Camping Boerencamping de Kei

• Goed: 7 - 8

Fantastisch!

Sandy
12-7-2018

Geen minpunten tegengekomen! Heerlijk rustig, ontzettend aardige mensen, erg behulpzaam, sanitair erg schoon en netjes.

Onwijs leuk en zeker voor herhaling vatbaar

Robert
10-7-2018

Hartstikke leuk, geweldige en zeer schone sanitaire voorzieningen en heel veel te zien en te beleven.

Een dikke aanbeveling waard voor iedereen!

Petran Langeler
26-6-2018

We kunnen eigenlijk niets negatiefs bedenken over Boerencamping de Kei, louter positief!

We werden vriendelijk ontvangen en naar een ruime plek gebracht.

Er werd ons uitgelegd waar we alles konden vinden. Tevens dat de kinderen overal op het bedrijf mee mochten helpen; Dit vonden ze natuurlijk helemaal te gek.

Elke avond hebben ze om 17:30 geholpen met het melken van de koeien en daarna ook nog de kalfjes te eten gegeven. Beide boeren (broers) namen echt alle tijd om alle vragen te beantwoorden, echt heel erg leuk!

Bij vertrek kregen ze alledrie twee diploma's en zelfs nog een medaille voor melk kampioen :-)

Tevens waren er voor hun skelters, een trampoline en nog veel meer om zich mee te vermaken, dus ze hebben zich dan ook geen enkel moment verveeld.

Verder was het sanitair naar wens; schoon!

In de omgeving kun je prachtig fietsen en vanaf de camping zit je slechts 3 km van het strand af.

Conclusie: Een dikke aanbeveling van ons!

Voor herhaling vatbaar!

Fam Stoel
27-5-2018

Ruime plekken, meer dan genoeg douches/toiletten/wasruimten en alles heel schoon! Genoeg voor de kinderen om te doen; rijden op de skelters, een trampoline en schommels en helpen met de koeien naar het land brengen en kijken hoe ze gemolken worden. Wij hebben een heerlijk weekend gehad!

Wederom 2 superweken gehad.

Ella en haar mannen
31-8-2017

Ondanks dat er genoeg in de omgeving te doen is, vinden mijn jongens het toch het allerleukste om te helpen, te kijken en zeker om mee te rijden op de tractor.

Sanitair is top verzorgd, plekken zijn ruim en ontvangst en gastvrijheid laten geen ruimte voor verbetering.

Precies GOED !

W. Brugge
28-8-2017

Ontspannen gemoedelijke sfeer op de boerderij met de geboorte van een kalfje en een boerderijsfeer zoals je die graag voelt. Gastvrouw zeer behulpzaam en leuke adviezen. Accommodatie was prima met een zeer nette toiletunit met fijne douches!Zeer wisselend gezelschap bezoekers..... Gezinnen met kinderen...opa en oma's ..en jonge mensen. Locatie dicht bij het dorp Castricum en mooie fietstochten naar de stranden van Castricum en Egmond a Zee.

Uitstekend

Jim en Nanni en bezoekende kinderen en kleinderen
16-6-2017

Sanitair en ligging maar ook de gemoedelijkheid, dicht bij centrum Castricum en strand

Eenvoudige goede boerencamping

Wynanda Veehof
6-6-2017

De Kei is een rustige boerencamping; gemoedelijke bewoners op de boerderij. Kinderen kunnen zich best vermaken met skelters, tractors, trampoline en 2 schommels.

Super leuke vakantie

Familie Berends
5-6-2017

Wij hebben een super leuke vakantie gehad. Camping was keurig netjes. Rustig ook al waren de weekenden vol met gezinnen met kinderen. Kinderen konden op de trampoline, zandbak of schommels en de vele skelters, kijken bij het melken, kortom genoeg te doen. Strand gingen wij op de fiets heen en was prima te doen. Winkelcentrum op ongeveer 1500 meter.

Wij hadden super mooi weer en hebben erg genoten!

Ondanks dat de eigenaresse er niet was werden we toch heel hartelijk welkom geheten door info op een whiteboard met de nummer van de campingplek. Eind van de dag kwam ze langs.

Het sanitair gebouw was vrij nieuw en super schoon. Plaatsen waren groot en van mooi groen gras voorzien. Onze plek had mooi uitzicht op de weide waar 's avonds nog wel eens koeien graasden.

Winkelcentrum op fietsafstand. Het echte strand was nog wel 8 km fietsen.

Er werd meegedacht aan mogelijkheden voor een andere plek halverwege de week. We hadden niet gereserveerd en daarom was er niet één plek voor een hele week, maar samen kwamen we tot een fijne oplossing op de tweede plek.

Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

Misschien tot nog eens.

Dus zeker aan te bevelen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping de Kei in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping de Kei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerencamping de Kei scoort een 8.93 uit 10 op basis van 74 reviews.