Superknus, op steenworp v/h strand! Fantastisch!

Camping De Karnemelkplaats

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Machteld

Superknus, op steenworp v/h strand! Fantastisch!

Machteld,
12-8-2018

Een warm welkom met een persoonlijke rondleiding door de eigenaar over de camping. Sanitair was voldoende voor het aantal plekken en schoon! Een koffiehuisje als ontmoetingsplek met spelletjes en speelgoed, een piano, een knusse ruimte.

Wij waren met een trekkerstentje, en kregen, zoals op site benoemd was, een uniek plekje. Beschut, omringd met groen en hagen van wilgentakken. Een picknickbankje en een overdekt hoekje met 2 stoelen maakten dat we zelfs in storm buiten konden zitten. Wij hadden gebeld dat we door de voorspelde storm een dag later wilden komen. Wilfred (de eigenaar), heeft ons 'overgehaald' gewoon te komen, en we zijn blij dat hij dat gedaan heeft 😉.

Een kijkje genomen in de huurcaravan met buitenkeuken en veranda, fantastische plek!! Eén weiland doorwandelen en je staat op het strand. Op deze camping komen we zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2018