Camping Klein Begin

Camping Klein Begin
7,8

11 reviews over Camping Klein Begin in het Nederlands

Wij gaan zeker terug lekker genieten

Fam van Esch en djek
29-1-2018

Wij zijn deze camping per toeval tegen gekomen. Een zeer vriendelijke eigenaar. Wij mochten zelf een plekje uitzoeken. Prachtige ligging tegen de duinen. Klein stukje lopen naar het strand. Sanitair werdt elke dag goed schoon gemaakt. Wij gaan zeker terug !!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prima camping

Moniek
12-9-2016

Camping met perfecte ligging. Op loopafstand van dorp, winkels en de zee. Mooie grote plaatsen. En ontvangst was prima, gewoon aardige beheerders. Sanitair niet luxe maar wel schoon. Wij gaan zeker weer terug. Eetgelegenheid van het dorp en strandtenten beoordeeld. Camping heeft ook een mooie grote speeltuin. Geen zwembad of andere toeters en bellen.

Goede camping

Gerri van der Wal
26-8-2016

Camping Klein Begin...ruimte plaatsen, de auto mag ook bij de caravan/tent staan. Op loopafstand van Callantsoog. Als je normaal en vriendelijk doet krijg je dat ook terug van de eigenaren. En ja verouderd sanitair. Maar de granieten vloeren zijn erg mooi. Het sanitair kan met niet veel middelen opgeknapt worden. Nieuwe wc brillen en missch de vloer wat bewerken. Rare gaten dichtstoppen. Nieuwe wastafels en nieuwe planken erboven. Er is best wat van te maken. En grotere afvalemmers! Maar....ik kom er al 16 jaar en hoop er nog vaak te komen!

Gereisd Met partner in januari 2016

Prima

Els
9-8-2016

Prima camping, sanitair is wel erg verouderd maar wel functioneel. Voor een paar nachtjes is dit prima te doen. Op loopafstand van strand en dorp, ideaal.

Gereisd Met partner in augustus 2016

best een leuke Camping klein begin!

Grolsch Twente Henny
16-1-2016

mensen moeten er zelf achter komen!! luister niet naar anderen , de prijs is er toch ook naar wat zeuren jullie toch !!maar er zijn altijd zeur pieten bij voor geen leuke reactie ach ja zielige mensen !!Camping klein begin is okej !! we gaan er dit jaar 2016 er weer heen!! omdat het voor de kleine beurs een goede camping is !! dicht bij strand en leuke dorpjes en steden!!leuke marktjes en dergelijke!!en niet te vergeten een leuke kantine er bij ! en het dorpje Callantsoog!!op kleine afstand.

Gereisd Met partner in januari 2016

lekker dichtbij strand

doerak2011
21-7-2014

Heerlijke basic Camping de kids kunnen lekker hun gang gaan.sanitair is idd wat verouderd, maar wel schoon. Kortom prima camping met aardige beheerders.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon een simpele maar goede camping

s.zuur
6-7-2014

De mensen die kleinbegin met een 4 of 5 afschilderen.......zijn gewoon van die zeikerts die naar de overburen moeten gaan camperen(tempelhof) waar je het dubbele betaald voor een nacht.Wij komen er al jaren en zijn zeer tevreden over de camping waar niet veel voorzieningen zijn,maar wel alles aanwezig is wat je nodig bent.Maar daar is de prijs ook naar,,,,,!!! Wij hebben er in iedergeval altijd goede zin.

Gereisd Met partner in januari 2014

Erger kan gewoon niet!!!

Jansma
11-10-2013

Van de zomer hier gecampeerd. Eigenlijk gecrepeerd. Het is gewoon een armoedige camping met slechte sanitaire voorzieningen. Kleine plekken, onbetrouwbaar electra, geen boompje te vinden, een speeltuintje uit de jaren 60/70 afijn, een Boederijcamping is nog beter. Douches (eerst muntjes betalen, ik dacht 50 cent voor een paar minuten) zijn zeer onconfortabel. Ook de eigenaren zijn niet klantvriendelijk, de vrouw des campings is een chagrijn. Het spijt me zeer dat ik dit schrijf maar mensen moeten dit weten. Wij komen hier never nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geen klantvriendelijkheid

martin
7-8-2013

Een goeie ligging. de was/wc plaats zijn aan vervanging toe, lijkt net van een derde wereldland.

De vrouw van de beheerder is een bekstuk .

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Prachtige plek

Karel
29-7-2013

We zijn afgelopen weekend voor de 2e keer op deze camping geweest. Het was weer reuze gezellig druk,niet te druk. Zijn naar de kofferbakmarkt geweest en heerlijk gewandeld op het strand en in het dorp. De campingbaas Simon is een supergezellige man net zoals zijn vrouw,als je maar normaal doet. Houd je van advocaat met slagroom bestel het bij Berta

Gereisd Met partner in juli 2013

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Begin in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Begin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.