Tijdelijk geen boekingskosten

We hebben de beste aanbieders voor Strandhotel Landgoed de Horn voor je op een rij gezet:

8.3Fantastisch

Kamers
    Hygiëne
  • 8.3
    Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Wat zeggen bezoekers over

Strandhotel Landgoed de Horn

8.3FantastischScore uit 28 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

28 reviews

Ontspannen verblijf!
Door H.Schipper op 16-07-2021
Gereisd met partner

Net en rustig gelegen hotel op loopafstand van dorp en strand. Kamers schoon en voorzien van koelkastje. Badkamer klein maar functioneel. Wij hadden kamer met terras. Koffie en thee faciliteiten aanwezig in de hal. Mooi concept!! waar ook servieskast/bestek aanwezig is met magnetron voor evt. opwarmen van eenvoudige maaltijd. Ontbijten in de ontbijtzaal of lekker buiten. Prima ontbijt! Verder geen restaurant aanwezig voor lunch of diner. Maar in het dorp/strand voldoende restaurants. Buiten staan ligbedden waar je ff lekker in de zon kan liggen. Wij vonden het een ontspannen verblijf. Entourage doet wel iets oubollig aan. Gratis parkeergelegenheid.

Goed hotel op prachtige locatie.
Door Nottebaum op 02-08-2018
Gereisd met partner

Rustige locatie vlak bij het strand. Uitgebreid ontbijtbuffet. We konden regelmatig buiten ontbijten. Vriendelijk personeel.

Goed rookvrij hotel
Door Marlies op 05-10-2017
Alleen gereisd

Personeel was vriendelijk, ontbijt uitgebreid, heerlijke koffie, kamer en douche keurig maar klein met 2 eenpersoons bedden. Er is een zitje, waterkoker en tv en föhn ook kon je buiten zitten. In de hal is een magnetron, met servies, koffie en thee en zelfs een strijkplank.Eten meenemen naar je kamer is toegestaan niet naar de zitkamer. Ik heb een min punt het hotel is rookvrij zelfs op het terras, helaas staan er wel regelmatig gasten bij de ingang van het hotel te roken jammer!

Strandhotel Landgoed de Horn

Ik kom niet meer
Door Gerrit op 21-05-2017
Gereisd met partner

Prachtige lokatie. Alles is perfect. Meerdere keren geweest. Geboekt en vervolgens gegarandeerde bevestiging gekregen. Op de dag van aankomst telefoontje gehad dat er voor ons geen kamer was. Vervolgens in onze ogen een waardeloze afhandeling. In de mail wisseling die volgde was het net of wij schuldig waren aan de onbeschikbaarheid van de kamer. Ondanks een perfecte lokatie kom ik er niet meer. Ik heb ervaren dat het dus niet meer om klantvriendelijkheid gaat maar commercie. Echt jammer

Een hotel met fijne sfeer, goede plek !
Door Ineke op 20-10-2016
Gereisd met partner

Een hotel waar je terug komt. Schoon, goede faciliteiten, Dicht bij het strand en de dorpskern . Alles wat je wenst voor een verblijf van een paar dagen is er.

Zeer goed hotel, vriendelijke eigenaar&personeel
Door Richard Boessenkool op 25-06-2016
Gereisd met partner

Het is gewoon een erg goed hotel met een uitgebreid ontbijtbuffet s' morgens voor de kamer prijs die je betaalt per nacht.Ook ligt het dicht bij de strandopgangen en het centrum. Er is voldoende parkeer gelegenheid. dit alles op loopafstand. Kortom een aanrader! negatieve dingen heb ik niet kunnen vinden.

Strandhotel Landgoed de Horn info

Het complex