8,7

1 review over Camping De Karnemelkplaats in het Nederlands

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Monica Divendal
16-5-2015

Voor ons al 9 jaar een plek om even bij te komen uit de dagelijkse drukte. Onvoorstelbaar dat iemand een 1 geeft!!! Rustige camping, ruime plekken, goed sanitair en door Wilfred en Anke-Nel worden we altijd gastvrij ontvangen! Kortom genieten!

Cees en Monica en Koos en Mieke

Gereisd met vrienden in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Karnemelkplaats in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Karnemelkplaats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.