Camping Kennemer Duincamping Bakkum

Camping Kennemer Duincamping Bakkum
8,1

19 tips over Camping Kennemer Duincamping Bakkum

W, 24-6-2015

Het strand is goed te lopen, alleen met bolderkar is het best een pittig tochtje, vooral de klim op het eind.

Strandpaviljoen de Deining vonden we erg leuk.

judith bakker, 17-1-2015

fietsen meenemen, mooie fietspaden

kip eettent is fantastisch

je kunt whats appen met de receptie, erg handig hoef je niet in de rij

sylvia, 1-9-2014

Doe meer voor de vaste-oudere jeugd,want die worden vergeten door het management.

Organiseer gewoon weer voor de kampeerders en niet voor heel Nederland.

JB, 5-8-2014
bezoekerscentrum de Hoep en Johanna hoeve
my2065, 4-8-2014

Voor een zonnige plek is een plaats op het commissarisveld een goeie plek, voor meer schaduw is zeeduin beter.

De weg naar het strand die wordt aangegeven op de plattegrond van de camping is niet fijn te fietsen, een andere weg naar het strand (Castricum aan zee) is verhard en dus makkelijker fietsbaar (ga via de hoofduitgang de camping af, sla rechts en blijf de weg volgen).

herman_koch, 16-7-2014
Ijsje bij Jan de Ijskoning.

joep.verschuren, 3-6-2014

Straatgolf in Akersloot was erg leuk. Wij waren met 17 personen, 4 groepen met ballen en sticks ( en schepnet) over straat. Hilarisch! 4,95 per persoon, anderhalf uur vermaak.

Ook waterskien in Heerhugowaard op waterskibaan "bij skeef" was een leuke aktiviteit, wel duurder.

Anja, 6-5-2014
De camping bestaat 100 jaar, dus er worden in 2014 veel bijzondere activiteiten georganiseerd.
familie Visser, 2-5-2014
Bakkum Vertelt festival is nog 2 weekenden in juni en augustus, wij komen dan zeker een van deze weekenden weer!
Lisa, 8-10-2013
Oldtimer Caravans zijn erg mooi! Voor grote groepen is Bakkums Hoeve leuk (erg leuk ingericht). In de receptie staat een ruilbieb, heel handig want dan hoef je niet zelf boeken mee te sjouwen.