Camping De Nollen

Camping De Nollen
8,7

8 tips over Camping De Nollen

Tonny Nijhof, 9-7-2015

Wij waren er met de vlootdagen in Den Helder .Erg leuk om te gaan kijken per fiets. Prachtige route door de duinen.

Tip...Geef gasten gelijk een plastic zak mee om plastic te verzamelen. gaat toch vaak in dezelfde vuilniszak als mensen daar niet op gewezen worden.

Rob Reijnen, 21-5-2015
Via een fiets/wandelpad door het bos is het ongeveer anderhalve kilometer naar Callantsoog en het strand.
Hut, 12-11-2014

in de zomermaanden is er op de donderdagen een kofferbakmarkt op het grasveld voor de camping. De lekkerste aardbeien van Nederland worden dan daar verkocht.

In het dorp drinken we graag een lekkere bak koffie bij Iegewies aan het marktplein. Lekker op het terras met een Kahlua met slagroom dat bij de koffie geserveerd wordt. Daarnaast hebben ze trouwens ijs....... Niet te versmaden maar ook zo'n puntzak patat van even verderop smaakt prima.

fam. de Veth-Margés, 28-7-2014
prachtig aangrenzend natuurgebied!
Tom en Inge, 10-8-2013
Eten in Julianadorp bij Ff in 't dorp. Lekkerste spareribs ooit.
Claus Osten-Wulfhorst, 26-9-2012
Tijdige boek op zijn best, want de camping is erg populair en goed bezocht!

Jolanda Valckx, 26-9-2012
Laat je bij de receptie informeren over de dingen die er te zijn in de buurt.
hjørdis solli, 26-9-2012
Callantsoog op loop afstand den helder op fiets afstand en je kan ook een ronde met de fiets doen