Camping Kennemer Duincamping Bakkum

Nederland, Noord-Holland, Castricum

8.4Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden

Meer camping info

De Kennemer Duincamping Bakkum is gelegen in Noord-Holland. Hier verblijf je op een campingplaats of in een strandhuisje. Het is een grote camping met zelfs een winkelplein. Voor de kids zijn er leuke activiteiten zoals het verhalenfestival. Het personeel is hier erg vriendelijk. Gelegen in een natuurgebied vol bos, duinen en strand.

157 reviews over Camping Kennemer Duincamping Bakkum

• 2019
    9Miriam30-08-2019

Heel mooie camping

Mooie camping. We hadden een panoramatent waar, anders dan in de omschrijving stond, een stapelbed én een tweepersoonsbed stonden. Jammer was dat er in de laatste week van de schoolvakantie geen activiteiten meer waren voor de oudere kinderen maar er waren ook erg weinig gasten. Skelterverhuur betaalbaar en doordat groot deel autovrij is, veilig om te skelteren.

• 10Staat v/h sanitair

Donna, Receptioniste, 29-09-2019

Beste Miriam,

Wat leuk dat u in een van onze Panoramatenten heeft overnacht!

Wat jammer om te horen dat u verkeerd geïnformeerd was. Ik zal dit bespreken in het team en zorgen dat dit duidelijker op de website komt te staan. Excuses voor het ongemak.

Wij zijn erg blij dat u het een mooie camping vind en het zou leuk zijn om u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ilona Hart14-07-2019

Het is een hele fijne gezellige grote en mooie camping met mooie grote plekken ,veel privacy, wij stonden op een zonneplaats , ook de bosplekken zagen er goed uit ,,voor kinderen is er ook erg veel te doen ,,we hebben echt 3 weken genoten van alles , schone sanitair met toiletpapier geen muntjes met douchen wat erg fijn was ,, supermarkt met allemaal verse producten , verse gebakken broodjes ect .er zijn leuke, gezellige en lekkere restaurantjes op het plein op de camping voor ieder wat wils ,, pizza's ,halve kippetjes lekkere ijsjes en meer ,,,mooie fiets en wandel omgeving en vlakbij het strand ,, wij komen hier graag volgend jaar weer ,,

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Donna, Receptioniste, 29-09-2019

Beste Ilona,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten en super leuk dat jullie bij ons hebben gekampeerd!

Wij zijn erg blij met de mooie complimenten.

Wij kijken ernaar uit jullie opnieuw bij ons te mogen verwelkomen!

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Colette28-04-2019

Mooi gelegen camping maar geen aanbod voor tieners

Mooie camping waarbij de ligging ons het meeste aansprak; omgeving duinen/bos. Naar het strand lopen is op zich te doen maar wij vonden het fijn om op het strand een hapje of drankje te doen. Wanneer je vanaf de camping de kortste route naar het strand loopt (ongeveer half uur) is er wel 1 strandtent maar deze is gesloten tot 1 mei. We liepen dus een stuk verder (ook ongeveer half uur) naar Castricum aan Zee. Daar waren vele strandtenten en hebben we heerlijk genoten van zon en zee (en terrasje!). Wat we heel erg jammer vonden was dat er geen animatie was in deze meivakantie. Uiteraard vallen de vakanties niet overal hetzelfde in NL maar de camping was erg vol dus volop gelegenheid (en wellicht ook verwachtingen). Uiteindelijk zagen we wel dat er voor de allerkleinsten wat activiteiten waren geregeld. Voor onze tieners echt een gemis. Activiteiten zorgen ervoor dat kinderen met elkaar kunnen kennismaken, zeker op zo’n grote camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Donna, Receptioniste Camping Bakkum, Receptioniste, 29-09-2019

Beste Colette,

Bedankt voor uw review! Hier zijn wij erg blij mee.

Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de camping en de mooie omgeving.

Wat vervelend dat u niet op de hoogte was van het recreatieprogramma.. dit proberen wij altijd zo goed mogelijk te communiceren met onze gasten. Het programma is echter voornamelijk gericht op jonge kinderen.

In de loop van het seizoen hebben wij voor in de vakanties en weekenden een nieuw programma opgezet, speciaal voor tieners (12+) op de camping.

Wij hopen jullie opnieuw te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet, Team Camping Bakkum

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8De vries26-04-2019

Super leuke nieuwe duinhuisjes! mooi ingericht.

Nieuwe duinhuisjes zijn werkelijk super! Modern volgens laatste trends ingericht. Enige nadeel is weinig opbergruimte( kan opgelost worden) en beetje krap voor 6 personen )weinig ruimte tussen keuken en eettafel maar als je mooi weer hebt echt super leuk kan je ook buiten eten op het dek met mooie luifel !! Aanrader!!

Donna, Receptioniste Camping Bakkum, Receptioniste, 29-09-2019

Beste heer/mevrouw De Vries,

Wat leuk dat u in onze nieuwe accommodatie heeft overnacht! Bedankt voor de complimenten, hier zijn wij erg blij mee.

Ik zal uw tip over de opberg ruimte intern bespreken.

Het zou erg leuk zijn u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    4fred09-11-2018

deja vu

mooi rustig strand vlak bij camping heb hier van 1983 tot 1997 een seizoensplek gehad en ben geschrokken van de huidige seizoensplek prijzen prijs kwaliteit verhouding is niet goed meer

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Kennemer Duincamping Bakkum, Receptioniste, 07-12-2018

Hartelijk dank voor het invullen van de review. Fijn te lezen dat u de locatie zo mooi vind. En leuk dat jullie na ruim 20 jaar weer op de camping waren. In al die 20 jaar is er heel wat veranderd op de camping en in de maatschappij. Hierdoor zijn de prijzen inderdaad een stuk hoger geworden. Zo is er nu veel meer animatie voor kinderen en volwassenen, zijn er meer speeltuinen, een kinderboerderij etc. De prijzen groeien dus mee met de faciliteiten. We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Marleen, Sr. receptioniste Camping Bakkum

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8B. Van de Kraats12-09-2018

Goede service.

Wij hadden schoen laten liggen op kampeerplaats. Receptie gebeld en probleem uitgelegd. Schoen was gevonden en werd door camping aangetekend per post opgestuurd. Wat een service!!

Denise Nijdam, Sr. Receptioniste, Receptioniste, 30-11-2018

Beste familie van de Kraats,

Goed om te horen dat de schoen is gevonden en teruggestuurd. Ik hoop natuurlijk ook dat u een fijne vakantie heeft gehad! Ik zal mijn collega die uw schoen heeft teruggestuurd vertellen dat u het een goede service vond.

Wellicht tot een volgende keer op Camping Bakkum!

Denise Nijdam

Sr. Receptioniste

Gereisd met partner in september 2018

• 10Gerrit Braaksma03-09-2018

Een heerlijke camping om naar terug te keren.

Gastvrije en vriendelijke ontvangst, het Bakkum team hielp ons alle problemen op te lossen. Mooie kampeerplekken, niet zo aangeharkt, keus tussen open plek of bos. Hier komt een leuk slag mensen. Een winkelplein met zeer goede voorzieningen, echt een dorpje op zich. Ondanks de grootte van de camping voel je die drukte helemaal niet, alles is behoorlijk verspreid over het terrein.

Denise Nijdam, Sr. Receptioniste, Receptioniste, 22-10-2018

Beste Gerrit Braaksma,

Wat een fijne en leuke reactie om te lezen, bedankt voor uw tijd! Ik zal met het team uw compliment delen.

Wij zien u zeker graag terug op Camping Bakkum!

Denise Nijdam

Sr. Receptioniste

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Aart en Gerrit27-08-2018

Gastvrje topcamping met duin, bos strand

Camping in schitterend natuurgebied met bos duinen en strand . Veel voorzieningen . Kleinschalige Horeca . Leuke activiteiten als verhalenfestival, concert sportprogramma Kindvriendelijk . Goeie supermarkt!

Denise Nijdam, Sr. Receptioniste, Receptioniste, 22-10-2018

Beste Aart en Gerrit,

Wat goed om te horen dat u het zo leuk heeft gehad. De omgeving is inderdaad prachtig waardoor onze camping gasten kunnen genieten van al het moois in het Noord-Hollands Duinreservaat! Ik zal ook onze recreatie en de supermarkt over uw compliment vertellen, alvast dank daarvoor.

Wij hopen natuurlijk dat u nog eens op Camping Bakkum komt.

Denise Nijdam Sr. Receptioniste

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Welmoed22-05-2018

Veel te lawaaierig (nooit weer)

Perfect is de ligging aan zee en bij het nationaal park. Het voelt als een bungalowpark met meerdere restaurants en winkels, dus niet voor de natuurkampeerder. Wij waren zelf met meerdere gezinnen met jonge kinderen, maar wij hadden nogal overlast van een groep drinkende jongeren met luide muziek tot diep in de nacht. De enige remedie: luisteren naar de zang van de nachtegaal.

Denise Nijdam, Sr. Receptioniste, Receptioniste, 16-08-2018

Beste familie Welmoed,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten op Zoover, dit waarderen wij heel erg. Super om te horen dat u de ligging aan zee van de camping perfect is. Wat jammer om te horen dat u overlast heeft ervaren. Wij zijn een camping speciaal voor families/gezinnen met kinderen. Excuses dat wij u niet verder geïnformeerd hebben over het feit dat u altijd naar de receptie kunt bellen zodat u onze nachtdienst aan de telefoon krijgt. Wij hebben iedere nacht nachtdienst lopen die voor dit soort dingen beschikbaar zijn.

Wij hopen dat u een ander moment terug komt naar de Camping om uw verwachtingen van uw vakantie waar te maken!

Met gastvrije groeten, Denise Nijdam Sr. Receptioniste

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8milou de vries14-05-2018

Strandhuisje ver van strand!

strandhuisje geboekt. strandhuisjes liggen op een heel leuk apart veld, niet aan doorgaande route, dus geen 'doorgaand' campingverkeer. met speelhuisje en hele nette speeltoestellen. zeker met echt kleine/jonge kinderen een aanrader.

naar het strand is echt wel flinke wandeling. in stevig tempo klokten wij 17 minuten door de duinen. Verder dan verwacht. De paar heerlijke uitdagende klimmetjes maken het voor oudere kinderen wel geweldige ervaring.

supergoede grote supermarkt op camping met verrassend goed en heel groot assortiment. je hoeft echt niet op zoek naar supermarkt buiten de camping.

• 6Eetgelegenheden

Denise Nijdam, Sr. Receptioniste, Receptioniste, 16-08-2018

Beste Milou de Vries,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven, en wat voor een! Fijn dat u het zo leuk heeft gehad met de kinderen. De strandhuisjes zijn inderdaad erg populair. Het strand is op 950 meter van de camping en kunt u lopen via de duinen of via de zeeweg. Leuk zulke uitdagende klimmetjes ;-)!

Ik zal de supermarkt een compliment geven over het assortiment en dat het verrassend goed is!

Ik hoop u weer een ander moment te mogen verwelkomen. Met gastvrije groeten, Denise Nijdam Sr. Receptioniste Camping Bakkum

Gereisd met vrienden in mei 2018

Camping Kennemer Duincamping Bakkum info