Camping De Nollen

217 reviews over Camping De Nollen in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

A
5-10-2017

Gewoon een fantastisch goede camping! Sanitair blinkend schoon en de campingplaats was fantastisch’

Heerlijk

Esther
26-9-2017

Mooie verzorgde camping. Super schoon sanitair. Erg gastvrij personeel.

Wij vonden het jammer dat er op de velden vóór de caravan met voortent nog een auto geplaatst werd, waardoor het uitzicht minder gezellig was. Het is beter als de auto's naast de caravan of op een parkeerplaats geparkeerd worden.

nette frisse camping

Astrid
30-8-2017

Heel sfeervolle camping met vriendelijk behulpzaam personeel.
Geert Kingma, Beheerder, 9-9-2017
Heel erg bedankt voor de mooie cijfers. Vriendelijkheid vinden we buitengewoon belangrijk, ik ben blij dat u dit ook zo ervaren heeft.

Gezellige camping, ideaal voor kleine kinderen.

Let wel op de kranen in de kinder-douche ruimte. Daar zitten geen thermostaatkranen op, je kunt het water kokend heet laten worden.

Geert Kingma, Beheerder, 9-9-2017

Dank uw wel voor de mooie cijfers!

Vanwege legionellapreventie moet de temperatuur van het warme water tot aan de badjes hoog worden gehouden. Vlak voor de badjes zit een centrale thermostaatkraan om de temperatuur weer omlaag te brengen. We zullen de afstelling van deze thermostaatkraan extra in de gaten houden.

Weer een geweldige vakantie!

C. Osten-Wulfhorst
22-8-2017

Ik heb een heerlijke vakantie met mijn kinderen opnieuw. Deze camping ligt op mijn eerste keuze voor familie camping meer dan dertig jaar. Zeer vriendelijk personeel, zeer mooie plek met veel spelletjes voor kinderen, dicht bij de zee - wat wil je nog meer? De volgende vakantie hier is al gepland ...
Geert Kingma, Beheerder, 9-9-2017
Goed om te horen dat u het, ook na zo'n lange tijd, bij ons nog steeds naar uw zin heeft. Op naar de volgende 30 jaar!

Fantastisch!

Schoon sanitair

Bewaking top

Mooie speeltuintjes

Fijne communicatie

Minder vonden wij, de auto's elke dag op de camping en hard rijden,animatie straalt geen enthousiasme uit, verhaaltje en voorleestheater amper voorbereid.

De kinderdouches en sanitaire voorzieningen voor hen mooi maae veel en veel te heet water!

Geert Kingma, Beheerder, 9-9-2017

Dank u wel voor uw review.

Wat betreft de recreatie: jammer dat u een gebrek aan enthousiasme heeft ervaren in de tijd dat u er was. We werken met seizoenkrachten, waarbij extra bijsturing af en toe nodig is. Naar aanleiding van uw opmerking hebben we één en ander in het team besproken.

We hadden een 5 persoons trekkershut, lekker ruim. Er is voor iedereen wel iets leuks te doen. Ook in de omgeving leuke dingen te ondernemen.

Voldoende ruime plekken en vrijheid om tent/caravan vouwwagen te plaatsen. Goed auto beleid. Voor ons geen minder goede facetten te vermelden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Nollen in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Nollen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Nollen scoort een 8.77 uit 10 op basis van 249 reviews.