Chalet Chalet2Rent

Chalet
Chalet Chalet2Rent
8,4

10 reviews over Chalet Chalet2Rent in het Nederlands

Het was fantastisch super chalet

Koen en ina keimpena
30-9-2016

Het chalet is modern ingericht en dichtbij het strand en zelfs heel goed geslapen op goeie matrassen en kussen dus super te vreden

Gereisd met vrienden in september 2016

komen zeker weer!

fam. Veldman
24-8-2016

Een chalet huren op Callantsoog bij deze eigenaren is een aanrader! Het chalet is gezellig ingericht, schoon en ruim genoeg voor 5 personen. Binnen is alles aanwezig wat je nodig hebt en veel aandacht voor details. Bij aankomst een leuk welkomst pakketje, en een heerlijke fles wijn. Buiten fijne zit plekken, ook de tuin was erg ruim, met lounge set en eettafel.Goede ligging van het chalet. We komen graag een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima ligging

visser
20-8-2016

Prima ligging vlakbij het strand. Mooi schakelt met alle nodigen voorzieningen. Wifi aanwezig en werk ook perfect. Goede communicatie met verhuurder. Fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

erg mooi voor herhaling vatbaar

steringa
17-8-2016

erg mooi park veel te doen ook voor de kids strand vlak bij

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

was heel erg mooi

jan van der wijk
21-5-2016

Hallo Jan-Pieter & Dora Ons midweekje zit er weer op. Wij hebben heel erg genoten in Callantsoog hadden het weer ook vrij goed mee, En nu even over het chalet die ziet er prima uit hebben er lekker onze vakantie in kunnen houden. Hij staat ook op een hele mooie camping en op een pracht plaats we zullen bij een volgende vakantie zeker weer denken om bij jullie te huren. Alles was goed onderhouden en alles wat nodig is voor een vakantie was aanwezig in het chalet Bij deze willen wij jullie bedanken dat wij gebruik mochten maken van jullie chalet Met vriendelijke groet Lia & Jan uit Emmen

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastische week gehad

Sanne
6-5-2016

Hebben een fantastische week gehad in dit chalet. Het chalet is goed onderhouden , volledig en gezellig ingericht. Er is aan vanalles gedacht, van pizza snijder tot aan spelletjes voor de kinderen. Het strand is op ongeveer 15 minuten loop afstand , dus prima te doen. Echt een aanrader voor zowel korte als lange vakanties. Op de camping is er een animatie team aanwezig en een zwembad (je)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

heerlijke plek niet ver van het strand

ronald Bakker
31-5-2015

We hebben een geweldige week gehad in dit gezellig ingericht chalet. Heerlijk buiten kunnen zitten op de loungeset onder de overdekte veranda uit de wind. Het was goed vertoeven in het chalet, Alles is netjes en schoon! En werkelijk van alle gemakken voorzien, Een mooie LCD-tv, dvd-speler senseo, zelfs aan spelletjes voor de kinderen is gedacht. We hebben echt een lekker weekje kunnen ontspannen hier! Je loopt in 10 minuten naar het strand! Maar we hebben ook heerlijk in de tuin gezeten! De leuke plaatstjes Schoorl, bergen (aan zee) en de duinen van Petten zijn zeker een bezoekje waard Het is voor ons dan ook duidelijk dat we hier zeker nog een keer weer naar terug willen in de toekomst!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

prachtig plekje

Ans vd Luit
17-5-2015

Een mooi ingericht chalet van alle gemakken voorzien. Een mooie veranda waar je lekker lang buiten kunt zitten. Op loopafstand van het strand ongeveer 800 meter. De chalet is zeer geschikt voor mensen met jonge kinderen. De bedden liggen goed we hebben heerlijk geslapen. Het zwembad viel wat tegen maar is goed om even een duik te nemen. Wij vader, moeder en 2 kids van 20 en 16 jaar hebben hier erg genoten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Mooi chalet

Jaap
22-11-2014

In oktober j.l. op één van de laatste prachtige weekenden van dit jaar in dit mooie chalet gezeten op een Roompot camping. Het chalet zelf is sfeervol ingericht en voorzien van alles wat je maar nodig kunt hebben. In de kamer staan 2 comfortabele banken en o.a. een flatscreen tv. De ouderslaapkamer heeft een heerlijk bed. Het chalet was fris en schoon. Op de camping zelf was, waarschijnlijk doordat het bijna einde seizoen was, niet veel meer te beleven. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt. Vanuit het chalet is het een kwartiertje lopen naar het strand. Het leuke plaatsje Callantsoog ligt op een paar km en heeft prima horeca-voorzieningen. Kortom: een aanrader om nog eens weer te bezoeken.

Gereisd met partner in oktober 2014

Net chalet op Roompot camping waar veel vernieuwd wordt. op loopafstand van strand. chalet is van alles voorzien. drie persoons stapelbed vonden wij voor volwassenen minder geschikt maar met kinderen prima te doen. Op veranda is het lekker vertoefen in de zon. Omgeving bied vele mogelijkheden en bezichtigingen op loop, wandel en fietsafstand. kortom moeite waard!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Chalet2Rent in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Chalet2Rent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.