Camping Minicamping de Kroft

4 reviews over Camping Minicamping de Kroft in het Nederlands

Heerlijk rustige camping

Henk Kuin
26-9-2017

Genoten op de Kroft! Op korte afstand van. Callantsoog.kleinschalig en prima sanitair. Mooi landelijk gelegen.

Vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Gezellige camping

Annet ploos
2-10-2016

Zeer leuke kleine camping met mooie ruime appartementen

Aardige gezellige eigenaren

Op zo'n 600 meter van het strand en centrum waar je heerlijk kan vertoefen

Sanitair netjes goed onderhouden

Voor herhaling vatbaar

Eenvoudig kan ook leuk zijn.

Geert
16-9-2016

Eenvoudige camping op 10 fietsminuten van het strand. Sanitair eenvoudig maar schoon, warmwater douche € 0,50. Je hebt een plek, sanitair en rust. Ben hier nu voor de 2e keer om met het mooie weer van het strand te genieten en zal zeker nog wel eens terug komen. Callandsoog vooral op toeristen ingesteld de supermarkt is van 8.00 tot 22.00 uur 7 dagen per week open! Restaurant Woest aan het strand is een aanrader qua ligging en eten.

Schoon en rustig

Aukje
10-8-2015

De camping was ruim, schoon en rustig. Er zijn geen speeltoestellen op een trampoline na. Dit maakt dat er weinig kinderen op de camping waren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Kroft in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Kroft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.