Tijdelijk €25 aanbetaling

Fletcher Badhotel Callantsoog

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 1930 reviews
+28

7.6GoedScore uit 1930 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1930 Reviews over Fletcher Badhotel Callantsoog

• 5Sandra01-01-2023

Nooit meer voor ons...nog veel te verbeteren

Kamer/ badkamer erg verouderd, extra slaapbankje was erg vies. Het was vreselijk warm in de kamer . Om 16:00 kon je niets bestellen(drinken/borrelplankje). Ontbijt was redelijk. We zullen dit hotel niet aanraden...

• 5Max31-12-2022

Zeer slecht

Kamer met een bevlekte bank en een raam dat niet open mocht omdat het anders eruit zou vallen. Dak vol met sigaretten peuken. Hotel volley honden zodat je dacht dat je naast een honden pensioen zat. Prijs/ kwaliteit ver te zoeken, Zijn vaker bij Fletcher hotels op bezoek geweest maar nog nooit zo slecht. Wel vriendelijk personeel.

• 6Selfhout16-11-2022

Goed maar mis het een en ander

Kamer zag er goed uit maar toch missen we een koelkast en er zijn geen koffie en thee faciliteiten. En in het restaurant moet je de groenten en friet er apart bij bestellen. En het staat nergens.

• 4Bertha01-09-2022

Nóóit weer

Ipv kamer met balkon en uitzicht op de duinen, hadden we uitzicht op binnenplaats dak en overkant kamers!! Kamers bloedheet, geen airco, geen koelkastje en geen waterkoker. 2 nachten balkondeur open moeten laten voor aangenaam temp zodat we konden slapen. Vreselijk gehorig, té veel honden in hotel. Waren veel stellen met 2 of meer honden! Konden niet in restaurant van het hotel eten omdat we niet dag van tevoren hadden gereserveerd! Nóóit weer, zonde van het geld. Ontbijt was niks speciaals, maar wel goed. Personeel over het algemeen vriendelijk, dat wel

• 6Aniger26-08-2022

Slecht onderhouden

Bedden lagen goed, uit de douche kwam amper water (na een dag strand niet overal zand uit kunnen spoelen), badkamer nauwelijks verlicht, geen airco, bloedheet op de kamer, erg gehorig (ik zat naast de trap pfff), het balkon viel bijna uit elkaar van ellende, afgebladderd verf, er was een solarium maar die wordt niet gebruikt, de lift ruikt naar vieze lucht uit een stofzuiger, schoonmaak binnen prima, het allerergste: men mag huisdieren meenemen dus op de gekste tijden hoor je geblaf, het is nog een kwartier lopen tot je op het strand staat, geen koelkast oid, ontbijt prima.

• 7Herman Meijer28-01-2022

Renovatie niet erg goed gelukt

We komen hier al jaren om af en toe aan zee te luchten vanuit het bosrijke Roden. Het wordt er niet beter op. Hotel maakt van binnen en buiten een vervallen indruk. Kamers zouden gerenoveerd zijn maar daar was op onze kamer niets van te bemerken. Wel was deze groot en schoon. Ontbijt was voor hotel begrippen minimaal. Pluspunten zijn de afstand tot zee en het centrum vsn Callantsoog. Leuker kan ik het helaas niet maken.

• 5Arnold theunissen21-09-2021

nooit meer

Arrangement was waardeloos , we kwamen 17 september aan en gingen vrijdagavond om 18.00 eten en om 20.00 hadden we nog geen eten . door te weinig personeel . we zijn zonder eten maar naar onze kamer gegaan . een klacht ingediend bij de directie maar niets van gehoord , zondag kregen we nog 35 euro terug . op zaterdag wordt het zwembad verhuurt ( kinderzwemmen) waarom moeten de ouders in de ontbijtzaal zijn ? en deze is al zeer ongezellig en lawaaiig . een gedateerd hotel dicht bij het strand ,kamers netjes ,slechte bedden maar dat is persoonlijk . het dorpje is heel leuk en kom vast terug

• 6Anton13-09-2021

Even genieten van de zee en kust

Hotel ligt op loopafstand van zee. Verblijf in het hotel viel ons wat tegen veel achterstallig onderhoud.

• 3willem07-09-2021

waardeloos

echt een waardeloos hotel, administratie puinhoop, slecht geregeld, sterk verouderd, waardeloos

• 5Irene24-08-2021

Nooit meer.

Verouderd hotel, ongezellige restaurant, slecht eten.Ik begrijp niet dat er op 10 augustus nog zulke goede reviews geschreven zijn.Ontbijt prima.Prijs kwaliteit ver te zoeken!

Hotel Fletcher Badhotel Callantsoog info

• AirconditioningBeschikbaar