Hotel Het Zwaantje

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°18°
Hotel Het Zwaantje
7,8

38 reviews over Hotel Het Zwaantje in het Nederlands

Leuk hotel

joyce
19-8-2018

Leuk en schoon hotel.

Ik begrijp de mensen niet die over het ontbijt klagen.

Je betaalt 75 euro voor 3 dagen, is al een koopje. en voor dat geld verwachten ze een superdeluxe ontbijt. Zo werkt het natuurlijk niet.

Ontbijt is goed, van alles aanwezig, brood, yoghurt, muesli, sapjes, melk, thee, koffie, gekookte eitjes, veel soorten beleg, jam, kortom mensen moeten hier niet over zeuren, zeker niet voor dit geld.

Geweldig

Harmke
4-8-2018

Dat het een geweldige accommodatie is om hier te. Verblijven allereerst is het

Superschool en overal heel netjes 👍Het ontbijt is prima voorzien van alles !

Ja van Harte aanbevolen 👍💐 en dichtbij strand en mooie fietspaden door de duinen !

En de auto kan in de garage staan waar tevens oplaad punten voor de fietsen zijn staan apart van de garage maar af gesloten 👍

Voor herhaling vatbaar

Fam Arts
19-3-2018

Wij waren er 1 nachtje en zeker niet voor de laatste keer mooie nieuw hotel prima kamer schoon en goed ontbijt niets op aan te merken

Iets verder van strand en centrum 5 /10 min lopen geen probleem.

Direct boeken

Prima uitvalsbasis om Noord-Holland te verkennen

Angelique & Theo
9-12-2017

Voor de vierde keer in ruim een jaar dit hotel bezocht om uitstapjes in de nabije omgeving maar ook verder te maken. Want Noord-Holland is mooi! Wij komen er dan ook alleen om te slapen en te ontbijten. Van andere faciliteiten, voor zover aanwezig, maken wij dan ook geen gebruik. De hotelkamers zijn werkelijk keurig ingericht en brandschoon. Mini koelkast op de kamer. Bedden zijn prima maar 'drijven' inderdaad uit elkaar. Parkeerkelder en afgesloten fietsenstalling aanwezig. Het ontbijt vinden wij goed! De rest zoals een wel of niet plakkend douchegordijn, wel of niet vriendelijke eigenaren, wel of niet geopende bar of andere meningen al dan niet terecht, het is ons om het even. Voor de uitjes die wij maken is dit voor ons een uitstekend hotel voor een nette prijs.

Absoluut de moeite waard!

Berend
25-10-2017

Wij zijn verbaasd over de negatieve berichten.

Wij hebben afgelopen weekend twee nachten in dit hotel verbleven.

Onze kamer was zeer ruim, brandschoon, met goede bedden en ook nog een zitje met twee fauteuils.

Het ontbijt was in onze ogen gewoon goed. Diverse soorten brood en broodjes (vers), yoghurt, melk, eitjes, en een ruime keus in hartig en zoet beleg. Op verzoek kregen wij in no time een extra kan thee.

Wij vonden het hotel wel een enigszins klinische indruk maken.

Al met al vinden wij de prijs-kwaliteitverhouding meer dan in orde, en wij komen graag terug.

tweede keer geweest het is gewoon prima

A.H.Grit
11-10-2017

O ntbijt buffet omvat Cups met Pate / Smeerkaas / Chocopasta / Pindakaas / Stroop / Bosbessenjam / perzik jam / aardbei jam / zwartebessenjam / kersen jam / hagelslag / honing / Meusli / Corn flakes / gekook eitje /Divers fruit /twee soorten kaas / Ham Salami & worst / Melk / Jus de Orange /Joghurt / kan water crackers twee soorten /licht en donker brood / en heerlijke bolletjes / koffie of thee ( 6 soorten) naar wens aan tafel bezorgt nou voor ons voldoende keus .

Het Hotel beschikt niet over een menu kaart , maar wat wij geserveerd kregen was gewoon goed en zeker voor die prijs €19,50,- drie gangen dagmenu

De kamers zijn strak te noemen en zijn schoon

kamermeisjes en de eigenaren werken hard om het een ieder na het zin te maken , maar zijn wel gewoon mensen en geen slafen

Nooit meer

M.Wouda
1-10-2017

Zeer klinisch gebeuren.

Ontbijt zeer sober. Eigenaren onvriendelijk en totaal niet gastvrij en flexibel.

Wilden graag ontbijten bij een tafeltje aan het raam, maar daar was niet gedekt. Eigenaresse antwoorden, dat ze geen tijd had om de tafel te dekken, dus dat moesten we maar zelf doen. Wij waren echt perplex. Kamer erg ongezellig. Geen vitrage voor het raam, de buren konden zo bij je naar binnen kijken. Een douchgordijn, dat tegen je kont plakt als je staat te douchen .Kamermeisjes waren wel erg vriendelijk en de kamer was brandschoon.

Een hotel waar werkelijk overal aan gedacht is!

Kees Adamczak
30-9-2017

Wat minder was het plastic douchegordijn, wat niet goed bleef hangen, waardoor het af en toe tegen je lichaam plakte tijdens het douchen!!!

De TV, bevestigd tegen de muur, was onvoldoende instelbaar, waardoor het beeld donker was als je op je bed lag te kijken.

Nooit meer

Jos
21-9-2017

Niet vriendelijk en erg ongezellig.

Geen een deur open, b.v. naar ontbijtzaal was de deur dicht.

Je kunt tot 17.00 uur opgeven voor diner, echter om 16.15 was dat al niet meer mogelijk.

s Avonds helemaal niemand in de bar dus het nodigt niet uit er naar toe te gaan.

Kamer was wel erg netjes.

Super plek om heerlijk tot rust te komen!

Jennifer
5-8-2017

Wil je heerlijk uitrusten in een rustig,schoon, mooi en van alle gemakken voorzien hotelkamer,dan zou ik dit hotel zeker een keer proberen!het ligt perfect ten opzichte van de dorpskern en het strand. Ik kan het diner er niet beoordelen dat deden wij buiten de deur maar het ontbijt was prima,voor elk wat wils als je het mij vraagt.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Zwaantje in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Zwaantje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.