Tijdelijk €25 aanbetaling

Het Oude Raadhuis

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Het Oude Raadhuis voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 21 reviews
+73

9FenomenaalScore uit 21 reviews
  • 9Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over Het Oude Raadhuis

• 10Jan-Willem en Linda11-11-2018

Super!

Het is een geweldig verblijf! Ingrid en de rest van de crew zijn erg attent en gastvrij . We hadden weer een heerlijk weekend en een heerlijk ontbijt! Een aanrader!

• 9Miranda19-06-2015

Heerlijk hotel

Een sfeervol hotel op loopafstand van het station. Grote kamer met een ruime badkamer. Erg gastvrij ontvangen, je voelt je er thuis. Men is belangstellend en behulpzaam en geven leuke tips mee. Er staan fietsen bij het hotel waar je gebruik van kan maken, dit is bij de prijs inbegrepen, geweldig! S 'morgens staat er een heerlijk ontbijt voor je klaar. We hebben genoten.

• 9Jeannette Mailopuw25-07-2014

Fantastisch !!

Wij hebben 4 nachten in dit prachtig ingerichte hotel mogen overnachten. Het hotel is in zijn geheel door en in de Riviera Maison (style) ingericht. Wij hebben overnacht in de 3 pers. kmr.: de Ontvanger. De kamer grootte was goed voor 3 personen, schoon, netjes en gezellig ingericht. Het ontbijt was perfect: o.a. zelf gebakken broodjes en heerlijke koffie, thee en/of verse jus d' orange. De benadering door de eigenaresse en haar jonge team (de crew) is erg vriendelijk, gastvrij en persoonlijk. Het hotel ligt centraal: midden in Castricum en op loopafstand van het station. Parkeren is gratis vlakbij het hotel op een grote parkeerplaats. Bij het hotel staan gratis fietsen die je mag en kunt gebruiken. Wij hebben een paar perfecte dagen gehad, vinden het een aanrader en komen zeker terug !!

• 9Rita en frans verhappen31-05-2014

Geweldig hotel

Geweldig hotel ,fijne ontvangst ,prima ligging voor uitstapjes

• 9Kim19-05-2014

Sfeervol hotel met persoonlijke service

Heerlijk genoten van 2 nachten in de ' Burgemeester Kamer'.
    Een sfeervol, kleinschalig hotel waar veel aandacht is besteed aan inrichting en aankleding. Huiselijk, warm en gemoedelijk. Lekkere bedden, fijne badkamer, sfeervolle verlichting, mooie details. Eigenaar en eigenaresse zijn erg vriendelijk, evenals de rest van het personeel. Ontbijt heerlijk en gezond en verantwoord. Het enige nadeel was het feit dat de kamers niet echt geluiddicht waren. We konden de buren bijna letterlijk verstaan als ze in de badkamer waren en de mensen een verdieping boven ons, hoorden we lopen en praten.

Ik zou hier zeker nog een keer naartoe gaan!

• 9Marleen28-11-2013

Heerlijk ontspannen!!

Heerlijk ontspannen in dit hotel! Goede service en erg behulpzaam personeel. Wij kregen zelfs fietsen ter beschikking zolang die niet in gebruik waren! Mooie schone kamers,leuke omgeving!

• 10jack portegijs06-10-2013

Een pareltje!!

Een heerlijk hotel. Alles klopt: de gastvrijheid, de service, de kamer, het ontbijt. Alles top.

• 9Annemariek Smit23-09-2013

aanrader!

prachtige kamers, heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel

• 8Rose Hoogstraate01-09-2013

Prachtige stijl

Het hotel is een mooi historisch pand met super mooie kamer a la Riviera Maison .Ontbijt is lekker, alleen jammer dat je alleen uit een gekookt eitje kunt kiezen, zou fijn zijn dat je kan kiezen voor bv een roerei of gebakken eitje.mijn eitje was ook hard.. en dus bv medium of hard.. Verder heerlijke koffie. Vriendelijke staff. Het zou nog stijlvoller zijn dat de staff ook in dezelfde kleding zou lopen..vlotte shirtjes en een schort dat duidelijk is dat men er werkt. nu was het onduidelijk of iemand er werkte of iemand gast was.. Het ziet er allemaal zo mooi en chique uit dat zou het helmaal afmaken!

• 9Tanja24-08-2012

Genieten

Ik ben hier samen met mijn vriend geweest en we hebben het super gehad! Mooie kamers en heerlijk ontbijt, ook het personeel is vriendelijk. Met de fiets is het strand heel goed te bereiken en het is niet ver. Het hotel bevindt zich midden in het dorp, dus winkeltjes en restaurantjes zitten allemaal lekker dichtbij.

Hotel Het Oude Raadhuis info

• AirconditioningNiet beschikbaar