Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog ***

Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog ***

Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog
Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Badhotel Callantsoog voor je op een rij gezet:

1343 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog in het Nederlands

kwaliteit en prijs was niet in overeenstemming

w.van roijen, 16-2-2018

slecht was het luxe 3 gangen diner Het was snackbar kwaliteit.

Dit hotel is voor herhaling vatbaar.

Bastiaan., 11-2-2018

We hebben een heerlijk diner met ontbijt gekregen in een rustig comfortabel hotel.

Met vriendelijk personeel.

Het is een prima Hotel, Fletcher Callantsoog.

Fam.Bontenbal, 9-2-2018

We komen hier al jaren een keer per jaar in Februari, de Kamer was mooi vebouwd, het was echt een verassing, alles was vernieuwd.

Als er weer een mogelijkheid is om te verbouwen, dan zou ik de badkamer nog onderhanden nemen die is n.l nogal gedateerd, en een een drempel aan brengen bij de douche, nu wordt het nog steeds een natte boel, erg jammer.

De service is altijd geweldig, ze luisteren ook echt naar je voorkeur.

Heerlijk!

Marian, 9-2-2018

Prettig personeel Fijne kamer Zwembad en sauna

De peuken op het balkon: beetje slordig beeld

Dat er zich bij de eetzaal een papagaai bevindt is leuk maar we denken dat kinderen het nog leuker vinden

Op de eerste verdieping bevindt zich een trapje en dat dien je verteld te worden

Morgen weer

Shalom, 5-2-2018

We hebben enorm genoten. Het centrumpje van Callantsoog op loopafstand, het uitzicht bij het ontbijt in de eetzaal, de zee, de luchten, de ruime hotelkamer met bank en prettige stoel, lekker bed. Het ontbijt met vers fruit, espresso, heerlijk suikerbrood. Het ontbijt was goed, niet superuitgebreid, maar wat er stond was heerlijk.en dank voor de thermoskan heet water.

heerlijk kunnen uitwaaiien

mineke bakker, 5-2-2018

een vriendelijke bediening,minder te doen voor kinderen maar is te verwachten in een hotel zoals besproken, groot genoeg strand in de buurt voor de kinderen.

verder netjes en schoon.

ontbijt ook prima

Heerlijk

Steenhuis, 4-2-2018

Bij aankomst bleken wij een upgrade voor onze kamer te hebben, een fijne meevaller! Mooie ruime kamer, schoon en netjes. Enige minpuntje was het lange wachten op het eten in het restaurant terwijl het niet druk was

Heerlijk relax weekeindje gehad!

Brenda Straetemans, 4-2-2018

Fantastisch ontbijt.! Vriendelijk personeel! Mooie slaapkamer, alleen de badkamer had wat beter geventileerd mogen zijn. Bij mij is fletcher altijd wel een aanrader. Dit hotel dichtbij strand, op 10 minuutjes lopen een gezellig dorpscentrum met leuke eet en drink gelegenheid!

Keurig net hotel met vriendelijke ontvangst.

Henk Bouwmeester, 3-2-2018

Heel fijn dat onze hond mee kon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog scoort een 7.82 uit 10 op basis van 1350 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: