Géén boekingskosten

• 6.8Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping de Nollen in Callantsoog is een grote camping met schoon sanitair en ruime plaatsen. Je trouwe viervoeter mag ook mee. Voor de kids organiseert het animatieteam leuke activiteiten, maar ze kunnen ook terecht bij de kinderzwerfboekenbieb of in een van de speeltuinen. Vlakbij het centrum van Callantsoog en het strand.

327 Reviews over De Nollen

• 10Rick20-09-2021

Gezellig weekendje weg

Wij zijn met onze kleine jongen een weekendje geweest en hebben in de moonlodge geslapen het was een heerlijk huisje met alle gemakken voorzien

• 10Annie20-09-2021

Heerlijk genoten

Een weekendje in de moonlodge gelogeerd was super voor elkaar schoon en relaxed

• 10W18-09-2021

Leuke camping met schoon sanitair

Gezellig camping net leuke animatie Bar winkel strand dichtbij Gezellige bingo En een super schone bad en douche ruimte

• 10Geert Nieuwkoop24-08-2021

Prima camping!

Camping de Nollen hebben wij als prima ervaren. Vriendelijk personeel, prima restaurant en genoeg animatie voor de jongeren. WiFi was bij ons ook goed. Het sanitair wordt goed schoongemaakt en het water in de douche is lekker warm. Het strand is niet al te ver van de camping af. Er is een kleine kampwinkel voor de "basic needs". Een puntje is wel dat er bij hevige regenval de camping te maken heeft met enige wateroverlast. Gelukkig hebben wij dat niet meegemaakt maar buren van ons vertelde dat. Conclusie....prima camping!

• 9Eetgelegenheden
  • 6Benno12-08-2021

Prima camping met leuke animatie

Wij hebben een compleet ingerichte de waard tent gehuurd. Vorig jaar bij vrienden op bezoek geweest op deze camping en stonden deze op een leuke plek (speeltuin op het veld). Op basis hiervan dit jaar deze tent gehuurd. helaas zijn deze tenten nu weggestopt op de buitenwijk. Een plek waar je hutje mutje staat met andere verhuur objecten. Het gevoel van kamperen is door deze nieuwe plek volledig weg (mis camping gevoel) . Op een camping heb je weinig privacy, maar met deze tenten zit je bijna op het terras van je overburen. Tevens teleurstellend dat het afhalen van eten maar op bepaalde dagen kan, je mag verwachten dat het in het hoogseizoen alle dagen mogelijk is. Tevens als het regent op deze camping, berg je dan maar en neem je snorkel mee. Het water loopt totaal niet weg en stroomt je tent binnen. Al met al een zeer matige ervaring welke niet voor herhaling vatbaar is. Ligging dicht bij zee is prima, nette sanitair en leuke animatie

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Anne10-08-2021

Prima voor een keertje

Voor de eerste keer op de camping.. bij aankomst niet “welkom op de camping/goede reis gehad/even een aardig praatje, maar ging het zo: hallo, er staat nog een betaling open, wilt u pinnen? En meteen het pin apparaat toe geschoven. Fijne eerste indruk :(Plek zelf prima maar dichtstbijzijnde waterkraan niet meteen in de buurt, zeker niet praktischWinkel is oké, hele gebouw is nieuw. Netjes. De douches hebben hele wijde stralen naar voren zodat je slippers alsnog nat worden. Water komt bijna tot aan de deur. Stel de douchekop gewoon af naar beneden?Van camping tot strand is ongeveer 20 min fietsen. Ga niet strand af bij paviljoen de Stern, maar ga eerder naar Toko. Kom je ook door het centrumEten in restaurant op de camping valt tegen. Ziet er vettig uit, geen kwaliteit eten. Als je echt lekker wilt eten (lag dan naar de Foyer in het centrum of aan het strand naar Woest, betaal je wat meer maar is het eten ook heerlijk!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Star10-08-2021

Zoals ik nu denk niet weer!

Als het regent maak je borst maar nat, op de meeste plekken staat er dan water in de voortent. Het water kan niet weg. Onvriendelijk ontvangst aan de receptie, werd geholpen door een oudere dame, was voor de verbouwing heel anders. Het weekend was er veel regen gevallen en men kreeg advies later te komen, kreeg geen geld terug een tegoed of kon 2 dagen langer blijven. Slechte service !De ligging van de camping is overigens prima, 2 klm van zee. Ook de schoonmaak van het sanitair was prima.

• 2Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Peter en Joke03-05-2021

Standaardcamping met goed verzorgt sanitair

De meeste faciliteiten op deze camping zijn prima in orde. Moderne opbouw van receptie en winkels en het sanitair wordt prima onderhouden. Er zijn ook mindere punten. De meeste caravanplaatsen zijn 10 meter breed. Dat vinden wij aan de krappe kant en wil je wat ruimte overhouden om de fietsen te stallen, dan moet de caravan precies op de erfgrens staan.Het meest ergelijke is echter dat ondanks dat alles tegenwoordig op wifi draait, deze erbarmelijk slecht werkt. Ik verwacht niet dat de hele camping kan Netflixen maar de mail checken of even surfenmoet

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Marga Bloemers-Drenth04-10-2020

Een prachtige camping met schoon sanitair!

Al vele jaren kom ik met veel plezier in de maand september. Mijn kleinkinderen genieten enorm van de speeltuin op de camping. Er is een wasmachine, een droger, een centrifuge en een magnetron. De sfeer is gezellig en het contact met de medewerkers is prettig. Het is echt een aanrader, niet alleen voor gezinnen met kinderen, maar voor iedereen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Alie en Jan24-09-2020

Geweldige camping

Erg fijne en gastvrije camping. Mooi sanitair dat zeer goed wordt schoongemaakt. Mooie en ruime plekken.

• 8Eetgelegenheden

Camping De Nollen info