Vakantiehuis De Blenck 15

Vakantiehuis De Blenck 15
4,5

Matig

2 reviews over Vakantiehuis De Blenck 15 in het Nederlands

nooit weer,wat een mooi midweek had moeten worden(

peter
13-11-2015

uitgeleefd huisje jaren niets aan gedaan. oude wasmachine waar betaald voor moet worden matras erg dun nog naar gevraagd ivm m.s en hernia geen nachtkasje om water erop te zetten opbergruimte badkamer voor 1 persoon buitenlamp stuk dus erg donker als savonds thuiskwamen deuren oud en verrot roosters konden niet open of dicht slaapkamer vieze muffe geur uit badkamer en hal rioolgeur oud en uitgeleefd er liggen in kast bankrekeningnummers van vorige huurders er zijn zelfs 6 mensen geweest met 4 honden(bah) douchen kon niet of te koud of veels te heet oude cv ketel verwarming te warm of te koud raambeslag verroest verwarmingen verroest geen mat om voeten te vegen de eerste nacht gaan slapen om 4uur ivm slechte matrassen enz enz enz eerder vertrokken door alle elende het had een mooie midweek moeten worden door veel verdriet en pijn de afgelopen jaar

Gereisd Met partner in oktober 2015

Vakantiehuisje met uitzicht op de landerijen.

helga provily
27-12-2011

Wij hebben een huisje via de VVV op de Blenck in Callantsoog gehuurd. Het huisje is een heerlijk huisje gelegen op een rustig, kindvriendelijk parkje. Huisje is goed ingericht, gezellig en modern. Van alle gemakken voorzien. Eigen parkeerplaats. Het strand ligt op 20 minuten loopafstand zo ook het centrum. Vanuit het parkje kun je direct mooie wandelingen maken. Al met al een heerlijke vakantie. Beddengoed aanwezig zonder bijbetaling. Vaatwasser met vaatwas tabletten dat is fijn.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Blenck 15 in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Blenck 15 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.