Camping Strandpark Roots

Met jonge kinderen

Leuke camping!

P H
30-7-2018

Rustige, kleine camping. Ruime staanplaatsen, helaas zonder schaduw. Het was bijna niet uit te houden in onze tent ivm warmte. Het toilet gebouw is zeer schoon! Echt top. Ligging is goed ongeveer 5 a 10 minuten lopen naar het strand en dorp. Helaas weinig persoonlijk contact met personeel.

Top camping, mooie stek, complete tent

Sandra Munster
25-8-2017

Wat een prachtige ingerichte tent zeg! Werkelijk alles was aanwezig en op loopafstand van het strand en het dorpsplein. Geen animatie team of andere overbodige dingen. Gewoon eenvoudig en gezellig speelveld.

super

renske
29-7-2017

klantvriendelijk, zeer goede hygiene

Kleinschalige camping op toplocatie!

Marcel Knook
21-2-2017

Strandpark Roots is een kleinschalige camping met ruime kampeerplaatsen en verhuuraccomodaties (o.a.compleet ingerichte safaritenten). Mooi aangelegd terrein op loopafstand van het gezellige centrum van Callantsoog en het strand. Voor liefhebbers van kamperen, zee en strand een van de mooiste locaties aan de Nederlandse kust.

Fantastisch hier! Voelt als thuiskomen

Monique
19-10-2016

We hebben een heerlijke tijd gehad in de strandvilla. Ruime woning, van alle gemakken voorzien, modern en sfeervol ingericht! Goed schoongemaakt. Je voelt je hier direct thuis. Service van de eigenaren is voortreffelijk. Eerder ook al in deze villa , maar ook in het nieuwe chalet verbleven (ook een aanrader)! Strandpark Roots is zeker een plek waar we vaker terugkomen om vakantie te vieren!

Geweldig, dit is een aanrader.

Hofman
20-8-2016

Aan alles is gedacht. Geweldig voor kinderen.

Warm onvangst,overzichtelijk,schoon, gezellig, goede ligging.

Heerlijke week gehad!

Geke
15-8-2016

We hebben hier een week gezeten in een volledig ingerichte luxe tent. Het was echt super. De tent was van binnen eigenlijk net een huisje, met badkamer, woonkamer, keuken etc. Aan de kinderen was ook gedacht met die grappige bedstee waar je in kon slapen en een speelhoek daaronder. Ook de overdekte veranda was erg prettig toeven. Erg comfortabele zitplekken en dergelijke. Je merkte duidelijk dat er over de inrichting en het praktisch nut ervan, nagedacht was.

De camping was ook erg leuk voor onze kids. De kinderen waren erg blij met de airtrampoline en de schommel en hadden gezellig contact met andere kinderen op de camping. Meer hadden ze ook eigenlijk niet nodig dus we hebben een animatieteam of zwembad totaal niet gemist.

Qua locatie is strandpark roots ook prima gesitueerd. Op loopafstand van het strand. De bolderkar is daarbij ook erg fijn!

Dus helemaal top!

Negen met een gouden randje

Vakantieman
8-8-2016

De positieve reviews van andere auteurs kan ik bevestigen. Het springkussen is erg populair bij de kids. Daarnaast lekker dicht bij het strand. Wij hebben twee heerlijke weken gehad op deze camping met zeer schoon sanitair. Aanrader voor mensen die niet van de massacamping houden. Bijzonder vriendelijke eigenares.

Het reserveringsproces en de communicatie is zeer goed, vlot, duidelijk en flexibel. De campingplaatsen zijn ruim, het terrein is mooi aangelegd en heel goed gedraineerd, na een dikke bui geen enkele waterproblemen.

Sanitair is uitstekend voor elkaar, en word goed schoongemaakt, en dan zie je dat de gasten die er staat het ook netjes houden en mee omgaan.

Eigenaren altijd in voor een praatje, nemen de tijd voor je en geïnteresseerd in de van de gasten die op de camping staan.

Zeker een plek om nog eens terug te komen!

Fantastisch!

R. Gaarthuis
16-7-2016

Strandcamping Roots is een mooie camping. Wij hebben gelogeerd in de sea lodges. De gezelligheid van een tent met de luxe van een huisje. De tent is sfeervol ingericht en alles was aanwezig. Een kindvriendelijke camping.De crew is fantastisch, zeer gastvrij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandpark Roots in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandpark Roots zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.