

Iedere seizoenkampeerder heeft inderdaad zijn of haar eigen stijl en dat maakt het ook zo uniek.

Er zijn beperkte openingstijden op de camping i.v.m. weinig gasten doordeweeks in het voorseizoen. Maar u kunt wel een lekker kopje koffie of een lekker broodje halen bij Johanna's Hof aan de overkant van de camping. En sinds dit seizoen hebben wij ook een pizzeria/croissanterie naast de Spar op de camping die wel elke dag geopend is! En lekker.....

Als de recreatie niet op de camping is hebben wij nog andere leuke dingen te doen zoals de historische route, fietsroutes of verschillende flyers van leuke dingen in de omgeving.

Receptioniste, Camping Bakkum

Bakkumse hoeve op de camping: top!

Willem
    25-5-2015

Top verblijf in een hoeve midden op de camping

Beste familie,

Leuk om te horen dat u Bakkums Hoeve en de camping top vindt!

Zien wij u nogmaals terug in Bakkums Hoeve?

Met gastvrije groeten,

Receptioniste, Camping Bakkum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kennemer Duincamping Bakkum scoort een 7.54 uit 10 op basis van 142 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: