Camping Kennemer Duincamping Bakkum

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°10°
Camping Kennemer Duincamping Bakkum
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kennemer Duincamping Bakkum voor je op een rij gezet:

140 reviews over Camping Kennemer Duincamping Bakkum in het Nederlands

Voor het eerst kamperen

De Jong
27-8-2016

Afgelopen 4 jaar tenthuis met toilet gehuurd en nu voor het eerst gekampeerd. Leuke gezellige camping, met veel speelmogelijkheden, gezellig winkelplein met diverse eetgelegenheden. Dichtbij het strand en plaatsen zoals Bergen en Egmond. Ruime plekken, prima douches en afwasgelegenheden, maar de toiletten echt te vies voor woorden!! Werden maar 1x per dag schoongemaakt met een bomvolle camping! Handzeep was op, uiteindelijk na meer dan 24 uur melding gemaakt. Voorraad was op.... Bij dat toiletgebouw, toen maar ff getipt dat ze dan maar bij de spar handzeep moesten halen. Daarna melding gemaakt bij receptie en werd het opgelost. Ik verwacht van een camping dat toiletten die zoveel worden gebruikt dat het in het hoogseizoen minimaal 3x per dag wordt schoongemaakt! Reden om hier niet meer te kamperen!

Beste familie de Jong,

Wat leuk dat u jaarlijks terug komt naar Camping Bakkum en wat vervelend om te horen dat het sanitair niet goed verzorgd was tijdens uw periode.

De sanitairgebouwen worden meerdere keren per dag schoongemaakt en onze nachtdienst zal in de nacht de voorraden bijvullen en rondes maken (bijvoorbeeld toiletpapier of handzeep). Gelukkig is het voor u na de melding meteen opgelost. Wij zullen met uw reactie rekening houden en wij doen er alles aan om het te voorkomen.

Ik hoop dat u nog eens wilt komen kamperen op Camping Bakkum zodat u een positieve ervaring kunt beleven met een mooie herinnering.

Receptioniste Camping Bakkum

keurig nette en schone camping

Eddy Hutten
23-8-2016

regelmatig bezoek gehad van muizen in de tent, aangezien het een beschermd waterwingebied is mag er niets gedaan worden aan de bestrijding van de mickey's. Best vervelend soms als je alles in de koelkast moet bewaren om het heel te houden. Erg jammer en zeker een minpunt is het ontbreken van een zwembad. Het is ruim een kilometer lopen naar de zee en zou best fijn zijn om even kort een duik te kunnen nemen op de camping zelf. Of afspoelen na een dagje strand!

Beste Eddy Hutten,

Bedankt voor uw tijd om een review te plaatsen op Zoover.

Door het beschermde Noord-Hollandse Duinreservaat kunnen wij inderdaad weinig aan de muizenplaag doen. Vorig jaar was er een zachte winter waardoor de muizen wat meer aanwezig waren/ Stel dat u nog eens zoiets mee maakt kunt u bijvoorbeeld Eucalyptusolie gebruiken. De muizen vinden deze geur onaangenaam.

Vanwege het Duinreservaat hebben wij inderdaad geen zwembad. Wel werken wij met twee zwembaden in de buurt samen waar kampeerders heerlijk kunnen zwemmen.

Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op Camping Bakkum.

Superplek aan zee!

Jacomijn
22-8-2016

Grote, maar toch niet massale camping. Hoewel volgeboekt tijdens hoogseizoen toch niet de ervaring van een bomvolle grote camping. Ook het sanitair bleef verbazingwekkend schoon. Meerdere keren per dag controles scheelt zeker! Wel de faciliteiten van een grote camping maar niet de lasten dus. Loop-of fietsafstand van zee. Nieuwe fietsen (volwassenen) op de camping. Een camping aan zee kost nu eenmaal meer maar wat ons betreft zeker in verhouding met de kwaliteit.

Beste Jacomijn,

Wat fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad en bedankt voor het invullen van een review.

Wij zien u natuurlijk graag nog eens op de camping.

Leuk

Liza
    20-8-2016

Leuke, mooie gezellige camping en dicht bij het strand

Beste Liza,

Bedankt voor uw reactie.

Wat leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Wij zien u graag een andere keer terug!

Receptioniste, Camping Bakkum

Vrije kinderrijke camping. Speels opgezet. Prima camping met veel voorzieningen waaronder een kippaleis, viswinkel, snackbar, wasserette. Wel erg druk, veel geluid maar dat ligt er ook wel aan waar je staat. Naar mijn idee een veilige camping. Behalve voor kindjes die in de ochtend broodjes willen kopen. De 'aardige' eigenaar van de Spar (lees; oude man, bril, grijs/zwart haar, baardje) zwaait daar de scepter. Als de kleintjes niet direct hun keuze weten te maken (wat lastig is met zoveel keuze) staat deze mijnheer daar wel even om de kids een figuurlijke schop onder de kont te geven. De kinderen van mijn vrienden willen onder geen beding meer broodjes halen. Het is te gek voor woorden dat deze eigenaar op deze manier de winkel runt. Deze mijnheer heeft als ergernis dat "de rij zo lang is en ze altijd met hun handen aan alle brood zitten". Bijzonder kwalijk dat deze man de ochtend voor veel mensen weet te verpesten. En bijzonder kwalijk voor de goede naam van bakkerij Goemans.

Beste juffrouw K,

Bedankt voor uw reactie en complimenten, dat is erg fijn om te horen!

Wat betreft de eigenaar van de Spar, wij zullen tijdens de evaluatie toevoegen wat u beschreef. Het is waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar ik snap uw frustratie.

Hopelijk neemt dat niet weg om nog eens langs te komen op Camping Bakkum!

Voor herhaling vatbaar

Gombert
    11-8-2016

Samen met een van mijn kinderen naar Bakkum gegaan. Bij de receptie netjes geholpen. Duidelijke uitleg gekregen over waar te parkeren en waar de tent op te zetten.

Op een "speelplaats" de tent opgezet. Samen met een vijf jarige jongen (hoewel hij van buitengewoon goede wil was) een hele uitdaging. Gelukkig boden twee (verschillende) buren direct hulp.

De camping kent duidelijke bewegwijzering, goede sanitaire voorzieningen, een gemoedelijke sfeer en is netjes.

Een leuke camping waar je legio activiteiten kunt ondernemen. Waar de kinderen leuk kunnen spelen en je geen last hebt van andere bezoekers. Kortom zeker een aanbeveling waard.

Beste familie,

Bedankt voor uw reactie en complimenten, dat is erg fijn om te horen!

Wat leuk om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad en fijn dat mede buren u geholpen hebben met de tent.

Wij zien u graag een andere keer terug.

Prima camping

kampeergezin
    11-8-2016

Grote volle camping, maar wij hadden een fijne kampeer plek in het bos. Leuk speeltoestel voor kinderen dichtbij. Sanitair was oké. Alleen dat wc papier buiten de wc's! Geen asociale types aangetroffen op ons veldje. Kinderfiets gehuurd op de camping en eentje bij het Pannenkoekenhuis iets buiten de camping. Huurfietsen op de camping zijn soms oude tweedehands en niet altijd heel. Bij het Pannenkoekenhuis prima, relatief nieuwe fiets, voor iets meer geld. Fijn strand op fietsafstand.

Beste familie,

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u het naar u zin heeft gehad.

De fietsen worden vanuit de camping ook gehuurd. Wij zullen tijdens de evaluatie vragen of zij de fietsen heel willen verhuren..

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op Camping Bakkum

éénmalig

scheper
    10-8-2016

toiletgebouw en douches bij de bosplaatsen waren ronduit vies. (ze horen 4 x p.d. schoon gemaakt te worden) kampeerplek was prima, wat ons het meeste tegenviel was het publiek, de mentaliteit van de gemiddelde bezoeker is asociaal te noemen, 4 x douchen per dag terwijl er te weinig douches zijn. 's nachts om 2:00 een tas vol lege flessen in de glasbak gooien. we wilden gaan vliegeren, tijdens het uitpakken van de vlieger werd er al geroepen "als die vlieger op me komt, maak ik je af"

algehele sfeer op de camping: ikke ikke ikke en de rest kan stikke.....

het strand was voor ons te ver lopen

Beste familie,

Wat vervelend om te horen dat uw verblijf op Camping Bakkum niet was geworden wat u er van had verwacht.

Ons schoonmaakteam is druk bezig om alle 10 de sanitairgebouwen schoon te maken en te houden. De nachtdienst zorgt ook voor de sanitairgebouwen na dat de receptie dicht is. Denk hierbij aan wc papier vervangen etc.

Wat jammer dat wij tijdens uw verblijf niet te horen hebben gekregen wat er tegen u is gezegd. Wij hebben nog niet eerder gehoord dat medekampeerders als asociaal worden ervaren. Als wij dit horen spreken wij de kampeerders uiteraard aan op zijn of haar gedrag.

Wij hebben op de plattegrond en website gecommuniceerd dat het strand 950 meter lopen is. Er rijd in het hoogseizoen een bus naar het strand en wij verhuren fietsen op de camping.

Wij hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen zodat u ook een positief ervaring kan op doen.

Niet voor herhaling vatbaar

Annemiek
    5-8-2016

We hadden een duinplek geboekt en met de plek zelf was niks mis. Ruime plek.

Sanitair is vervallen en smerig. De douche zat elke keer onder de haren en de wasbakken waren erg vies. Ook stonken de toiletten met grote regelmaat enorm naar urine.

Om toch nog wat van het nieuws mee te krijgen hebben we €20 betaald voor een week WiFi, dit was weggegooid geld want de verbing was zo slecht dat je niet eens de telegraaf online kon lezen.

Kortom als je ook maar iets geeft om hygiene dan moet je deze camping vooral overslaan zoals wij dus ook doen in de toekomst. Wel jammer want we hadden best een hoge verwachting van Neerlands bekendste camping.

Beste Annemiek,

Wat vervelend om te horen dat u slechte ervaringen heeft gehad tijdens uw verblijf op Camping Bakkum.

Ons schoonmaakteam is druk bezig om alle 10 de sanitair gebouwen schoon te maken en te houden. Ook de nachtdienst helpt dit jaar mee om de sanitair gebouwen na sluitingstijd nog te voorzien van wc papier.

Bent u tijdens uw verblijf langs de receptie geweest voor de WiFi? Wij helpen u namelijk graag om u zo snel mogelijk te helpen. De WiFi wordt namelijk geregeld door een extern bedrijf. Als er iets mis mee is moeten wij even contact met hun opnemen.

Wij hopen dat u de twee nadelen zal overwegen om nogmaals op Camping Bakkum te kamperen of logeren.

Receptioniste, Camping Bakkum

Het moet bij je passen...

Marleen
    3-8-2016

Een hele grote camping. Veel vaste plekken. Winkelplein met spar, ijs, snackbar, pizzeria prima. Je loopt zo de duinen in. Wij fietsten liever naar Castricum aan zee (fijne strandtenten en tot aan het strand fietsen). Sanitair vaak niet schoon. Er werd afgaande op de aftekenlijst ongeveer 4x per dag schoongemaakt. Ik heb het een keer gezien en het gebeurt echt heel grondig. Helaas toch onvoldoende frequent. Althans bij locatie Krab. Er maken gewoon teveel mensen gebruik van en iedereen loopt met vieze zwarte slippers naar binnen. Wel kinderwc's maar geen wastafel op kinderhoogte. Kind dus optillen en staat met vieze voeten op wastafels. Geen wc papier.

Animatie: leuk opgezet maar te massaal. De jonge mensen van het animatieteam kunnen het niet aan. Geen aandacht voor individueel kind.

Beste Jolau,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om op Zoover een reactie te plaatsen.

Onze camping heeft inderdaad veel seizoenplaatsen, rond de 1400. Het strand van Castricum aan Zee telt inderdaad veel strandtenten. Ik zal aan de schoonmaak doorgeven over het sanitair bij de Krab. Zij doen er alles aan om de sanitairgebouwen zo schoon mogelijk te houden. Ook zal ik een tip geven over een kinderwastafel.

Het recreatieteam heeft vele kinderen elke dag. Zij doen hun best om iedereen het naar hun zin te houden. Jammer dat u een minder leuke ervaring heeft gehad. Ik hoop dat u kind(eren) en natuurlijk u het alsnog wel leuk hadden.

Wij hopen u nog eens te verwelkomen op Camping Bakkum.

Met vriendelijke groeten,

Receptioniste, Camping Bakkum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kennemer Duincamping Bakkum in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kennemer Duincamping Bakkum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kennemer Duincamping Bakkum scoort een 7.54 uit 10 op basis van 142 reviews.