Hotel NH Bussum Jan Tabak

Hotel NH Bussum Jan Tabak

We hebben een aantal aanbieders voor NH Bussum Jan Tabak voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel NH Bussum Jan Tabak in het Nederlands

Prima hotel voor een weekendje in het Gooi.

Kim,
1-12-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Een echte aanrader!

M.Baron,
15-5-2018

We hadden een leuk verblijf bij Jan Tabak. Het ontbijt was keurig en uitgebreid. De kamer was groot en schoon met alle gemakken voorzien; zoals een föhn, koffiezetapparaat, ligbad, en een groot bed. De service was uitstekend. We hebben echt genoten.

zeer goed

michel,
6-1-2018

uitmuntende keuken, mindere badkamers

4-sterren hotel blijkt loze belofte.

Miesje,
27-8-2017

Wij boekten bij touroperator een 4-sterren mystery hotel in de buurt van Hilversum.

Hoewel we "zo laag mogelijk" hadden aangevraagd, kregen we een kamer op de derde verdieping. Met bijbetaling was een etage lager mogelijk (kamer Nieuwe Stijl).

Onze standaardkamer was duidelijk nog een 2-sterren kamer: drie kleine schemerlampjes waarbij niet te lezen viel, terwijl de grote staande schemerlamp kapot was. Ook de badkamer was opgelapt en bestond uit kapot sanitair. De openbare ruimten zagen er prima vernieuwd uit en het ontbijt was geweldig!

Fijn hotel.

Will Nieklin Horrevoets,
24-6-2017

Hotel Jan Tabak is ons erg goed bevallen. Goede service.

Al meerdere keren hebben wij in dit hotel overnacht. Prima omgeving, voldoende parkeergelegenheid en een groot pluspunt: Het restaurant serveert uitstekend eten met een eigen kaart ipv de standaard NH-kaart. Het hotel is misschien gedateerd maar wij vinden dit bij de uitstraling van het hotel horen. De bar ziet eruit als een leuke bruine kroeg, de kamers zijn statig. De tuin is zeker in de zomer prima om een drankje te nemen in een van de loungebanken of om te ontbijten in de ochtend.

Afgelopen augustus zijn wij 3 dagen in dit hotel verbleven en vooral de toewijding, gastvrijheid en gezelligheid van de F&B manager en medewerker Bastiaan hebben ons verblijf compleet gemaakt. Zij hebben een natuurlijke vorm van dienstverlening en niets is te veel. Tijdens ons verblijf werd er een bruiloft-afterparty gehouden in de bar. Het bruidspaar en hun gasten waren enorm onbeschoft, onrealistisch veeleisend en onvriendelijk naar het aanwezige personeel. Ondanks dit bleef het dienstdoende personeel vriendelijk en deden ze enorm hun best om het de gasten naar hun zin te maken.

Helaas werd ons weekend minder goed afgesloten omdat wij -ondanks de late check-out tot 17.00uur- wakker werden gebeld met de vraag wanneer we zouden uitchecken omdat onze kamer nodig was voor nieuwe gasten terwijl dit bij de check in niet was vermeld.

Topservice

KJ
19-9-2016

Slechts 1 nachtje geslapen, maar dat was een prima ervaring. Iedere dag hebben ze een 'gast van de dag', en toevallig waren wij dat. Dit betekende een gratis upgrade naar een superior kamer, en wat extraatjes op de kamer (wat te eten en drinken), top geregeld. Ontbijt op de kamer kost 5 euro, maar is het waard, goede service en prima eten. Bij uitchecken bleek er nog een bedrag open te staan wat niet klopte, maar na onderzoek bleek het inderdaad al betaald te zijn. Geboekt via touroperator wellicht dat er ergens in het proces iets niet goed is gegaan. Overigens waren er ook allerlei opmerkingen meegegeven bij het boeken, die niet bij het hotel zijn aangekomen. Weet niet waar de fout lag, bij touroperator of het hotel zelf, maar gelukkig nog even achteraan gebeld en werd het direct opgepakt. Prima service overall!

Volstrekt NIET klantvriendelijk!

imgpl
18-8-2016

Diner was prima, bediening in restaurant uitermate correct.

Het was warm, airco deed het niet. Na verzoek aan de receptie om probleem op te lossen gebeurde er niets. 2e dag opnieuw gemeld, geen actie, geen toelichting, geen excuus, geen tegemoetkoming bv aanbod voor andere kamer want hotel was niet vol.

Deursloten van 2 kamers haperden tot 6x toe. Oorzaak zou nabijheid van gsm zijn hetgeen niet het geval was.

Rekening werd in goed vertrouwen per omgaande en per pin betaald. Na controle klopte de nota niet, er werd onterecht een bedrag van € 39 berekend; de fout werd erkend door receptioniste. Restitutie kon echter niet per omgaande, pas na 2 weken. Na 4 weken en na 5 telefonische verzoeken om restitutie werd bedrag uiteindelijk overgemaakt. Jan Tabak: never again!

Viel tegen geen tweede keer

R scholten
1-10-2015

Hotel viel tegen

Personeel was vriendelijk .

Kamer en hotel kan een op knap beurt hebben

Stoelen in de kamer zitten voor geen meter

Ontbijt goed avond eten redelijk

Geen herhaling vatbaar

Fijn hotel.

dinkies
6-4-2015

We werden vriendelijk ontvangen en receptie was behulpzaam met uitzoeken van wandelroutes. Heerlijk ontbijtbuffet. Nette kamer (aan de tuinzijde) en douche had goede waterstraal. We hebben in de verzorgde tuin in het zonnetje een biertje gedronken. Weer zeer vriendelijke bediening. Zullen zeker een derde keer terugkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Bussum Jan Tabak in Bussum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Bussum Jan Tabak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.