Camping De Nollen

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fam Follong
14-7-2018

Fantastisch,Wij zijn hier 10 dagen geweest en kunnen alleen maar zeggen het was geweldig.Een heel dikke proficiat voor jullie aanpak doe zo verder.

Luc en Carine

goede camping , mooie ligging

poel
11-7-2018

nette camping met uitstekend sanitair en goede ligging

Voor herhaling vatbaar

Gusta Adrichem
11-7-2018

Veel duitse gasten zin er.

Erwin D
4-7-2018

Netjes, mooi en goed onderhouden camping. In een mooi stukje nederland

Wel voor herhaling vatbaar

Posthuma
2-7-2018

De plaats waar wij zaten was iets aan kleine kant ( tegen over elkaar )

Verhoef
1-7-2018

Niet alle plekken ongeveer even groot. De acsi plekken zijn krap. Auto kan er niet bij op de plek.

Geweldig sanitair met gloeiend heet water. Ruim gesorteerde kampwinkel met billijke prijzen voor de harde bolletjes.

Op korte afstand (1,9km) van centrum Callantsoog en strand

Camping met kleine plaatsen, wij stonden op het T veld in een hoek. Op zich prima, tot

de buren kwamen met een vouwwagen. We voelden ons echt ingesloten. De volgende dag meteen vertrokken aangezien het om 06.30 al tijd was om op te staan voor onze buurkids.

Jammer.

Misschien zijn we geen drukte gewend...?

Sanitair was wel heel schoon en het winkeltje goed bevoorraad. Vriendelijk personeel.

Kwartier fietsen naar strand en Callantsoog.

Fijn!

Annemieke
29-5-2018

Alles klopt en dat voel je.

Goed georganiseerd, mooi en schoon

Top camping!

Cris
24-5-2018

We hebben de Pinksteren met een grote groep op de camping door gebracht.

Soepel geregeld en we konden allemaal terecht met de verschillende kampeer accommodaties die we bij ons hadden.

Het was heerlijk verblijven op de camping, gastvrij, netjes, prima sanitair.

Top camping, geweldige tijd gehad!

M. Webster-Scholte
23-5-2018

Hele fijne camping. Goede ontvangst bij de receptie.

Mooi en schoon en verwarmd sanitair. Douches voor volwassenen werken met een timer van 6 minuten. Kinder sanitair is onbeperkt. Tevens is er mindervalide sanitair beschikbaar.

Er zijn veel speeltuintjes. Wij stonden op veld T met een grote piratenboot. Daar werd elke dag gespeeld. Voorin de camping is een grotere speeltuin met springkussen ook een topper.

Callantsoog is dichtbij te bereiken per fiets. Met de auto ook te bereiken alleen dan buiten het dorp parkeren of bij kort parkeren met blauwe schijf.

‘t Zand klein dorp dichtbij heeft ook nog een fijne Spar wanneer je minder drukte wil. De AH in Callantsoog is altijd druk.

IJsie prima in Callantsoog is een aanrader.

Voor goed en lekker uiteten is Woest top. Cafetaria is matig. Tip ga naar het restaurant van de Tempelhof, camping naast de Nollen. Betaalbaar, binnendoor bereikbaar en een grote speeltuin voor de kinderen.

Geert Kingma, Beheerder, 24-5-2018

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en dank u voor de mooie cijfers. De tips die u geeft zijn erg bruikbaar voor onze (toekomstige) gasten.

De Spar in 't Zand is inderdaad een prima uitwijkmogelijkheid als het in Callantsoog (te) druk wordt. Ik maak er zelf ook regelmatig gebruik van ;-) Daarnaast hebben we voor het basisassortiment én dagelijks verse broodjes natuurlijk nog onze campingwinkel.

In onze cafetaria serveren wij eenvoudige maaltijden en snacks voor een redelijke prijs. We streven er altijd naar om de kwaliteit op orde te hebben, dus ook naar aanleiding van uw opmerkingen blijven we kijken waar we stappen kunnen zetten.

Tot de volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Nollen in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Nollen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Nollen scoort een 8.78 uit 10 op basis van 256 reviews.