Camping De Nollen

217 reviews over Camping De Nollen in het Nederlands

Goede en leuke camping.

Familie van der Laan
10-5-2017

Goede en leuke camping midden tussen de bloembollen velden. Vriendelijke medewerkers en schoon sanitair.
Geert Kingma, Beheerder, 14-5-2017
Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat onze camping u goed is bevallen, graag tot een volgende keer!

Een gezellige camping en goede faciliteiten

Familie Bosch
6-5-2017

Heerlijk voor fietsers en wandelaars. Prachtig sanitair. Je kan er bijna vd grond af eten.

Oude reviews (archief)

Super camping!!

Fam v.d.Sluis
5-10-2016

Alles is goed.

Schoon ondanks de honden je vind niets van ze.

Je kan wandelend naar het dorp en strand.

Neem zeker de fiets mee het is prachtig fietsen.

prima!

Yvonne
5-10-2016

Keurige voorzieningen, vooral t verwarmde toilet douche gebouw

Geweldig, ook met onze honden een warm welkom

Marieke en Nico Hensen
27-9-2016

Een fijne, nette camping. We zijn er nu drie jaar op rij geweest en we komen zeker weer. Strand en dorp zijn goed lopend bereikbaar maar een fiets meenemen of huren is zeker een aanrader. Een prachtig natuurgebied naast de camping waar je met de hond kan lopen is erg prettig

fantasties

kamp
20-9-2016

goede en nette camping fijnne mensen

Nooit meer

Fred en Hilda
13-9-2016

We hadden een stacaravan gehuurd voor een weekend en daar was van alles mis mee! Niet schoon, geen warme douche en een tv met gebruiksaanwijzing! Alleen die was er niet. Reactie van de camping zeer negatief.
Geert Kingma, Beheerder, 18-9-2016

Hieronder verkort de mail met onze antwoorden, die ik u eerder als antwoord op uw vraag om financiële compensatie heb gestuurd.

-Caravan was niet schoon: dit is uiteraard niet zoals het zou moeten zijn. Na melding hiervan hadden we graag meteen een schoonmaakmedewerker gestuurd om één en ander te constateren en alsnog in orde te maken.

-De televisie was alleen Nederland 1 te bereiken: dit hadden we direct voor u kunnen oplossen/toelichten.

- De douche deed het dan wel dan niet: de geiser is 3 weken voor uw komst door een installateur gerepareerd. Daarna is de stacaravan 2 weken verhuurd geweest en heeft hij probleemloos gefunctioneerd. Na melding hadden we direct de installateur kunnen oproepen om dit alsnog in orde te maken.

De door u aangegeven zaken hadden we graag ter plekke opgelost. U heeft ons hiervoor echter niet de mogelijkheid gegeven. Op basis daarvan vind ik financiële compensatie achteraf niet terecht. Het risico van een negatieve recensie neem in zo'n geval voor lief.

Hoge seizoen daar gekampeerd

Frieda
7-9-2016

Prachtig camping , alleen zijn de plekken niet helemaal vlak . Super schoon sanitair , veel activiteiten voor jong maar ook oud .

Heerlijke vakantie gehad

Familien Heijnen
6-9-2016

Op deze camping zijn veel honden te vinden. Als je daar niet van houdt dan kun je hier beter niet naar toe gaan. Honden moeten wel aangelijnd zijn.

Dicht bij het strand. Leuke toeristische punten in de buurt.

Schone, rustige camping met mooie plaatsen, alleen jammer dat het niet wat dichter bij strand is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Nollen in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Nollen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Nollen scoort een 8.77 uit 10 op basis van 249 reviews.