Camping De Karnemelkplaats

• 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

15 reviews over Camping De Karnemelkplaats

• 9Diana Molenkamp25-06-2020

Uniek plekje in Nederland!!!

Verwacht je glimmende sanitair, kom dan niet!! Het voldoet overigens prima!! Maar sfeer, romantiek, het beste plekje van Callantsoog!! Kom dan vooral wel!!

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    9Annamarie Muntingh29-09-2019

Een heerlijk ontspannend verblijf.

Deze gezellige camping is ons erg goed bevallen. De ligging is prachtig midden in de natuur en erg dicht bij strand en het natuurgebied Zwanenwater. De eigenaar is erg vriendelijk en prettig Je komt echt tot rust hier. Alles is heel schoon en netjes en heel gezellig ingericht.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9René en Petra Flohil31-07-2019

Een landelijk gelegen oase van rust.

Prachtig geleden minicamping met behulpzame eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    9Machteld12-08-2018

Superknus, op steenworp v/h strand! Fantastisch!

Een warm welkom met een persoonlijke rondleiding door de eigenaar over de camping. Sanitair was voldoende voor het aantal plekken en schoon! Een koffiehuisje als ontmoetingsplek met spelletjes en speelgoed, een piano, een knusse ruimte. Wij waren met een trekkerstentje, en kregen, zoals op site benoemd was, een uniek plekje. Beschut, omringd met groen en hagen van wilgentakken. Een picknickbankje en een overdekt hoekje met 2 stoelen maakten dat we zelfs in storm buiten konden zitten. Wij hadden gebeld dat we door de voorspelde storm een dag later wilden komen. Wilfred (de eigenaar), heeft ons 'overgehaald' gewoon te komen, en we zijn blij dat hij dat gedaan heeft 😉. Een kijkje genomen in de huurcaravan met buitenkeuken en veranda, fantastische plek!! Eén weiland doorwandelen en je staat op het strand. Op deze camping komen we zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Rob30-06-2017

Voor natuur- en strandliefhebbers.

In totaal 8 plaatsen en een huurcaravan.

Een van de weinige campings die niet direct aan de doorgaande kustweg ligt, maar midden in een natuurgebied/ gebied met bollenvelden met heel veel vogels en paarden.

Sanitair eenvoudig, superschoon en toereikend voor het aantal plaatsen. Douches hebben geen deur maar een douchegordijn; uiteraard wel een afsluitbare deur voor de ruime doucheruimte, waarvan een van de twee met een wastafel.

Fietsenstalling en lees-/koffieruimte aanwezig.

Niet toegestaan is Bolon tenttapijt of iets soortgelijks neer te leggen. Eigenaar levert, om het gras goed te houden, een rubbermat in bruikleen.

De (gastvrije) eigenaar laat de gasten in beginsel de keus hoe hun kampeermiddel neer te zetten. Kampeerplekken niet supergroot.

De camping maakt door de vele bloemen en "prullaria" een gezellige indruk. Voorbeeld is een piano in de leeshoek en een grote oudere spiegel in een van de doucheruimtes.

Omgeving biedt behalve het strand dat vlakbij is, ook de mogelijkheid voor een dagtocht naar Texel, het prachtige duinengebied met bos en zandverstuivingen rond Schoorl en (Nieuw) Bergen en twee leuke musea gelegen vlakbij de veerboot in Den Helder.

Winkels op 2 km afstand in Callantsoog en iets verder een behoorlijk winkelcentrum in Julianadorp.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Edwinv30-04-2017

Per toeval terecht gekomen in een klein paradijsje

Onze eerste fietsvakantie met onze drie kids. Vanuit Alkmaar op de fiets met tent en slaapzak per toeval terecht gekomen op de karnemelkplaats. Prachtig gelegen in een soort van vogelreservaat. Vlakbij het strand! Helaas maar een nachtje maar deze komt wat ons betreft in het boekje; daar willen we nog een keertje naar toe

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10Piet Dik25-06-2016

Paradijselijke plek!

Deze camping, nou ja, campinkje, is wat ons betreft het mooist gelegen van alle campings in Nederland die we hebben gezien. Over een vogelbroedplaats heen zie je de duinen. In 10 minuten lopen sta je op het strand. Hele aardige eigenaren, bij wie je je echt welkom voelt. Geen luxe vertier, maar dat zoeken we ook niet. Ook onze hond is er gelukkig welkom. Nu niet allemaal gaan hoor, krijgen wij nooit meer een plekje:).

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Monica Divendal16-05-2015

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Voor ons al 9 jaar een plek om even bij te komen uit de dagelijkse drukte. Onvoorstelbaar dat iemand een 1 geeft!!! Rustige camping, ruime plekken, goed sanitair en door Wilfred en Anke-Nel worden we altijd gastvrij ontvangen! Kortom genieten! Cees en Monica en Koos en Mieke

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Xandra Leusink11-05-2015

Wat een idyllisch plekje!

Hier komt echt alles samen.... natuur, rust, ruimte, aandacht, sfeer,kleinschalig, prachtige uitzichten overal waar je kijkt. Er is in de buurt veel te doen voor groot en klein. Ik had mijn dochtertje van 10 bij me. Ze heeft super genoten van camping "Karnemelkplaats" , de omgeving, strand op geen 10 minuten lopen en van de eigenaar en eigenares ...wat een lieverds. Niets is te gek voor ze om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Alles is heerlijk schoon ook fijn om mee te weten. Wij hebben unaniem besloten ...wij gaan zeker terug komen. Wat een prachtplek!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9jokelz10-05-2015

fantastische plek

Een prachtig verzorgde kleine camping waar je meteen verliefd op wordt. Door de ligging vlak bij duinen en zee en omgeven door kleine natuurgebieden is goed voor een onvergetelijke vakantie. Wanneer je de aandacht en verzorging van Winfred en Anke Nel hierbij optelt kan kom je graag terug.

Gereisd met partner in april 2015

Camping De Karnemelkplaats info