Camping Klein Begin

Meer campinginfo

14 reviews over Camping Klein Begin

• 4s.faber10-09-2012

klantvriendelijkheid zoek

Beslist niet klantvriendelijk. Hebben eigen regels die niet /onvoldoende gecommuniceerd worden. Hanteren de klok vooral in eigen voordeel. Als je om 16.50 aangeeft dat je weggaat bedenken ze dat het ophalen van je tas langer duurt dan 10 minuten en dus een extra nacht.....voor alle personen.

• 6Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

0 tips over Camping Klein Begin

3 vragen over Camping Klein Begin

• Gerda van der Wal, 26-09-2016

Wanner sluit camping seizoen?

We zouden nog een keer graag naar zee willen, en het lijkt erop dat in het weekend van 8 oktober nog goed weer word. zijn jullie dan geopend? We hebben inmiddels een bus camper, en zijn volgens mij jaren in 2003 met een tent en een kleine oude Suzuki bij deze camping geweest met twee dochters. We konden zo de duinen over en dan was je bij de zee.

• Mieke, 12-07-2016

camperen 1tentje

ik ga voor ongeveer 4 weken in een restaurant Iegewies werken. wat gaat dit kosten met 1 klein tentje. in oktober. vriendelijke groeten Fhilip Verhoef.

• Ingrid Alkema, 11-07-2016

reserveren

Hallo,

Is het mogelijk komend weekend vanaf vrijdag 15 juli (aankomst ca 17 uur) tot zondagochtend 17 juli met een kleine tent bij jullie te kamperen? En zoja… wat zijn dan de totale kosten?

Ik hoor het graag van u! Met vriendelijke groet,

Ingrid Alkema ([email protected])

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV