Vakantiepark Roompot Callassande ****

7,8

Weer vandaag5°-1°

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Callassande voor je op een rij gezet:

9 tips over Vakantiepark Roompot Callassande

Simone, 6-5-2015
Leuke dingen te doen in de omgeving. Vlakbij strand, Volendam, Amsterdam, Edam, enz.....
fam bolleboom, 3-5-2015

Voor je op pad gaat kijk in het kaartjes carrousel bij de receptie. We zijn op pad geweest naar Volendam en hebben daar met korting foto's laten maken Ook zijn we met de pond naar marken geweest en daar hadden ze kortingsbonnen voor gratis consumpties. Totaal toch 15 euro korting mooi meegenomen dus.

Neem een stormband mee voor je luifel of tent want het kan er waaien je zit vlak aan de zee.

movemo, 2-10-2013
Bloemendagen in Anna Paulowna, in 2014 van 3t/m 7 mei.

Kimberley, 21-6-2013
    Callantsoog ligt op enkele kilometers van Camping Callassande, ga ook eens een ijsje eten bij ijssalon ijsie prima! Verder is de kantine 's avonds vaak erg gezellig!
    Rieneke, 19-6-2013
    n leuke jaarlijks terugkomend evenement, de Juttersdagen in Den Helder. Heerlijk slenteren en kijkend door de binenstad van den Helder met al zn winkels en kraampjes van de braderie.
    Harry Norder, 31-8-2012
    Het dorp is wat ver weg waar je alleen maar één supermarkt aantreft. Bovendien is er een tankstation slechts in het naburig dorp te vinden.

Carla, 8-5-2012
    Fietsen zijn overigens te huur op de camping, voor een mooi fietstochtje naar het strand of naar het leuke dorp Callantsoog waar je alles kunt inden.
    j.zwaan, 1-4-2012
    vanaf de camping naar het strand is ongeveer 15minuten lopen dit is goed te doen callantsoog is op fiets afstand ook goed te doen, voor mensen met een hond is het ook een aanrader je kan alle kanten op met de hond en leuke wandelingen maken
    hansbesteman, 28-2-2012
    Heerlijke restaurantjes in de buurt(callantsoog,groet,schoorl,bergen) bollenvelden met mooie kleuren en geuren,prachtig fietsgebied,dagje texel.

Onze bezoekers bekeken ook: