Weer vandaag1°-2°
8,7

12 reviews over Camping De Karnemelkplaats in het Nederlands

Een warm welkom met een persoonlijke rondleiding door de eigenaar over de camping. Sanitair was voldoende voor het aantal plekken en schoon! Een koffiehuisje als ontmoetingsplek met spelletjes en speelgoed, een piano, een knusse ruimte.

Wij waren met een trekkerstentje, en kregen, zoals op site benoemd was, een uniek plekje. Beschut, omringd met groen en hagen van wilgentakken. Een picknickbankje en een overdekt hoekje met 2 stoelen maakten dat we zelfs in storm buiten konden zitten. Wij hadden gebeld dat we door de voorspelde storm een dag later wilden komen. Wilfred (de eigenaar), heeft ons 'overgehaald' gewoon te komen, en we zijn blij dat hij dat gedaan heeft 😉.

Een kijkje genomen in de huurcaravan met buitenkeuken en veranda, fantastische plek!! Eén weiland doorwandelen en je staat op het strand. Op deze camping komen we zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor natuur- en strandliefhebbers.

Rob,
30-6-2017

In totaal 8 plaatsen en een huurcaravan.

Een van de weinige campings die niet direct aan de doorgaande kustweg ligt, maar midden in een natuurgebied/ gebied met bollenvelden met heel veel vogels en paarden.

Sanitair eenvoudig, superschoon en toereikend voor het aantal plaatsen. Douches hebben geen deur maar een douchegordijn; uiteraard wel een afsluitbare deur voor de ruime doucheruimte, waarvan een van de twee met een wastafel.

Fietsenstalling en lees-/koffieruimte aanwezig.

Niet toegestaan is Bolon tenttapijt of iets soortgelijks neer te leggen. Eigenaar levert, om het gras goed te houden, een rubbermat in bruikleen.

De (gastvrije) eigenaar laat de gasten in beginsel de keus hoe hun kampeermiddel neer te zetten. Kampeerplekken niet supergroot.

De camping maakt door de vele bloemen en "prullaria" een gezellige indruk. Voorbeeld is een piano in de leeshoek en een grote oudere spiegel in een van de doucheruimtes.

Omgeving biedt behalve het strand dat vlakbij is, ook de mogelijkheid voor een dagtocht naar Texel, het prachtige duinengebied met bos en zandverstuivingen rond Schoorl en (Nieuw) Bergen en twee leuke musea gelegen vlakbij de veerboot in Den Helder.

Winkels op 2 km afstand in Callantsoog en iets verder een behoorlijk winkelcentrum in Julianadorp.

Gereisd met partner in juni 2017

Onze eerste fietsvakantie met onze drie kids. Vanuit Alkmaar op de fiets met tent en slaapzak per toeval terecht gekomen op de karnemelkplaats.

Prachtig gelegen in een soort van vogelreservaat. Vlakbij het strand! Helaas maar een nachtje maar deze komt wat ons betreft in het boekje; daar willen we nog een keertje naar toe

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Paradijselijke plek!

Piet Dik
25-6-2016

Deze camping, nou ja, campinkje, is wat ons betreft het mooist gelegen van alle campings in Nederland die we hebben gezien. Over een vogelbroedplaats heen zie je de duinen. In 10 minuten lopen sta je op het strand. Hele aardige eigenaren, bij wie je je echt welkom voelt. Geen luxe vertier, maar dat zoeken we ook niet. Ook onze hond is er gelukkig welkom. Nu niet allemaal gaan hoor, krijgen wij nooit meer een plekje:).

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Monica Divendal
16-5-2015

Voor ons al 9 jaar een plek om even bij te komen uit de dagelijkse drukte. Onvoorstelbaar dat iemand een 1 geeft!!! Rustige camping, ruime plekken, goed sanitair en door Wilfred en Anke-Nel worden we altijd gastvrij ontvangen! Kortom genieten!

Cees en Monica en Koos en Mieke

Gereisd met vrienden in mei 2015

Wat een idyllisch plekje!

Xandra Leusink
11-5-2015

Hier komt echt alles samen.... natuur, rust, ruimte, aandacht, sfeer,kleinschalig, prachtige uitzichten overal waar je kijkt. Er is in de buurt veel te doen voor groot en klein. Ik had mijn dochtertje van 10 bij me. Ze heeft super genoten van camping "Karnemelkplaats" , de omgeving, strand op geen 10 minuten lopen en van de eigenaar en eigenares ...wat een lieverds. Niets is te gek voor ze om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Alles is heerlijk schoon ook fijn om mee te weten.

Wij hebben unaniem besloten ...wij gaan zeker terug komen.

Wat een prachtplek!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

fantastische plek

jokelz
10-5-2015

Een prachtig verzorgde kleine camping waar je meteen verliefd op wordt. Door de ligging vlak bij duinen en zee en omgeven door kleine natuurgebieden is goed voor een onvergetelijke vakantie. Wanneer je de aandacht en verzorging van Winfred en Anke Nel hierbij optelt kan kom je graag terug.

Gereisd met partner in april 2015

De Karnemelkplaats ligt midden in een broedgebied en is een Eldorado voor vogel en fotografie liefhebbers. 10 minuten lopen naar de zee, je zit aan de duinen rij! Kortom toplocatie met leuke beheerders die het iedereen naar de zin proberen te maken en hart voor de zaak hebben!

Gereisd met partner in april 2015

Nooit meer met Pinksteren!

Fred
9-4-2015

Pinksteren 2014 waren wij op deze camping. Wij houden niet van drukte en dachten, maar 4 plekjes dus dat kan niet misgaan.

Nou, dat ging goed mis, er stond pal tegenover ons een gigantische Duitse caravan ( wij mochten alléén komen indien kleine caravan ) en 6 plaatsen bezet. Dat gaat nog wel zou je zeggen, maar de eigenaar plaatste op eigen terrein nog 4 combinaties, met groep Duitsers met kinderen en opblaasspringkussen in tuin eigenaar. U begrijpt dat er van de verwachte rustige Pinksteren niks meer terecht kwam. Ik voel me dan ook behoorlijk belazerd door deze campingeigenaren. Beter om dit te vermelden op de site of bij de telefonische reservering die ik gedaan heb.

Met deze review heb ik zo lang gewacht omdat ik eerst op hun site wilde kijken of er iets veranderd was, maar nee hoor nog steeds verhaal rust en 4 plekken.

Gereisd met partner in juni 2014

Super

M.
11-8-2010

Leuke, knusse camping. Je wordt zeer welkom ontvangen.

Perfecte ligging ten opzichte van Callantsoog en de zee. Je kijkt op de duinen uit en je bent binnen 5 minuten op het strand.

Sanitair ziet er altijd prima uit en wordt goed schoongemaakt.

Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Karnemelkplaats in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Karnemelkplaats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.