Camping De Karnemelkplaats

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Rob

Voor natuur- en strandliefhebbers.

Rob,
30-6-2017

In totaal 8 plaatsen en een huurcaravan.

Een van de weinige campings die niet direct aan de doorgaande kustweg ligt, maar midden in een natuurgebied/ gebied met bollenvelden met heel veel vogels en paarden.

Sanitair eenvoudig, superschoon en toereikend voor het aantal plaatsen. Douches hebben geen deur maar een douchegordijn; uiteraard wel een afsluitbare deur voor de ruime doucheruimte, waarvan een van de twee met een wastafel.

Fietsenstalling en lees-/koffieruimte aanwezig.

Niet toegestaan is Bolon tenttapijt of iets soortgelijks neer te leggen. Eigenaar levert, om het gras goed te houden, een rubbermat in bruikleen.

De (gastvrije) eigenaar laat de gasten in beginsel de keus hoe hun kampeermiddel neer te zetten. Kampeerplekken niet supergroot.

De camping maakt door de vele bloemen en "prullaria" een gezellige indruk. Voorbeeld is een piano in de leeshoek en een grote oudere spiegel in een van de doucheruimtes.

Omgeving biedt behalve het strand dat vlakbij is, ook de mogelijkheid voor een dagtocht naar Texel, het prachtige duinengebied met bos en zandverstuivingen rond Schoorl en (Nieuw) Bergen en twee leuke musea gelegen vlakbij de veerboot in Den Helder.

Winkels op 2 km afstand in Callantsoog en iets verder een behoorlijk winkelcentrum in Julianadorp.

Gereisd met partner in juni 2017