Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog

Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Badhotel Callantsoog voor je op een rij gezet:

1449 reviews over Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog in het Nederlands

Heerlijk.genoten

G. W.
15-10-2018

Goede locatie .gezellig dorpje.mooie zee/strand zo dichtbij!

Leuke omgeving om te fietsen (met huurfiets van Fletcher)

Kleine minpuntjes;bedden schoven uit elkaar en zwembadwater aan de koude kant zeker het bubbelbad.heerlijk ontbijt.

Geweldig verblijf.

Hans Lammers
15-10-2018

Geweldige tijd gehad in Fletcherhotel Callantsoog. Mooie en nette kamer. Prima bedden, heerlijk ontbijt en goede service. En het mooie weer hielp natuurlijk ook.

Geweldig relaxt

Gerda Keizers
15-10-2018

Mooie ruime kamers, helaas niet allemaal met een balkon, maar je bent er ook amper, want het strand is op loopafstand. Fijne voorzieningen en voldoende goed restaurant. Prima bar en ruimte om 's avonds te zitten.

HotelSpecials.nl

Zal daar nooit meer logeren

Iris
15-10-2018

Ontbijt is goed. Verder weinig positiefs over dit hotel.Het is oud, niet schoon,bedden zacht en erg gehorig .Verder service in het restaurant s' avonds zeer beneden peil, duurt erg lang voor het eten doorkomt en personeel dat die avond werkte vergat gewoon dat je ook af en toe naar buiten moest voor je klanten en geen vriendelijke houding.Personeel in de middag en ochtend bij ontbijt waren wel zeer vriendelijk.Ben in veel hotels geweest, en zelf in de horeca gewerkt maar het was het gewoon niet in dit hotel.Erg jammer, want de locatie is erg fijn en er valt veel meer uit dit hotel te halen.Vind het te duur voor hetgeen dat je krijgt!

Genoten

Erika
11-10-2018

Ik heb genoten van mijn verblijf perzoneel was erg vriendelijk en aardig Hotel was vlak bij het strand Er is een mooi zwembad in het hotel Mooie grote kamer met balkon smorgens heerlijk op het balkon gezeten in de zon

Goed voor elkaar, aanrader

Henk
7-10-2018

Wij zijn geen minpunten tegen gekomen, goed verzorgd, mooie kamer, goed ontbijt en een mooie locatie, op loopafstand van de zee en het gezelige centum 👍👍👍

lang weekendverblijf

Gerda
7-10-2018

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijtbuffet, vind het keukenpersoneel zwaar onderbezet in de avond. Er was een familiegroep aanwezig waar het personeel het erg druk mee had zodat wij erg lang moesten wachten op ons eten. Het werd bij de bestelling wel gezegd dat het wat langer zou duren. Hebben andere avond elders gegeten daardoor.

Heel fijn hotel !

W. Visser
6-10-2018

Wij verbleven in Callantsoog vanwege een bruiloft en werden gelijk zeer vriendelijk ontvangen bij het hotel. De kamer waar wij met onze 2 kinderen sliepen was erg netjes en schoon. Ook s'ochtends bij het ontbijt werden wij vriendelijk geholpen en wat hebben de kinderen genoten van jullie pratende papegaai bij het ontbijt buffet !

Wij komen zeer zeker een keer terug voor een langer verblijf !

Goed Hotel om te zijn!

Marian van der Pijl
1-10-2018

Het Hotel ligt niet direkt aan het strand. Als je slecht ter been bent,is de klim de trappen op naar het strand vermoeiend.

Het Hotel zelf is met haar zwembad en wellness, goed om te verblijven. De tuinzaal is een prettige aanvulling om na het diner nog even te relaxen.

Lekker eten en vriendelijk personeel.

We komen zeker een keer terug!

Nienke Westerman
30-9-2018

Prima hotel, we waren met twee gezinnen en netjes de familie kamers naast elkaar! Prima bedden, douche gedateerd maar verder prima!!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.