Camping Boerencamping de Kei

76 reviews over Camping Boerencamping de Kei in het Nederlands

Mooie ligging, niet kindvriendelijk

J.
9-11-2018

Mooie ligging, mooie camping en voldoende speelgelegenheden. Dichtbij het strand en dichtbij supermarkten/winkels. Ook fijn dat de auto's apart geparkeerd worden, zodat de camping autoloos is. Sanitair is schoon en van een goede kwaliteit. Ook voldoende aanwezig, je hoeft niet te wachten.

Echter kinderen worden door de koeienboer als lastig ervaren tijdens werkzaamheden. Kijken alleen is al vervelend. Kinderen daardoor huilend bij de tent is niet leuk. De beelden zoals deze op de website staan zijn helaas geen realiteit. Toch jammer dat die erg zijn stempel drukt.

van rooijen
7-8-2018

mooie camping en goede uitgangspunt voor mooie fietstochten

Camping de Kei een heerlijke vakantie adres

Janny en Rob Hagen
31-7-2018

Over niet goed ben ik snel klaar. Over goed, liever gezegd top, kan ik meer dan de 950 tekens schrijven. Camping zoals een camping moet zijn. Hartelijke ontvangst, belangstelling voor de gasten. Toilet gebouw en sanitair en keuken ruimte ideaal volop warm water en ruimte. Vragen worden ook met plezier beantwoord en je voelt je binnen korte tijd op je plek. Gastvrijheid en vriendelijkheid staan voorop en zoals je gasten mag ontvangen. Mooie plekken ruim parkeerplaats voor auto. En een ideale uitgangsplek voor mooie fietstochten al of niet via anwb fietspunten.

Een echte aanrader komen hier beslist vaker voor terug.

Fantastisch!

Sandy
12-7-2018

Geen minpunten tegengekomen! Heerlijk rustig, ontzettend aardige mensen, erg behulpzaam, sanitair erg schoon en netjes.

Onwijs leuk en zeker voor herhaling vatbaar

Robert
10-7-2018

Hartstikke leuk, geweldige en zeer schone sanitaire voorzieningen en heel veel te zien en te beleven.

Een dikke aanbeveling waard voor iedereen!

Petran Langeler
26-6-2018

We kunnen eigenlijk niets negatiefs bedenken over Boerencamping de Kei, louter positief!

We werden vriendelijk ontvangen en naar een ruime plek gebracht.

Er werd ons uitgelegd waar we alles konden vinden. Tevens dat de kinderen overal op het bedrijf mee mochten helpen; Dit vonden ze natuurlijk helemaal te gek.

Elke avond hebben ze om 17:30 geholpen met het melken van de koeien en daarna ook nog de kalfjes te eten gegeven. Beide boeren (broers) namen echt alle tijd om alle vragen te beantwoorden, echt heel erg leuk!

Bij vertrek kregen ze alledrie twee diploma's en zelfs nog een medaille voor melk kampioen :-)

Tevens waren er voor hun skelters, een trampoline en nog veel meer om zich mee te vermaken, dus ze hebben zich dan ook geen enkel moment verveeld.

Verder was het sanitair naar wens; schoon!

In de omgeving kun je prachtig fietsen en vanaf de camping zit je slechts 3 km van het strand af.

Conclusie: Een dikke aanbeveling van ons!

Voor herhaling vatbaar!

Fam Stoel
27-5-2018

Ruime plekken, meer dan genoeg douches/toiletten/wasruimten en alles heel schoon! Genoeg voor de kinderen om te doen; rijden op de skelters, een trampoline en schommels en helpen met de koeien naar het land brengen en kijken hoe ze gemolken worden. Wij hebben een heerlijk weekend gehad!

Wederom 2 superweken gehad.

Ella en haar mannen
31-8-2017

Ondanks dat er genoeg in de omgeving te doen is, vinden mijn jongens het toch het allerleukste om te helpen, te kijken en zeker om mee te rijden op de tractor.

Sanitair is top verzorgd, plekken zijn ruim en ontvangst en gastvrijheid laten geen ruimte voor verbetering.

Precies GOED !

W. Brugge
28-8-2017

Ontspannen gemoedelijke sfeer op de boerderij met de geboorte van een kalfje en een boerderijsfeer zoals je die graag voelt. Gastvrouw zeer behulpzaam en leuke adviezen. Accommodatie was prima met een zeer nette toiletunit met fijne douches!Zeer wisselend gezelschap bezoekers..... Gezinnen met kinderen...opa en oma's ..en jonge mensen. Locatie dicht bij het dorp Castricum en mooie fietstochten naar de stranden van Castricum en Egmond a Zee.

Uitstekend

Jim en Nanni en bezoekende kinderen en kleinderen
16-6-2017

Sanitair en ligging maar ook de gemoedelijkheid, dicht bij centrum Castricum en strand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping de Kei in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping de Kei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.