Camping Klein Begin

Meer campinginfo

14 reviews over Camping Klein Begin

• 2018
    8Fam van Esch en djek29-01-2018

Wij gaan zeker terug lekker genieten

Wij zijn deze camping per toeval tegen gekomen. Een zeer vriendelijke eigenaar. Wij mochten zelf een plekje uitzoeken. Prachtige ligging tegen de duinen. Klein stukje lopen naar het strand. Sanitair werdt elke dag goed schoon gemaakt. Wij gaan zeker terug !!

• Oude reviews

9Moniek12-09-2016

Prima camping

Camping met perfecte ligging. Op loopafstand van dorp, winkels en de zee. Mooie grote plaatsen. En ontvangst was prima, gewoon aardige beheerders. Sanitair niet luxe maar wel schoon. Wij gaan zeker weer terug. Eetgelegenheid van het dorp en strandtenten beoordeeld. Camping heeft ook een mooie grote speeltuin. Geen zwembad of andere toeters en bellen.

• 7Gerri van der Wal26-08-2016

Goede camping

Camping Klein Begin...ruimte plaatsen, de auto mag ook bij de caravan/tent staan. Op loopafstand van Callantsoog. Als je normaal en vriendelijk doet krijg je dat ook terug van de eigenaren. En ja verouderd sanitair. Maar de granieten vloeren zijn erg mooi. Het sanitair kan met niet veel middelen opgeknapt worden. Nieuwe wc brillen en missch de vloer wat bewerken. Rare gaten dichtstoppen. Nieuwe wastafels en nieuwe planken erboven. Er is best wat van te maken. En grotere afvalemmers! Maar....ik kom er al 16 jaar en hoop er nog vaak te komen!

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 7Els09-08-2016

Prima

Prima camping, sanitair is wel erg verouderd maar wel functioneel. Voor een paar nachtjes is dit prima te doen. Op loopafstand van strand en dorp, ideaal.

• 5Staat v/h sanitair

• 8Grolsch Twente Henny16-01-2016

best een leuke Camping klein begin!

mensen moeten er zelf achter komen!! luister niet naar anderen , de prijs is er toch ook naar wat zeuren jullie toch !!maar er zijn altijd zeur pieten bij voor geen leuke reactie ach ja zielige mensen !!Camping klein begin is okej !! we gaan er dit jaar 2016 er weer heen!! omdat het voor de kleine beurs een goede camping is !! dicht bij strand en leuke dorpjes en steden!!leuke marktjes en dergelijke!!en niet te vergeten een leuke kantine er bij ! en het dorpje Callantsoog!!op kleine afstand.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8doerak201121-07-2014

lekker dichtbij strand

Heerlijke basic Camping de kids kunnen lekker hun gang gaan.sanitair is idd wat verouderd, maar wel schoon. Kortom prima camping met aardige beheerders.

Met jonge kinderen

• 8s.zuur06-07-2014

gewoon een simpele maar goede camping

De mensen die kleinbegin met een 4 of 5 afschilderen.......zijn gewoon van die zeikerts die naar de overburen moeten gaan camperen(tempelhof) waar je het dubbele betaald voor een nacht.Wij komen er al jaren en zijn zeer tevreden over de camping waar niet veel voorzieningen zijn,maar wel alles aanwezig is wat je nodig bent.Maar daar is de prijs ook naar,,,,,!!! Wij hebben er in iedergeval altijd goede zin.

• 9Staat v/h sanitair

• 3Jansma11-10-2013

Erger kan gewoon niet!!!

Van de zomer hier gecampeerd. Eigenlijk gecrepeerd. Het is gewoon een armoedige camping met slechte sanitaire voorzieningen. Kleine plekken, onbetrouwbaar electra, geen boompje te vinden, een speeltuintje uit de jaren 60/70 afijn, een Boederijcamping is nog beter. Douches (eerst muntjes betalen, ik dacht 50 cent voor een paar minuten) zijn zeer onconfortabel. Ook de eigenaren zijn niet klantvriendelijk, de vrouw des campings is een chagrijn. Het spijt me zeer dat ik dit schrijf maar mensen moeten dit weten. Wij komen hier never nooit meer.

• 2Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 4martin07-08-2013

geen klantvriendelijkheid

Een goeie ligging. de was/wc plaats zijn aan vervanging toe, lijkt net van een derde wereldland.

De vrouw van de beheerder is een bekstuk .

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8Karel29-07-2013

Prachtige plek

We zijn afgelopen weekend voor de 2e keer op deze camping geweest. Het was weer reuze gezellig druk,niet te druk. Zijn naar de kofferbakmarkt geweest en heerlijk gewandeld op het strand en in het dorp. De campingbaas Simon is een supergezellige man net zoals zijn vrouw,als je maar normaal doet. Houd je van advocaat met slagroom bestel het bij Berta

• 8Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Klein Begin

3 vragen over Camping Klein Begin

• Gerda van der Wal, 26-09-2016

Wanner sluit camping seizoen?

We zouden nog een keer graag naar zee willen, en het lijkt erop dat in het weekend van 8 oktober nog goed weer word. zijn jullie dan geopend? We hebben inmiddels een bus camper, en zijn volgens mij jaren in 2003 met een tent en een kleine oude Suzuki bij deze camping geweest met twee dochters. We konden zo de duinen over en dan was je bij de zee.

• Mieke, 12-07-2016

camperen 1tentje

ik ga voor ongeveer 4 weken in een restaurant Iegewies werken. wat gaat dit kosten met 1 klein tentje. in oktober. vriendelijke groeten Fhilip Verhoef.

• Ingrid Alkema, 11-07-2016

reserveren

Hallo,

Is het mogelijk komend weekend vanaf vrijdag 15 juli (aankomst ca 17 uur) tot zondagochtend 17 juli met een kleine tent bij jullie te kamperen? En zoja… wat zijn dan de totale kosten?

Ik hoor het graag van u! Met vriendelijke groet,

Ingrid Alkema ([email protected])

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV