Hotel NH Bussum Jan Tabak

Hotel NH Bussum Jan Tabak
7,9

20 tips over Hotel NH Bussum Jan Tabak

dinkies, 6-4-2015
Prachtige wandelroutes van Natuurmonumenten bij 's-Gravelandse Buitenplaatsen.
l_pennekamp, 25-10-2013
Heerlijk gegeten bij eetcafé Archibald, op loopafstand van het hotel.
Marc De Munck, 6-7-2013
De "vindbaarheid", zelfs via gps, is redelijk ingewikkeld omwille van de complexe uitrit "Bussum" en de doodlopende parallelweg waarlangs het hotel gelegen is. Het hotel ligt bovendien veel dichter bij Naarden dan bij Bussum en is misschien beter bereikbaar vanuit het noorden (Naarden).

We hebben een aantal aanbieders voor NH Bussum Jan Tabak voor je op een rij gezet:

Heezen, 26-4-2013
Amsterdam, Utrecht en mooie natuur op korte afstanden!
marcel_matthijsse, 25-4-2013
Wandeltocht, op website van VVV, rond en in Naardervestiging.
M. Matthijsse, 23-4-2013
Rondwandeling om en door Naardervesting

marianne, 1-4-2013
Met de trein naar Amsterdam gegaan. Parkeren bij station Bussum 0,60 per uur of een dagkaart 5,20.
Willy, 19-3-2013

Ontbijten in NH Jan Tabak :-)

Zeker ook gaan eten in restaurant Het Arsenaal in Naarden vesting. Prijs / kwaliteit verhouding is hier heel erg goed. Prima bediening maar vooral heerlijk gegeten.

Neem eens de fiets en laat je door de omgeving leiden door de vele fietsroutes hier. Zeer goed aangegeven. Ook zij verdienen een pluim.

Dan, 27-2-2013
Ideaal gelegen voor bezoeken aan Amsterdam, Utrecht , Naarden, Muiden, Laren en de prachtige omgeving van 't Gooi in het algemeen...
Ted vanden akker, 10-2-2013
Ga eens naar Naarder vesting of Baarn slot Groenweg