Camping Boerencamping de Kei

81 reviews over Camping Boerencamping de Kei

• 2019
    8Vis06-07-2019

Kindvriendelijke boerencamping

Hele gezellige boerencamping. Zeer vriendelijke ontvangst. Gelijk al mee gekeken met het melken, bij de kalfjes, bij de kittens en de hond. Geluk gehad dat we ook nog een kalfje geboren hebben zien worden. Ook de andere gasten waren heel vriendelijk. Mooie trampoline, een leuke zandbak, prima skelters en genoeg plek om te voetballen. Sanitair heel netjes. Echt een aanrader.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9G. Schaijk04-06-2019

Een geweldige boerencamping, genieten!

Wat een leuke camping! Op de dag van aankomst was Carla zelf even weg. We werden daarom vriendelijk ontvangen door een vaste campinggast. Deze wees ons netjes de plek en liet ons het sanitair zien. Tijdens het opzetten van de vouwwagen kwam Carla langs om ons welkom te heten. Het is een echte boerencamping waar volop gewerkt wordt door 2 families. De kinderen zijn van harte welkom in de melkput en onze kinderen mochten zelfs helpen bij het voeren van de kalveren. Vragen worden geduldig beantwoord en uitleg wordt gegeven! Op de camping is er een schommel, zandbak en een trampoline. Doordat de camping autovrij is kunnen de kinderen zelf overal heen. Ook kan er gebruik gemaakt worden van de skelters en trap trekker die er staan. Het sanitair is in 2012 vernieuwd, als je zegt dat dit vorig jaar gebeurd is dan zouden wij het ook geloven. Het wordt erg netjes bij gehouden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Christien en Anneke02-06-2019

Aanrader

Superrelaxte camping . Zowel de boerenfamilies als de gasten . Goede voorzieningen !!! Prachtige koeien , lekkere eitjes ! Voor kleine kinderen een droomvakantie !

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Willem van Herwijnen18-03-2019

Nog even dit...

Het is niet mijn gewoonte om een ervaring van een kampeerder te betwisten. Het is ieders recht om aan de hand van eigen normen en waarden te laten weten wat je van camping de Kei vindt. Maar de kindvriendelijkheid met een 1 te waarderen is naar onze mening tendentieus. Wij komen er al járenlang met onze kleinkinderen. We hebben wel eens voorgesteld naar een andere camping te gaan. Daar waren ze eensluidend en zeer beslist over: camping de Kei en anders niet..! Waarom? Omdat ze samen met andere kinderen en de boer de koeien uit de wei mogen halen, met het melken erbij mogen zijn, de kalfjes voeren, bij het kampvuur mogen aanschuiven enz. Iets waarderen blijft subjectief, maar de kindvriendelijkheid met een 1 waarderen, dat ging mij veel te ver en dwong me toch even 'in de pen' te klimmen... Het is en blijft een Kei van een camping bij een pracht boerenbedrijf, maar -mocht je dat verwachten- het is natuurlijk geen kinderdagverblijf..!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    5J.09-11-2018

Mooie ligging, niet kindvriendelijk

Mooie ligging, mooie camping en voldoende speelgelegenheden. Dichtbij het strand en dichtbij supermarkten/winkels. Ook fijn dat de auto's apart geparkeerd worden, zodat de camping autoloos is. Sanitair is schoon en van een goede kwaliteit. Ook voldoende aanwezig, je hoeft niet te wachten.

Echter kinderen worden door de koeienboer als lastig ervaren tijdens werkzaamheden. Kijken alleen is al vervelend. Kinderen daardoor huilend bij de tent is niet leuk. De beelden zoals deze op de website staan zijn helaas geen realiteit. Toch jammer dat die erg zijn stempel drukt.

• 8Staat v/h sanitair

Carla, eigenaar, 02-03-2019

Bedankt voor uw review, het spijt mij dat u het zo ervaren heeft, de kinderen zijn altijd welkom in de melkput en bij het kalfjes voeren. Misschien had u het mij kunnen vertellen, en hadden we er samen een verklaring voor gevonden. Nu weet ik ook niet wie u bent en wat er gebeurd is. Heeft u klachten, vertel het ons direct, dan kunnen we er nog iets aan/mee doen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8van rooijen07-08-2018

mooie camping en goede uitgangspunt voor mooie fietstochten

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Janny en Rob Hagen31-07-2018

Camping de Kei een heerlijke vakantie adres

Over niet goed ben ik snel klaar. Over goed, liever gezegd top, kan ik meer dan de 950 tekens schrijven. Camping zoals een camping moet zijn. Hartelijke ontvangst, belangstelling voor de gasten. Toilet gebouw en sanitair en keuken ruimte ideaal volop warm water en ruimte. Vragen worden ook met plezier beantwoord en je voelt je binnen korte tijd op je plek. Gastvrijheid en vriendelijkheid staan voorop en zoals je gasten mag ontvangen. Mooie plekken ruim parkeerplaats voor auto. En een ideale uitgangsplek voor mooie fietstochten al of niet via anwb fietspunten. Een echte aanrader komen hier beslist vaker voor terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Sandy12-07-2018

Fantastisch!

Geen minpunten tegengekomen! Heerlijk rustig, ontzettend aardige mensen, erg behulpzaam, sanitair erg schoon en netjes.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Robert10-07-2018

Onwijs leuk en zeker voor herhaling vatbaar

Hartstikke leuk, geweldige en zeer schone sanitaire voorzieningen en heel veel te zien en te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Petran Langeler26-06-2018

Een dikke aanbeveling waard voor iedereen!

We kunnen eigenlijk niets negatiefs bedenken over Boerencamping de Kei, louter positief! We werden vriendelijk ontvangen en naar een ruime plek gebracht. Er werd ons uitgelegd waar we alles konden vinden. Tevens dat de kinderen overal op het bedrijf mee mochten helpen; Dit vonden ze natuurlijk helemaal te gek. Elke avond hebben ze om 17:30 geholpen met het melken van de koeien en daarna ook nog de kalfjes te eten gegeven. Beide boeren (broers) namen echt alle tijd om alle vragen te beantwoorden, echt heel erg leuk! Bij vertrek kregen ze alledrie twee diploma's en zelfs nog een medaille voor melk kampioen :-) Tevens waren er voor hun skelters, een trampoline en nog veel meer om zich mee te vermaken, dus ze hebben zich dan ook geen enkel moment verveeld. Verder was het sanitair naar wens; schoon! In de omgeving kun je prachtig fietsen en vanaf de camping zit je slechts 3 km van het strand af. Conclusie: Een dikke aanbeveling van ons!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

7 tips over Camping Boerencamping de Kei

• Tessa Regtien, 16-06-2014

Uittips: *Bezoekerscentrum de Hoep (gratis toegang) *Strand van Castricum

• Hugo Dekker, 09-05-2012

's morgens vroeg koeien melken en een koel glas verse melk drinken

• Fam. van Schijndel, 16-06-2012

Koop een duinkaart en verken dit gebied en omgeving per fiets. Schitterende landschappen en natuurgebieden.

1 vraag over Camping Boerencamping de Kei

• Romy, 13-04-2018

Springende koeien.

Heeii, k zou graag willen weten wanneer de koeien buiten komen te staan. En hoelaat. Alvast bedankt! Vriendelijke groet, romy

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan