Camping Kennemer Duincamping Bakkum

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-1°
Camping Kennemer Duincamping Bakkum
8,1

Omschrijving
De Kennemer Duincamping Bakkum is gelegen in Noord-Holland. Hier verblijf je op een campingplaats of in een strandhuisje. Het is een grote camping met zelfs een winkelplein. Voor de kids zijn er leuke activiteiten zoals het verhalenfestival. Het personeel is hier erg vriendelijk. Gelegen in een natuurgebied vol bos, duinen en strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Kennemer Duincamping Bakkum voor je op een rij gezet:

146 reviews over Camping Kennemer Duincamping Bakkum in het Nederlands

+Een grote camping wat je echt niet merkt als je hier bent. Gelukkig maar want we houden niet van massa.

+Kleine overzichtelijke veldjes waardoor onze kinderen vrij konden spelen. Een rustig gevoel.

+ Het strand is vlakbij en ook hier geen massa.

+ Aardig personeel met open blik, goed ontvangst.

- het weer

- we wilden een keer met de auto naar het strand, hier geen uurtarief maar enkel dagkaart. Wij raden aan om fietsen mee te nemen of ter plaatse te huren

Denise Nijdam, Sr. Receptioniste, Receptioniste, 15-4-2018

Beste familie Visser,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te geven op Zoover en wat leuk om te horen dat u het zo fijn heeft gehad!

Wij zien u zeker graag terug op Camping Bakkum!

Sr. Receptioniste Camping Bakkum

Een hele mooie camping met heel veel te doen voor oud en jong.

Maar er word erg hard op de camping gereden met auto's van camping gasten maar ook door het personeel (niet alle) met die elektro karren.

Weinig of helemaal geen toezicht in de avonden

Kleine kinderen maken er een puin zooi van,vooral in de toilet gebouwen.

Heb het erg te doen met de schoonmaak dienst.

Wat die alle aantreffen dat is niet normaal.

Maar ze maken het keer op keer weer super schoon.

Ook na 22.00 uur is er vaak overlast met afwassen met veel en erg harde muziek soms wel tot midden in de nacht.

Heb bij thuis komst de vragen lijst in gevuld en terug gemaild maar tot op de dag van vandaag geen enkel antwoord terug gekregen van deze bevindingen.

Jammer , jammer, jammer.

Denise Nijdam, Receptioniste, Receptioniste, 17-8-2017

Beste familie,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om te reageren op Zoover. Hierdoor kunnen wij onze faciliteiten en service verbeteren.

Wat vervelend om te horen dat u dit heeft ervaren.

Wij proberen met borden en plantenbakken de snelheid te minimaliseren.

Als wij zien dat er te hard wordt gereden, of er komen opmerkingen binnen over de snelheid, dan wordt hier weer extra scherp naar gekeken en extra aandacht aan besteed.

In de avonden/nachten hebben wij nachtdienst rondlopen over de camping. Wij zijn natuurlijk een grote camping waardoor onze nachtdienst niet overal tegelijk kan zijn. Als u overlast ervaart, bijvoorbeeld overlast na 22.00 uur kunt u de receptie bellen waardoor u onze collega's aan de telefoon krijgt en zij gelijk te hulp schieten.

Ook de schoonmaak heeft het inderdaad erg druk. Zij doen zo goed mogelijk hun best om alle sanitair gebouwen schoon te maken en te houden. Natuurlijk vragen wij ook onze campinggasten om het netjes te houden. Ik zal de schoonmaak een compliment geven over wat u heeft ervaren.

Wij zullen zo snel mogelijk de enquête lijst beantwoorden. Door ons systeem is het nog niet gelukt om de enquêtes te bekijken en te beantwoorden. Dit najaar zullen wij ons best doen om al u vragen etc. te beantwoorden.

Wij hopen u nog een keer te mogen ontvangen op Bakkum. Op die manier kunt u dan ervaren dat wij ook echt iets met uw opmerkingen hebben gedaan.

Heerlijk!

Sarah,
11-7-2017

Een kindvriendelijke camping met veel activiteiten voor jong en oud! Wel vrij prijzig maar de plek en omgeving maakt veel goed!

Denise Nijdam, Receptioniste, Receptioniste, 17-8-2017

Beste Sarah,

Wat leuk om te horen dat u het zo fijn heeft gehad!

De omgeving is inderdaad uniek dankzij het mooie Noordhollandse Duinreservaat.

Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op Camping Bakkum!

Prima camping

Ingrid,
9-6-2017

Prima camping. Wij hadden een plek voor 1 nacht, het was er druk met het pinksterweekend maar we mochten zonder reservering een nachtje blijven (kwamen met de fiets). Ontvangst erg netjes, plek goed, sanitair netjes ondanks drukte. Weinig tot geen toiletpapier, niet echt handig en niet van deze tijd. Eten in het restaurant prima, personeel vriendelijk. Wel echt grote camping, wel veel te doen en dicht bij zee, veel verschillende horeca en een Spar. Leuke camping!

Denise Nijdam, Receptioniste, Receptioniste, 4-7-2017

Beste Ingrid,

Wat fijn om te horen dat u het zo leuk heeft gehad!

Tijdens pinksteren is het inderdaad gezellig druk op de camping. Excuses dat er weinig tot geen toiletpapier is geweest. De schoonmaak probeert zoveel mogelijk rekening te houden. Voor de volgende keer zullen wij hier op letten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op Camping Bakkum!

Receptioniste, Camping Bakkum

leuk, maar niet voor tieners!

sacha
6-9-2016

Camping is erg groot en mooie plekken. Is gericht op kinderen onder de 10 jaar! Heel prima en is waarschijnlijk ook de doelgroep. Veel mensen ons kent ons. Verder hippe campinggasten. Af en toe een weedlucht. Sanitair was schoon en op de dag heerlijk uitgerust! Als je jongere kinderen hebt, is het echt een topcamping. Kinderboerderij, ponyrijden, clown. Eetplein met piratenboot is dus erg leuk voor de kleine kids. In supermarkt is alles te halen. Met oudere wat moeilijker door de grootsheid. Gelukkig was er pokemon go! :-) Alkmaar was erg leuk! Leuke stad en lekker gegeten oa bij Happy Italy! Lekkere dagen gehad, weer verliefd op kamperen geworden, maar als alleenstaand ouder wel leuker voor mijn zoon als hij wat meer aansluiting kreeg bij leeftijdsgenoten. Kleine wifihoekje bijv. of iets niet betaald op het strand. Ik heb kindvriendelijk een 5 gegeven, want onder de 16 is gewoon nog een kind.

Denise Nijdam, Receptioniste, Receptioniste, 4-7-2017

Beste Sacha,

Wat fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad en bedankt voor het invullen van een review.

Het recreatieteam zorgt inderdaad voor veel activiteiten tot 10/12 jaar. Wij hebben dit jaar wel weer een showteam met gratis shows in De Pan en verschillende externe activiteiten die juist voor iets oudere kinderen leuk zijn om te doen.

Dit jaar hebben wij de kosten voor de WiFi ook aangepast. Op de openbare plaatsen zoals de receptie, het winkelplein en het speelveld heeft gratis WiFi.

Wij zien u natuurlijk graag nog eens op de camping.

meeest complete kampeervakantie

JJ
5-9-2016

We hadden een tent gehuurd die stond echt op een fantastische plek! Geweldig dat er ook een sauna is. Het enige minpuntje was de afstand naar het toilet.

Beste familie,

Wat fijn dat u een positieve ervaring heeft opgedaan op onze collega camping, Camping de Lakens.

Komt u ook eens bij ons langs voor een mooie herinnering en een top vakantie? ;-)

Voor het eerst kamperen

De Jong
27-8-2016

Afgelopen 4 jaar tenthuis met toilet gehuurd en nu voor het eerst gekampeerd. Leuke gezellige camping, met veel speelmogelijkheden, gezellig winkelplein met diverse eetgelegenheden. Dichtbij het strand en plaatsen zoals Bergen en Egmond. Ruime plekken, prima douches en afwasgelegenheden, maar de toiletten echt te vies voor woorden!! Werden maar 1x per dag schoongemaakt met een bomvolle camping! Handzeep was op, uiteindelijk na meer dan 24 uur melding gemaakt. Voorraad was op.... Bij dat toiletgebouw, toen maar ff getipt dat ze dan maar bij de spar handzeep moesten halen. Daarna melding gemaakt bij receptie en werd het opgelost. Ik verwacht van een camping dat toiletten die zoveel worden gebruikt dat het in het hoogseizoen minimaal 3x per dag wordt schoongemaakt! Reden om hier niet meer te kamperen!

Beste familie de Jong,

Wat leuk dat u jaarlijks terug komt naar Camping Bakkum en wat vervelend om te horen dat het sanitair niet goed verzorgd was tijdens uw periode.

De sanitairgebouwen worden meerdere keren per dag schoongemaakt en onze nachtdienst zal in de nacht de voorraden bijvullen en rondes maken (bijvoorbeeld toiletpapier of handzeep). Gelukkig is het voor u na de melding meteen opgelost. Wij zullen met uw reactie rekening houden en wij doen er alles aan om het te voorkomen.

Ik hoop dat u nog eens wilt komen kamperen op Camping Bakkum zodat u een positieve ervaring kunt beleven met een mooie herinnering.

Receptioniste Camping Bakkum

keurig nette en schone camping

Eddy Hutten
23-8-2016

regelmatig bezoek gehad van muizen in de tent, aangezien het een beschermd waterwingebied is mag er niets gedaan worden aan de bestrijding van de mickey's. Best vervelend soms als je alles in de koelkast moet bewaren om het heel te houden. Erg jammer en zeker een minpunt is het ontbreken van een zwembad. Het is ruim een kilometer lopen naar de zee en zou best fijn zijn om even kort een duik te kunnen nemen op de camping zelf. Of afspoelen na een dagje strand!

Beste Eddy Hutten,

Bedankt voor uw tijd om een review te plaatsen op Zoover.

Door het beschermde Noord-Hollandse Duinreservaat kunnen wij inderdaad weinig aan de muizenplaag doen. Vorig jaar was er een zachte winter waardoor de muizen wat meer aanwezig waren/ Stel dat u nog eens zoiets mee maakt kunt u bijvoorbeeld Eucalyptusolie gebruiken. De muizen vinden deze geur onaangenaam.

Vanwege het Duinreservaat hebben wij inderdaad geen zwembad. Wel werken wij met twee zwembaden in de buurt samen waar kampeerders heerlijk kunnen zwemmen.

Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op Camping Bakkum.

Superplek aan zee!

Jacomijn
22-8-2016

Grote, maar toch niet massale camping. Hoewel volgeboekt tijdens hoogseizoen toch niet de ervaring van een bomvolle grote camping. Ook het sanitair bleef verbazingwekkend schoon. Meerdere keren per dag controles scheelt zeker! Wel de faciliteiten van een grote camping maar niet de lasten dus. Loop-of fietsafstand van zee. Nieuwe fietsen (volwassenen) op de camping. Een camping aan zee kost nu eenmaal meer maar wat ons betreft zeker in verhouding met de kwaliteit.

Beste Jacomijn,

Wij zien u natuurlijk graag nog eens op de camping.

Leuk

Liza
20-8-2016

Leuke, mooie gezellige camping en dicht bij het strand

Denise Nijdam, Receptioniste, 23-11-2016

Beste Liza,

Bedankt voor uw reactie.

Wat leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Wij zien u graag een andere keer terug!

Met gastvrije groet,

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.