Camping De Karnemelkplaats

Meer camping info
Tonen op kaart

15 reviews over Camping De Karnemelkplaats

• 1Fred09-04-2015

Nooit meer met Pinksteren!

Pinksteren 2014 waren wij op deze camping. Wij houden niet van drukte en dachten, maar 4 plekjes dus dat kan niet misgaan.

Nou, dat ging goed mis, er stond pal tegenover ons een gigantische Duitse caravan ( wij mochten alléén komen indien kleine caravan ) en 6 plaatsen bezet. Dat gaat nog wel zou je zeggen, maar de eigenaar plaatste op eigen terrein nog 4 combinaties, met groep Duitsers met kinderen en opblaasspringkussen in tuin eigenaar. U begrijpt dat er van de verwachte rustige Pinksteren niks meer terecht kwam. Ik voel me dan ook behoorlijk belazerd door deze campingeigenaren. Beter om dit te vermelden op de site of bij de telefonische reservering die ik gedaan heb.

Met deze review heb ik zo lang gewacht omdat ik eerst op hun site wilde kijken of er iets veranderd was, maar nee hoor nog steeds verhaal rust en 4 plekken.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 10M.11-08-2010

Super

Leuke, knusse camping. Je wordt zeer welkom ontvangen. Perfecte ligging ten opzichte van Callantsoog en de zee. Je kijkt op de duinen uit en je bent binnen 5 minuten op het strand.

Sanitair ziet er altijd prima uit en wordt goed schoongemaakt.

Een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Grasrijk05-10-2009

leuke camping voor caravan en/of camper

Aangenaam verrast door het mooie uitzicht op de duinen van Callantsoog en de vele vogels en ganzen die rond de Karnemelkplaats vertoeven.

De gastvrijheid van Anke-Nel en Wilfred is zonder meer uitstekend te noemen, zij zorgen er ook voor dat je je als gast meteen thuis voelt.

Verwacht geen luxe maar een nette campeerplek met alle noodzakelijke voorzieningen die goed bijgehouden worden in de schuurtjes en nishut. Hierin kun je ook je afwas prima doen en zelfs je handwasje even centrifugeren, dat alles voor een all-in prijs van 15 - 17 euro is toch uitstekend te noemen.

Kortom een prima plek om voor een aantal dagen je caravan of camper even te stallen om te gaan genieten van de natuur en omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2009

• 8tamara16-08-2007

Deze kleinschalige camping wordt beheerd door een allervriendelijkst stel. Naast het ruime en schone sanitair heeft de boer een 'koffiekamer' ingericht waar je bij koud weer heerlijk een spelletje kan spelen en wat kan lezen. Via het landgoed van de buren kan je zo naar de duinen lopen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Camping De Karnemelkplaats

1 vraag over Camping De Karnemelkplaats

• Kees Kromschee, 28-04-2019

Is het ver van het naaktstrand?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig