Camping De Nollen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag3°1°
Camping De Nollen
8,7

Omschrijving
Camping de Nollen in Callantsoog is een grote camping met schoon sanitair en ruime plaatsen. Je trouwe viervoeter mag ook mee. Voor de kids organiseert het animatieteam leuke activiteiten, maar ze kunnen ook terecht bij de kinderzwerfboekenbieb of in een van de speeltuinen. Vlakbij het centrum van Callantsoog en het strand.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

241 reviews over Camping De Nollen in het Nederlands

Viel tegen, omgeving en camping. Veel Duitsers

Dijkstra,
12-8-2018

Sanitair wordt goed schoongemaakt.

Heel veel Duitste mensen, waardoor je weinig aanspraak hebt. Onze zoon van negen kon hierdoor weinig aansluiting krijgen. Naar het strant toe lopen is veel verder dan 1900 meter!! Winkel is goed bevoorrraad en personeel is daar vriendelijk. Wij hebben na twee weken een mooie vakantie gehad maar vinden de camping en omgeving niet uitdagend genoeg voor een vervolg

Harkes,
9-8-2018

De ligging van de camping is heel goed, dicht bij het dorp en het strand. Je kunt hier veilig naar toe over een fietspad. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk. We waren in het hoogseizoen, maar alles verliep rustig, geen rijen bij de douches of de winkel. Sanitair is super, ook voor de kinderen.

Minder was de wifi-ontvangst

Fantastisch!

Fam Wit,
8-8-2018

Wij komen hier, als gezin met inmiddels 3 kleine kinderen, sinds de zomer van 2013. Een prachtige camping en zeer vriendelijk personeel (vooral bij het cafetaria voelen wij ons meer dan welkom). Vorig jaar zelf een stacaravan gekocht aangezien we op deze camping zo vaak als mogelijk willen zijn. Sanitair is altijd meer dan schoon en het animatieteam doet het fantastisch. Speeltuintjes in overvloed en een fijne winkel. Ook de beheerder is erg vriendelijk en zeer behulpzaam.

Enige minpunten zijn het missen van een zebrapad van de camping naar het speelveld tegenover de camping, de te veel (hard) rijdende auto’s en de overlast van hondenpoep. ( vandaar onze 8 voor kindvriendelijkheid )

RUDI,
6-8-2018

Het is een mooi stukje lopen of fietsen naar het strand tussen de bomen over een verharde pad .

Rita van de Water,
6-8-2018

Mooie, gezellige en zeer nette camping, alle voorzieningen zijn er.

wij hebben een top vakantie gehad!

Heerlijke week op De Nollen!

Silvia Beuving,
5-8-2018

Afgelopen week genoten van een week op De Nollen! Heel leuk om mijn zoon van 9 te laten zien waar zijn moeder t/m haar 16e elk jaar op vakantie ging en te merken dat na bijna 30 jaar het nog steeds een hele mooie en gezellige camping is!

Prima camping vlakbij het strand.

B.,
2-8-2018

Camping waar heel veel voor kinderen wordt georganiseerd.

Er is geen zwembad en dat mis je niet (tenzij het 30+ graden is, want dan is strandzand voor de kleine kinderen ook te heet).

Sanitair was altijd schoon....heel fijn!

Niet alle veldjes hebben een speeltuintje, dus met kleine kinderen is het aan te raden dit even te checken op de plattegrond alvorens te boeken.

Met de fiets ben je zo in het dorp en vervolgens ook op het strand.

Op de camping zitten wel heel veel Duitse gasten (voor mijn gevoel 60%). Daarnaast zijn er honden toegestaan en dat betekent veel honden (die ook plassen). Drollen nauwelijks gezien maar dat is ook de eigenaren aan te rekenen).

Speeltuin ligt meteen bij de ingang en als de zon flink schijnt is het net te warm om te vertoeven. Er is 1 centrale weg waar alle veldjes op uitkomen...dat is een puntje van aandacht wanneer kleine kinderen zich daar begeven terwijl er auto's met caravans en campers rijden.

Volgend jaar weer.

Jo,
2-8-2018

Het was weer als vanouds. We komen hier nu al 10 jaar. Alleen was het toilet gebouw minder dan andere jaren. Vlekken en papier wat langer lag dan we gewend zijn.

Fam Follong,
14-7-2018

Fantastisch,Wij zijn hier 10 dagen geweest en kunnen alleen maar zeggen het was geweldig.Een heel dikke proficiat voor jullie aanpak doe zo verder.

Luc en Carine

goede camping , mooie ligging

poel,
11-7-2018

nette camping met uitstekend sanitair en goede ligging

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Nollen in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Nollen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.