Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog

Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Badhotel Callantsoog voor je op een rij gezet:

1428 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog in het Nederlands

Prima hotel!

Wilma en Rob
13-8-2018

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Goede, schone kamers. Lekker eten. Hotel ligt op fietsafstand van dorp en zee.

mooie dagen gehad in een fijn hotel

familie S
10-8-2018

Prima hotel. Niet heel nieuw, maar alles netjes. Goede bedden. Personeel erg vriendelijk. Zat nog maar net buiten 's ochtends om 8.00 uur na een wandeling met de hond, of de terrasverwarming werd al aangedaan. Erg prettig. Goed ontbijt. Heerlijk zwembad. Hotel ook geschikt voor kinderen.

Prima loopafstand van gezellig dorp en strand. Keuze genoeg qua horeca in Callantsoog zelf en strandtenten.

Voordeeluitjes.nl

Heerlijk weekje uitrusten in hotel aan zee.

Kitty de Hoog
31-7-2018

Dit hotel ligt op loopafstand van het strand. Ca. 10 minuten lopen en je ligt aan zee. Ik verbleef een week in het hotel met partner en hond. Het ontbijtbuffet is ruimschoots gevarieerd en wordt regelmatig aangevuld. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. We hadden een ruime kamer met balkon en duinzicht. Een föhn en waterkoker zijn niet in de kamer aanwezig, maar kunnen bij de receptie worden gereserveerd. Bij de receptie kan je ook terecht om fietsen te huren.

Uitstekend bevallen, strand op loopafstand.

Marion
27-7-2018

Last minute een nachtje bedoel Callantsoog geboekt. Fijne grote kamer met goede bedden. Kamer aan de duinkant was koel. Balkon met zitje. Badkamer is wel wat gedateerd en een wat krachtigere douche zou ook fijn zijn, zeker met deze hittegolf.

Restaurant was verrassend koel en eten was van hele goede kwaliteit. Vriendelijke medewerkers en een lekker terras om na het eten nog wat te drinken.

Kom er graag weer

Rennie Smit
24-7-2018

Vriendelijk personeel, nette kamer , prima bedden. Heerlijk ontbijt.

Prima basic hotel, beetje jaren 80

X. Boers
20-7-2018

Twee dagen hier verbleven met 3 personen. Hotel ligt op redelijke loopafstand van de zee. Wel wat ver van het dorp. Uitstraling een beetje jaren 80. Basic. Wel lekker zwembad en squashbaan. Ontbijt prima. Kamer is modern, badkamer niet. Airco op de kamer ontbreekt. Was erg warm. Raam open betekent muggen. Niet zo goed geslapen.

Prima zo.

Joop S
19-7-2018

Goed hotel, dicht bij zee.

Geweldig

Alex en Janny
18-7-2018

We hebben een heerlijke week gehad en barman Brian was een toppertje ook was het zwembad zeer fijn en barman Brian was erg aardig

Het eten was geweldig dank je Jesper en je collega's ja en barman Brian kwam het serveren

Ook al het andere personeel was zo lief en zorgzaam en Brian toch wel

De kamer was perfect en de roomservice van Brian ook

Dank jullie wel voor deze heerlijke week

Prima

Alma
15-7-2018

Is een prima hotel. Lijkt erop dat ze streven naar een 4 sterren hotel. Maar moet nog wel wat voor gebeuren denk ik.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog scoort een 7.79 uit 10 op basis van 1428 reviews.