Camping Boerderijcamping Sleutelhoeve

15 reviews over Camping Boerderijcamping Sleutelhoeve in het Nederlands

Nooit meer

G.v.d.B
7-8-2018

Aardige camping, echt geen topcamping. Veel ons kent ons mentaliteit. Als "vreemdeling" is het echt niet leuk. Weinig aansluiting met andere gasten. Gelukkig houden we van fietsen zodat we vaak weg waren.

Niet weer.

Jens
6-8-2018

Leuke camping. Perfect sanitair en wordt goed schoon gehouden. Kom je voor de rust, kom dan niet in het hoog seizoen. De plaatsen zijn niet al te groot, wat de privacy niet bevorderd. Erg jammer vonden we, dat zonder overleg, tijdens onze afwezigheid, een tent werd bijgeplaatst op "onze" plek. Het was voor één nacht, maar aangezien de plek al niet overdadig groot is...! Het zou de leiding niet misgaan, om gewoon te zeggen " wij staan vol".

Dit is een TOP camping. Gezellige sfeer, schone toiletten en douches(2x per dag schoongemaakt) , ruime plek, samen met andere gasten koffiedrinken op donderdagochtend (als men dat wil) , grote kantine met t.v. kan bij slecht weer ook voor andere doeleinden gebruikt worden, leeswerk aanwezig, heerlijke omgeving om te fietsen. Gras wordt goed gemaaid.

Geweldig

Ron de Zeeuw
27-5-2018

Leuke camping met goed en schoon sanitair. Mijn vrouw was tijdens een fietstocht met haar fiets gevallen en had een behoorlijke wond aan haar hand. De eigenaar van de camping bood meteen alle hulp en konden wij terecht bij zijn huisarts die de wond behandelt heeft. Alle lof hiervoor! Wij komen hier zeker terug op deze gezellige camping.

Geweldige camping waar wij ons thuis voelen

Fam. Kemmeren
1-5-2018

3 jaar geleden in 2016 zijn we op de sleutelhoeve voor het eerst geweest met 2 kids van 12 en 14. Een gokje. Kids die 5-sterren gewend zijn naar een boerencamping. De beste gok ooit. Wij vinden het een camping met 6 sterren.

Ster 1. Vriendelijk personeel die er alles aan doen om het je naar je zin te maken en waar je altijd terecht kunt.

Ster 2. Mooie ruime plekken.

Ster 3. Sanitair wordt netjes onderhouden. 2x per dag. Ondanks dat het oud was altijd schoon.

Ster 4. Goed onderhouden camping. Gras wordt ook regelmatig gemaaid. Zodat het weer netjes is voor de volgende gast.

Ster 5. Zij organiseren leuke avonden, maar je mag ook zelf iets organiseren (Als het het maar vraagt)

Dus een bingo door onze kids georganiseerd was super. Dit jaar weer. Waterballonnen gevecht. (Maar wel alles opruimen) en jeu de boules als het weer het toe laat.

Ster 6. De gezellige gasten op de camping.

Wij voelen ons hier thuis .

Super!

Lucienne en Will Schurink
28-4-2018

Een fijne mooie camping waar het goed toeven is, nu met super mooi nieuw sanitair, wat erg goed schoon gehouden wordt.

De eigenaar en medewerkers doen er veel aan om je thuis te voelen.

Wij zijn de hele maand april hier geweest, lekker iedere dag erop uit geweest.

Dicht bij de duinen en strand.

Een aanrader voor rustzoekers.

Top camping!

Bart
22-4-2018

Heerlijk dagen gehad op camping Sleutel-Hoeve.

Ondanks dat de bouwvakkers nog bezig waren met het nieuwe sanitair hebben we genoten van de rustige ligging van de camping en de gastvrijheid. Onze hond was ook welkom en de auto stond op de ruime parkeerplaats, zodat er voldoende ruimte was voor onze caravan met voortent. Toen het weer iets minder werd en we toch wilde barbecuen, mochten we dat doen in de gezellige kantine aan picknicktafels. We komen zeker weer terug en dan gaan we ook genieten van het nieuwe sanitair. Er is zelfs een minder valide badkamer, zodat mijn zoon die minder goed ter been is, de volgende keer ook mee kan. Top camping!!

Pieter, eigenaar, 24-4-2018
Dank voor de complimenten en fijn dat onze camping wordt gewaardeerd

Zeer sociaal ingestelde medewerkers!

Henk en Marjolein
25-9-2017

Landelijk gelegen...een camping waar je al gauw thuis voelt. Geen bla..bla.., zeer hulpvaardige medewerkers.., af en toe een feestje..Moet kunnen! Super! Na vertrek, wordt de plek direct gemaaid.., sanitair wordt paar keer per dag goed gepoetst! Eigenaar wil voor het volgend een nieuw sanitairgebouw! Prijs: kwaliteit = 8+👍

pieter, eigenaar, 24-4-2018

Inderdaad hebben we nu nieuw sanitair.

Bedankt voor de complimenten.

Leuk voor een weekendje

Lukas
31-7-2017

Een boerderijcamping met helaas weer een ons-kent-ons mentaliteit. Ik vind dat jammer. Ook omdat er vaste gasten zijn die hun eigen territorium denken te hebben en commentaar leveren als ze vinden dat de buren de tent te dicht op 'hun erf' gezet hebben. Ik kom veel liever op campings waar mensen elkaar niet kennen. Overigens hadden we leuke overburen waar we gezellig mee konden praten. De camping is een goede uitvalsbasis voor het strand en voor vliegtuigspotters ook een leuke plek. Minstens elke 5 minuten komt er wel een vliegtuig over de camping. Het sanitair is oud. Ze doen wel hun best om het schoon te houden. Er liggen doekjes, een lege zeep dispenser en er is toiletpapier. Maar eigenlijk is er geen eer aan te behalen. Dat weten ze zelf ook gezien de oproep die aan campinggasten gedaan wordt voor een nieuwe sanitair-unit die ze in 2018 willen plaatsen. Ik zou zeggen: stort een betonvloer en trek wat muurtjes op, da's veel beter! In het weekend dat wij er waren, was er een feestavond organiseert waar de hele camping van kon (lees: moest) meegenieten. Van 16.00-21.00 uur keiharde muziek. Prima zo'n feestje voor de ons-kent-ons gasten, maar val daarmee de campinggasten die voor de rust komen niet mee lastig.

pieter, eigenaar, 24-4-2018
Jammer, u hebt duidelijk niet de camping uitgezocht die bij u past.

niet voor herhaling vatbaar

peter
29-5-2017

prachtig weer gehad het weekend . mooie omgeving.

Camping zeker niet kindvriendelijk.

geen speel gelegenheid voor de kinderen.

massa volk en weinig ruimte voor de caravan .

je word er tussen gepropt.

grote hond die vrij rond loopt .

Freddy, eigenaar, 24-4-2018

Het is inderdaad een seniorencamping. Kinderen zijn van harte welkom, maar verwacht dus niet een camping die uitsluitend ingericht is voor kinderen. De plaatsen zijn ongeveer 80 m2, voor de meeste kampeermiddelen groot genoeg.

De hond die vrij rond loopt is van de beheerder, hij luistert perfect is zeer mensvriendelijk en reageert zelfs niet op agressieve keffertjes.Velen kunnen een voorbeeld aan hem nemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Sleutelhoeve in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Sleutelhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Sleutelhoeve scoort een 7.72 uit 10 op basis van 15 reviews.