Bed and Breakfast Strandjutter

BedAndBreakfast
7,9

4 reviews over Bed and Breakfast Strandjutter in het Nederlands

Geschikt voor kort verblijf.

Geeraard Liekens
8-7-2018

Positief : grote badkamer - goede ligging (kort bij zee en winkels) - prijs (niet duur)

Negatief : geen koelkast in de accomodatie

Uitstekend en heerlijk!

Hans
1-4-2017

Het ligt op een fantastische plek, snel bij het strand en het centrum. Warm welkom. Een uitstekend ontbijt. Gezellige inrichting. En je hebt alles voor jezelf toilet , eetgelegenheid, eigen binnenkomst.

Wij komen hier graag terug.

fantastisch

Inge ten Hoeve en Chris Toerse
30-10-2016

Rustige omgeving, vlakbij het dorp en strand, vriendelijk ontvangen, ontbijt super verzorgd. knus ingericht. En wat prive betreft, daar hebben wij geen last van gehad.

Teleurstelling

Bvu
    19-6-2016

Op basis van foto's, locatie en prijs hadden we positieve verwachtingen. Huisje zit direct aan woonhuis eigenaar vast en glazen tussendeur kan niet afgesloten worden. Gevoel van weinig privacy en veiligheid. Op oprit worden auto's van eigenaar geparkeerd. Houten tuinset voor huisje zit voor raam woongedeelte eigenaar. Inrichting erg rommelig met allemaal prullaria, afwerking in huis zeer slecht en voelt smoezelig aan. Ruime badkamer. Jammer, perfecte locatie, maar wij zijn teleurgesteld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Strandjutter in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Strandjutter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.