Appartement
9,1

7 reviews over Appartement Callantsoger Staete in het Nederlands

Appartement 4: Super en aan te bevelen.

Genieter
22-8-2018

Wij zaten 1 week in appartement 4 op de begane grond. Super leuk appartement. De kids sliepen op de slaapbank en wij hadden een heerlijk 2persoonsbed. Ligging is super. Direct aan de strandopgangen en het dorpsplein. Alles was aanwezig om het verblijf super comfortabel te maken. Ruime badkamer met Bad en lekkere aparte douche. Heerlijk genieten in de strandtenten en het naakt strand is voor de liefhebber heel dicht bij zonder storend te zijn. De straat voor de deur geeft wel wat geluidsoverlast als je binnen zat met de terrasdeur open maar dat nemen we voor lief. Wij komen terug.

Fantastisch ligging, fijn appartement.

Ryan
18-8-2018

Heerlijk 2 kamer appartement op de begane grond. Heerlijk bed, fijne inrichting, mooie ruime badkamer. Direct aan de strandopgangen en het dorpsplein. Ideaal. Appartement is luxe ingericht met extra slaapbank in de huiskamer dus vrienden die een weekend over kwamen konden blijven slapen na een avondje in de plaatselijke kroeg. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Naturistenstrand op loopafstand. Wij komen zeker terug.

komen nog eens terug

hr h en r
13-2-2018

Het is een strandhotel. Niet te hoge verwachtingen hebben. Degelijk en goed.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch ruim en vooral schoon appartement!

Wolter
20-10-2016

Werkelijk een super week in Callantsoog gehad. We hebben het die week ook erg getroffen met het mooie weer. Geweldig mooi,ruim appartement. Zeer ruime woonkamer en keuken met werkelijk alles erop en eraan. Vaatwasser, magnetron, oven, grote koelkast met vriezer, Senseo en nog veel meer. Twee hele ruime slaapkamers en zeer goede bedden. Ruime badkamer met ligbad met bubbels voor de kids. Een heerlijk terras waar we 's avonds nog heerlijk tot laat konden zitten. Alles op loopafstand en gelukkig stond de auto heerlijk koel in de garage onder het complex. Wat ons vooral opviel hoe schoon het allemaal was zowel in het appartement zelf als in het complex. De afstand naar het centrum en het strand is 3 a 5 minuten lopen. Ook het contact met Verhuurburo Callantsoog is super. De familie Tabeling is er gelijk als er iets niet in orde is en zeer goed bereikbaar voor vragen. Wij komen volgend jaar zeker terug. Een aanrader voor mensen die van rust, ruimte, strand en zee houden.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2016

Komen zeker terug

zantinge12
1-3-2015

We hebben eind februari een midweek in appartement A402 gezeten. Veel ruimte en van alle gemakken voorzien.Wij zaten in de penthouse met een prachtig uitzicht over de duinen. De zee en het centrum op loopafstand. De boeking gaat via een verhuurbureau , zeer vriendelijke en behulpzame mensen. We komen zeker nog een keer terug

Gereisd Met partner in februari 2015

Fantastisch!

Femke
17-7-2014

Bijna elk jaar komen wij een week in Callantsoog. Eerst logeerden we in een bungalow maar later overgestapt naar Callantsoger Staete. Het is super luxe! Tv in de badkamer, tv in 1 van de slaapkamers en de WiFi doet het goed! Je gaat de deur uit en je staat midden in Callanstoog. Even het dorp door of op het strand kijken en dan weer lekker terug naar het appartement. In 1 woord samengevat: top!!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

2007

Een prachtig mooi en superdelux appartement

A. Weidema
30-7-2007

Een prachtig mooi en superdelux appartement. Luxe keuken en badkamer. In de badkamer zelfs een lcd scherm zodat je vanuit het whirpoolbad tv kunt kijken. Dat is pas vakantie. Alles op loopafstand. De auto heeft de hele week in de overdekte garage gestaan. Wij gaan er zeker nog een keer heen.

Gereisd Familie in Mon Jul 30 2007 21:39:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Callantsoger Staete in Callantsoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Callantsoger Staete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.