8,7

Kenmerken
Huisdieren toegestaan

2 reviews over Camping De Karnemelkplaats in het Nederlands

Onze eerste fietsvakantie met onze drie kids. Vanuit Alkmaar op de fiets met tent en slaapzak per toeval terecht gekomen op de karnemelkplaats.

Prachtig gelegen in een soort van vogelreservaat. Vlakbij het strand! Helaas maar een nachtje maar deze komt wat ons betreft in het boekje; daar willen we nog een keertje naar toe

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Wat een idyllisch plekje!

Xandra Leusink
11-5-2015

Hier komt echt alles samen.... natuur, rust, ruimte, aandacht, sfeer,kleinschalig, prachtige uitzichten overal waar je kijkt. Er is in de buurt veel te doen voor groot en klein. Ik had mijn dochtertje van 10 bij me. Ze heeft super genoten van camping "Karnemelkplaats" , de omgeving, strand op geen 10 minuten lopen en van de eigenaar en eigenares ...wat een lieverds. Niets is te gek voor ze om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Alles is heerlijk schoon ook fijn om mee te weten.

Wij hebben unaniem besloten ...wij gaan zeker terug komen.

Wat een prachtplek!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Karnemelkplaats in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Karnemelkplaats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.