Camping De Nollen

Prima camping!

Berry
25-7-2017

Rustige camping

Comfort plaats goed afgebakend met goede wifi

Dicht bij zee, bos en Callantsoog

Schoon sanitair

We houden van deze camping!

Linda de Vries
24-7-2017

Mooie nette camping. Voor kinderen van alles te doen. Lekker gewoon allemaal. Heerlijk kamperen in een mooi gebied en dichtbij het dorp en de zee.

We komen hier al een aantal jaren met Hemelvaart en regelmatig in de zomer.

Aanrader!

Geert Kingma, Beheerder, 3-8-2017
Wat fijn om te lezen dat u hier zo graag komt, mevrouw De Vries! Het is altijd weer een plezier om u te mogen verwelkomen.

prima daarom gaan we in september weer

Fam Veeman
19-7-2017

prima bevallen,lekker restaurantje met Marcel, die t heel goed doet! minpuntje er word vrij hard gereden op camping, terwijl t speeltuintje er vlak naast is..Wifi ontvangst uiterst belabberd, jammer,maar denk dat dat ook ingewikkeld in elkaar zit, al met al zo tevreden dat we t september arrangement ook doen!
Geert Kingma, Beheerder, 3-8-2017

Dank u wel voor uw positieve review. Ik zal uw compliment overbrengen naar onze chef horeca Marcel.

Te hard rijden door sommige gasten, is iets waar we helaas aandacht aan moeten blijven geven. We hebben even laten kijken naar de wifi-ontvangst op de plek waar u stond, en gaan door middel van wat aanpassingen proberen om dit te verbeteren.

Tot over een maandje!

Uitstekende camping

A.H. Heijs
11-7-2017

Bij reservering online was er nog één plaats beschikbaar (A9). Dit in verband met een lang weekend voor Duitse gasten. De plaats was voor ons echter prima, beschut door struiken in de hoek van het veld in een week met veel zon.

De camping ziet er verzorgd uit, met name de toiletgebouwen zijn uitmuntend en worden goed schoon gehouden.

Qua voorzieningen is al het nodige aanwezig: van kampwinkel tot restaurant. Ook het all-in tarief is prima, geen gedoe met muntjes of eindafrekening.

Wat door ons werd gemist, was een zwembad en bijvoorbeeld sportieve voorzieningen als een tennisbaan. Het sportveldje buiten de camping nodigt niet echt uit.

Al met al is de camping zeker een aanrader, wij komen zeker weer!

Geert Kingma, Beheerder, 12-7-2017

Fijn om te lezen dat het u goed is bevallen op onze camping. Onze eigen prijzen voor toeristische plaatsen zijn inderdaad all-in (dus inclusief douchen/warm water, verbruik elektra, toeristenbelasting, wifi), zodat meteen duidelijk is wat de kosten zijn. We merken dat erg veel gasten dit prettig vinden.

Graag tot een volgende keer!

heel erg goed

M. van Langevelde
8-7-2017

Kraakhelder sanitair wij hadden een grote plaats voor de caravan en auto. Wifi was minder wij zaten aan de rand van de camping vandaar misschien
Geert Kingma, Beheerder, 12-7-2017

Dank u voor u positieve beoordeling! Uw opmerking over het sanitair zal ik aan onze schoonmakers laten lezen, het is altijd fijn om te horen dat hun harde werken wordt gewaardeerd.

Wifi op een camping een tamelijk gecompliceerd verhaal. Door de snelle technische ontwikkelingen is dit eigenlijk nooit klaar. Daarom investeren we iedere winter weer een behoorlijk bedrag om de groei in het wifi-gebruik te kunnen bijhouden. Op de plek waar u stond zou de ontvangst in orde moeten zijn, ik zal laten testen of we hier iets kunnen aanpassen.

Hele fijne overnachting in trekhut

M. van Dongen
29-6-2017

(1 volwassene, 3 kinderen 9, 12 en 13)

Trekhut standaard is klein maar heel praktisch ingericht. Alles aanwezig, erg netjes en schoon. Aanrader!

Wij kwamen pas om 21:15 aan (vooraf gemeld) en dat was geen probleem.

Kinderen konden nog even uitleven in de speeltuin.

Superschoon sanitair, ruim de tijd in de ruime douche, föhn aanwezig, geen gedoe met muntjes.

We zijn goed uitgerust en fris gewassen naar de Marinedagen en Sail in Den Helder gegaan.

Geert Kingma, Beheerder, 30-6-2017

Dan u wel voor uw mooie review! Ik hoop dat u het leuk heeft gehad bij Sail en de Marinedagen.

Arriveren als de receptie gesloten is, is inderdaad geen probleem. U kunt hiervoor tot 22.00 uur aanbellen bij de beheerderswoning naast de receptie.

Nog een tip voor anderen: onze Trekkershutten zijn erg gewild, reserveer dus tijdig.

Mooie, gezellige camping.

Schepers
10-6-2017

De kampeerplek wat aan de krappe kant. Prima en goed onderhouden sanitaire voorzieningen. Slechts een lid gratis wifi, jammer. Verder niks op- of aan te merken .
Geert Kingma, Beheerder, 12-6-2017

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven.

We doen ons uiterste best om de staat van onze mooie toiletgebouwen op hoog niveau te houden, fijn om te lezen dat dit wordt gewaardeerd.

Per plek/boeking ontvangt u inderdaad een gratis code voor één apparaat, u kunt met deze code wel wisselen van apparaat.

Er zit wat variatie in de grootte van de diverse plekken. De kleinere plekken proberen we als het kan iets te vergroten, bijvoorbeeld door het versmallen van singels of het weghalen van grote coniferen.

Graag tot ziens!

Heerlijk genieten

Niels en Petra
30-5-2017

Een seizoensplek voor het eerst op de camping en het is heel goed bevallen.

Met drie jonge kinderen die heerlijk op ons ruime veld konden spelen. De twee oudsten mochten alleen naar het springkussen en de jongste heeft uren op het veld (S) in de zandbak/glijbaan gespeeld. Wat ik heel prettig vond is dat alles bij de prijs inzit dus stroom, water, heet water en douchen.

Geen muntjes en achteraf nog je kW uren afrekenen.

Hele fijne toilet gebouwen met kinderwas/douch.

Meewerkend en denkend personeel.

Geert Kingma, Beheerder, 2-6-2017
Dank u voor uw mooie review. Goed om te horen dat uw kinderen het naar de zin hebben gehad. Een aantal jaren geleden hebben we ervoor gekozen om met duidelijke prijzen te werken, zodat u niet achteraf voor verrassingen komt te staan. Ik ben blij te lezen dat u dit prettig vindt.

Komen hier al 14 jaar in het naseizoen!!

Hans Roolant
27-5-2017

Hetgeen wij nodig hebben op een camping is er en zeer goed onderhouden. voorzieningen die wij niet gebruiken maar wel aan meebetalen zoals tropisch zwembad hoeft voor ons niet . Heerlijk rustig, geen industrie in de wijde omtrek, dus schone lucht. Fijne sfeer, vriendelijk personeel, loopafstand van dorp waar het ook heel gezellig is en de mensen heel vriendelijk en gastvrij. Hier kun je echt "Ontstressen"!! Komen hier niet voor niets al 14 jaar!
Geert Kingma, Beheerder, 2-6-2017
Dank u wel familie Roolant. Fijn om te lezen dat u ook na zo'n lange tijd nog steeds graag naar ons toe komt. Vriendelijk personeel is voor ons een speerpunt, goed om te weten dat u onze medewerkers ook als zodanig ervaart.

Een geweldige camping waar alles klopte.

Aad van der Gulik
20-5-2017

Eigenlijk moet je hier gewoon naar toe gaan als je een nette camping met mooie plaatsen en zeer schoon en modern sanitair wenst met leuke speelplaatsjes voor de kinderen en zelfs in mei wat te doen voor de kids en zeer vriendelijk personeel..
Geert Kingma, Beheerder, 22-5-2017
Dank u wel meneer Van der Gulik! We hopen dat veel mensen uw advies zullen opvolgen ;-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Nollen in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Nollen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Nollen scoort een 8.77 uit 10 op basis van 249 reviews.