Camping De Karnemelkplaats

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fred

Nooit meer met Pinksteren!

Fred,
9-4-2015

Pinksteren 2014 waren wij op deze camping. Wij houden niet van drukte en dachten, maar 4 plekjes dus dat kan niet misgaan.

Nou, dat ging goed mis, er stond pal tegenover ons een gigantische Duitse caravan ( wij mochten alléén komen indien kleine caravan ) en 6 plaatsen bezet. Dat gaat nog wel zou je zeggen, maar de eigenaar plaatste op eigen terrein nog 4 combinaties, met groep Duitsers met kinderen en opblaasspringkussen in tuin eigenaar. U begrijpt dat er van de verwachte rustige Pinksteren niks meer terecht kwam. Ik voel me dan ook behoorlijk belazerd door deze campingeigenaren. Beter om dit te vermelden op de site of bij de telefonische reservering die ik gedaan heb.

Met deze review heb ik zo lang gewacht omdat ik eerst op hun site wilde kijken of er iets veranderd was, maar nee hoor nog steeds verhaal rust en 4 plekken.

Gereisd met partner in juni 2014