Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping de Nollen in Callantsoog is een grote camping met schoon sanitair en ruime plaatsen. Je trouwe viervoeter mag ook mee. Voor de kids organiseert het animatieteam leuke activiteiten, maar ze kunnen ook terecht bij de kinderzwerfboekenbieb of in een van de speeltuinen. Vlakbij het centrum van Callantsoog en het strand.

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Nollen voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

327 Reviews over De Nollen

• 7Anne27-08-2022

Redelijk oké, wel wat aandachtspunten

Ik snap die 10-en niet echt in eerdere reviews .. In de basis een redelijke camping, al zijn er op meer punten verbeteringen te behalen, dat begint al bij een hartelijker welkom! Ik ben gast, betaal genoeg en ben geen nummertje. De camping oogt wat ‘kaal’ (vooral de ingang) en ongezellig. Veldjes niet gemaaid, vele zandplekken, weinig knusse veldjes, straatjes, verlichting etc. Ook heel veel sta caravans en vaste plekken, jammer! Hoofdgebouw is prima, is netjes en verse broodjes dagelijks te krijgen. Sanitair is best schoon, de douches zijn niet fijn! Door de infrarood werking, krijg je altijd eerst een plens koud water en de straal is niet af te stellen, staat zover naar voren dat de deur bijna nat wordt. Op de fiets een prima route naar Callantsoog. Ga naar Ijssie Prima, heerlijk! En strandtent Toko (Strandtent Woest is wellicht iets gelikter, meer clubachtig, maar Toko heeft veel uitgebreidere kaart én is fijner geprijsd!)

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Rick20-09-2021

Gezellig weekendje weg

Wij zijn met onze kleine jongen een weekendje geweest en hebben in de moonlodge geslapen het was een heerlijk huisje met alle gemakken voorzien

• 10Annie20-09-2021

Heerlijk genoten

Een weekendje in de moonlodge gelogeerd was super voor elkaar schoon en relaxed

• 10Annette20-09-2021

Camping de Nollen voorziet van schoon Sanitaire en een vriendelijke crew. Ook de ligging vond ik ideaal, lekker dicht bij het strand. Ik ben zeker van plan om Samen met mijn man weer te komen volgend jaar!

• 10Jaap18-09-2021

Heel leuk

Heerlijke week genoten van de camping

• 6Eetgelegenheden
  • 10W18-09-2021

Leuke camping met schoon sanitair

Gezellig camping net leuke animatie Bar winkel strand dichtbij Gezellige bingo En een super schone bad en douche ruimte

• 10Geert Nieuwkoop24-08-2021

Prima camping!

Camping de Nollen hebben wij als prima ervaren. Vriendelijk personeel, prima restaurant en genoeg animatie voor de jongeren. WiFi was bij ons ook goed. Het sanitair wordt goed schoongemaakt en het water in de douche is lekker warm. Het strand is niet al te ver van de camping af. Er is een kleine kampwinkel voor de "basic needs". Een puntje is wel dat er bij hevige regenval de camping te maken heeft met enige wateroverlast. Gelukkig hebben wij dat niet meegemaakt maar buren van ons vertelde dat. Conclusie....prima camping!

• 9Eetgelegenheden
  • 6Benno12-08-2021

Prima camping met leuke animatie

Wij hebben een compleet ingerichte de waard tent gehuurd. Vorig jaar bij vrienden op bezoek geweest op deze camping en stonden deze op een leuke plek (speeltuin op het veld). Op basis hiervan dit jaar deze tent gehuurd. helaas zijn deze tenten nu weggestopt op de buitenwijk. Een plek waar je hutje mutje staat met andere verhuur objecten. Het gevoel van kamperen is door deze nieuwe plek volledig weg (mis camping gevoel) . Op een camping heb je weinig privacy, maar met deze tenten zit je bijna op het terras van je overburen. Tevens teleurstellend dat het afhalen van eten maar op bepaalde dagen kan, je mag verwachten dat het in het hoogseizoen alle dagen mogelijk is. Tevens als het regent op deze camping, berg je dan maar en neem je snorkel mee. Het water loopt totaal niet weg en stroomt je tent binnen. Al met al een zeer matige ervaring welke niet voor herhaling vatbaar is. Ligging dicht bij zee is prima, nette sanitair en leuke animatie

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Anne10-08-2021

Prima voor een keertje

Voor de eerste keer op de camping.. bij aankomst niet “welkom op de camping/goede reis gehad/even een aardig praatje, maar ging het zo: hallo, er staat nog een betaling open, wilt u pinnen? En meteen het pin apparaat toe geschoven. Fijne eerste indruk :(Plek zelf prima maar dichtstbijzijnde waterkraan niet meteen in de buurt, zeker niet praktischWinkel is oké, hele gebouw is nieuw. Netjes. De douches hebben hele wijde stralen naar voren zodat je slippers alsnog nat worden. Water komt bijna tot aan de deur. Stel de douchekop gewoon af naar beneden?Van camping tot strand is ongeveer 20 min fietsen. Ga niet strand af bij paviljoen de Stern, maar ga eerder naar Toko. Kom je ook door het centrumEten in restaurant op de camping valt tegen. Ziet er vettig uit, geen kwaliteit eten. Als je echt lekker wilt eten (lag dan naar de Foyer in het centrum of aan het strand naar Woest, betaal je wat meer maar is het eten ook heerlijk!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Star10-08-2021

Zoals ik nu denk niet weer!

Als het regent maak je borst maar nat, op de meeste plekken staat er dan water in de voortent. Het water kan niet weg. Onvriendelijk ontvangst aan de receptie, werd geholpen door een oudere dame, was voor de verbouwing heel anders. Het weekend was er veel regen gevallen en men kreeg advies later te komen, kreeg geen geld terug een tegoed of kon 2 dagen langer blijven. Slechte service !De ligging van de camping is overigens prima, 2 klm van zee. Ook de schoonmaak van het sanitair was prima.

• 2Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair