Camping Kennemer Duincamping Bakkum ****

Review geschreven door De Jong

Voor het eerst kamperen

De Jong
27-8-2016

Afgelopen 4 jaar tenthuis met toilet gehuurd en nu voor het eerst gekampeerd. Leuke gezellige camping, met veel speelmogelijkheden, gezellig winkelplein met diverse eetgelegenheden. Dichtbij het strand en plaatsen zoals Bergen en Egmond. Ruime plekken, prima douches en afwasgelegenheden, maar de toiletten echt te vies voor woorden!! Werden maar 1x per dag schoongemaakt met een bomvolle camping! Handzeep was op, uiteindelijk na meer dan 24 uur melding gemaakt. Voorraad was op.... Bij dat toiletgebouw, toen maar ff getipt dat ze dan maar bij de spar handzeep moesten halen. Daarna melding gemaakt bij receptie en werd het opgelost. Ik verwacht van een camping dat toiletten die zoveel worden gebruikt dat het in het hoogseizoen minimaal 3x per dag wordt schoongemaakt! Reden om hier niet meer te kamperen!