Camping Boerencamping de Kei ***

Camping Boerencamping de Kei
8,9

Weer vandaag6°-3°

69 reviews over Camping Boerencamping de Kei in het Nederlands

Wederom 2 superweken gehad.

Ella en haar mannen, 31-8-2017

Ondanks dat er genoeg in de omgeving te doen is, vinden mijn jongens het toch het allerleukste om te helpen, te kijken en zeker om mee te rijden op de tractor.

Sanitair is top verzorgd, plekken zijn ruim en ontvangst en gastvrijheid laten geen ruimte voor verbetering.

Precies GOED !

W. Brugge, 28-8-2017

Ontspannen gemoedelijke sfeer op de boerderij met de geboorte van een kalfje en een boerderijsfeer zoals je die graag voelt. Gastvrouw zeer behulpzaam en leuke adviezen. Accommodatie was prima met een zeer nette toiletunit met fijne douches!Zeer wisselend gezelschap bezoekers..... Gezinnen met kinderen...opa en oma's ..en jonge mensen. Locatie dicht bij het dorp Castricum en mooie fietstochten naar de stranden van Castricum en Egmond a Zee.

Uitstekend

Jim en Nanni en bezoekende kinderen en kleinderen, 16-6-2017

Sanitair en ligging maar ook de gemoedelijkheid, dicht bij centrum Castricum en strand

Eenvoudige goede boerencamping

Wynanda Veehof, 6-6-2017

De Kei is een rustige boerencamping; gemoedelijke bewoners op de boerderij. Kinderen kunnen zich best vermaken met skelters, tractors, trampoline en 2 schommels.

Super leuke vakantie

Familie Berends, 5-6-2017

Wij hebben een super leuke vakantie gehad. Camping was keurig netjes. Rustig ook al waren de weekenden vol met gezinnen met kinderen. Kinderen konden op de trampoline, zandbak of schommels en de vele skelters, kijken bij het melken, kortom genoeg te doen. Strand gingen wij op de fiets heen en was prima te doen. Winkelcentrum op ongeveer 1500 meter.

Wij hadden super mooi weer en hebben erg genoten!

Ondanks dat de eigenaresse er niet was werden we toch heel hartelijk welkom geheten door info op een whiteboard met de nummer van de campingplek. Eind van de dag kwam ze langs.

Het sanitair gebouw was vrij nieuw en super schoon. Plaatsen waren groot en van mooi groen gras voorzien. Onze plek had mooi uitzicht op de weide waar 's avonds nog wel eens koeien graasden.

Winkelcentrum op fietsafstand. Het echte strand was nog wel 8 km fietsen.

Er werd meegedacht aan mogelijkheden voor een andere plek halverwege de week. We hadden niet gereserveerd en daarom was er niet één plek voor een hele week, maar samen kwamen we tot een fijne oplossing op de tweede plek.

Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

Misschien tot nog eens.

Dus zeker aan te bevelen!

Niet een echt kleine camping.

Anneke, 29-8-2016

Het sanitair is uitstekend, hagelnieuw en brandschoon. Wanneer je met een caravan plaatsje 17 krijgt toegewezen heb je echt wel een mover nodig om de caravan op z'n plek te krijgen. Dit is echt een plek voor een camper.

Het veld is nogal hobbelig en niet verlicht 's nachts. Het weekend dat wij er waren werd ook het naastgelegen veld benut als kampeerveld wat betekende dat er in plaats van 25 plaatsen ineens bijna 50 plaatsen waren voor het zelfde sanitair gebouw. Dan is het toch echt geen kleine camping meer.

Jammer is dat de eigenaresse dol is op briefjes met regels. Overal kom je ze tegen, wat wel en vooral ook wat niet mag. Is misschien nodig voor gezinnen met kinderen, maar als de bezetting bestaat uit 55 plussers een tikkeltje overdreven.

een aanrader!

Jeltje, 27-8-2016

pluspunten: ruime kampeerplaatsen, schoon en nieuw sanitair, oplaadplaats voor elektrische fietsen in de schuur, gunstige prijs voor hoogseizoen.

minpunten: het verkeer van de doorgaande weg is hoorbaar indien je aan de buitenrand van de camping staat.

zo leer je kamperen

bart, 22-8-2016

gastvrijheid en de aandacht voor de kids

Sanitair erg mooi en schoon.

Vuurton.

Leuk om boerenbedrijf te leren kennen.

UItstapjes naar Amsterdam Alkmaar Haarlem enz enz.

Famillie gemoedelijk, gezellig. Super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping de Kei in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping de Kei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerencamping de Kei scoort een 8.85 uit 10 op basis van 70 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: