Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Hotel NH Bussum Jan Tabak
Advertentie

Hotel NH Bussum Jan Tabak

Hotel
Weer vandaag30°12°
Hotel NH Bussum Jan Tabak
8,2

Fantastisch

Score uit 83 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,3
  • Service8,6
  • Prijs/kwaliteit8,2
  • Eten8,6
  • Kamers8,2
  • Hygiëne7,9
 
Review toevoegen

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor NH Bussum Jan Tabak voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com

Reviews

83 reviews over Hotel NH Bussum Jan Tabak in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
67
Goed: 7 - 8
6
Matig / voldoende: 5 - 7
6
Onvoldoende: 1 - 5
2



8

Prima hotel voor herhaling vatbaar.

Petra van vliet
31-3-2019
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Hygiëne8
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Hygiëne8

Mooi hotel, vriendelijke ontvangst. Heerlijke bedden en leuk lounge gedeelte. Ontbijt heel goed verzorgd. Enige minpuntje vonden wij dat je in bad moest douchen, maar wellicht had er bij navraag ook wel een kamer geweest met inloop douche.

Gereisd Met partner in maart 2019
2018
8

Fantastisch

Lucienne Van Koppen
13-12-2018
  • Hygiëne8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging8
  • Hygiëne8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging8

Mooi hotel van binnen en een prima ontbijt gehad was zeer goed verzorgd en vriendelijk geholpen door receptioniste Nathalie

Gereisd Met partner in december 2018
8

Prima hotel voor een weekendje in het Gooi.

Kim
1-12-2018
  • Hygiëne8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging8
  • Hygiëne8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging8

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor NH Bussum Jan Tabak voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com

9

Een echte aanrader!

M.Baron
15-5-2018
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service10
  • Ligging9
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service10
  • Ligging9

We hadden een leuk verblijf bij Jan Tabak. Het ontbijt was keurig en uitgebreid. De kamer was groot en schoon met alle gemakken voorzien; zoals een föhn, koffiezetapparaat, ligbad, en een groot bed. De service was uitstekend. We hebben echt genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
8

zeer goed

michel
6-1-2018
  • Hygiëne7
  • Eten10
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging9
  • Hygiëne7
  • Eten10
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging9

uitmuntende keuken, mindere badkamers

Gereisd Met partner in december 2017
2017
6

4-sterren hotel blijkt loze belofte.

Miesje
27-8-2017
  • Hygiëne7
  • Eten8
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service7
  • Ligging7
  • Hygiëne7
  • Eten8
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service7
  • Ligging7

Wij boekten bij touroperator een 4-sterren mystery hotel in de buurt van Hilversum. Hoewel we "zo laag mogelijk" hadden aangevraagd, kregen we een kamer op de derde verdieping. Met bijbetaling was een etage lager mogelijk (kamer Nieuwe Stijl). Onze standaardkamer was duidelijk nog een 2-sterren kamer: drie kleine schemerlampjes waarbij niet te lezen viel, terwijl de grote staande schemerlamp kapot was. Ook de badkamer was opgelapt en bestond uit kapot sanitair. De openbare ruimten zagen er prima vernieuwd uit en het ontbijt was geweldig!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Advertentie

Oude reviews

Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


8

Fijn hotel.

Will Nieklin Horrevoets
24-6-2017
  • Hygiëne1
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging7
  • Hygiëne1
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging7

Hotel Jan Tabak is ons erg goed bevallen. Goede service.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2016
8

Prima hotel, service receptie blijft aandachtspunt

Bart
16-10-2016
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service8
  • Ligging8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service8
  • Ligging8

Al meerdere keren hebben wij in dit hotel overnacht. Prima omgeving, voldoende parkeergelegenheid en een groot pluspunt: Het restaurant serveert uitstekend eten met een eigen kaart ipv de standaard NH-kaart. Het hotel is misschien gedateerd maar wij vinden dit bij de uitstraling van het hotel horen. De bar ziet eruit als een leuke bruine kroeg, de kamers zijn statig. De tuin is zeker in de zomer prima om een drankje te nemen in een van de loungebanken of om te ontbijten in de ochtend.

Afgelopen augustus zijn wij 3 dagen in dit hotel verbleven en vooral de toewijding, gastvrijheid en gezelligheid van de F&B manager en medewerker Bastiaan hebben ons verblijf compleet gemaakt. Zij hebben een natuurlijke vorm van dienstverlening en niets is te veel. Tijdens ons verblijf werd er een bruiloft-afterparty gehouden in de bar. Het bruidspaar en hun gasten waren enorm onbeschoft, onrealistisch veeleisend en onvriendelijk naar het aanwezige personeel. Ondanks dit bleef het dienstdoende personeel vriendelijk en deden ze enorm hun best om het de gasten naar hun zin te maken.

Helaas werd ons weekend minder goed afgesloten omdat wij -ondanks de late check-out tot 17.00uur- wakker werden gebeld met de vraag wanneer we zouden uitchecken omdat onze kamer nodig was voor nieuwe gasten terwijl dit bij de check in niet was vermeld.

Gereisd Met partner in augustus 2016
9

Topservice

KJ
19-9-2016
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging8

Slechts 1 nachtje geslapen, maar dat was een prima ervaring. Iedere dag hebben ze een 'gast van de dag', en toevallig waren wij dat. Dit betekende een gratis upgrade naar een superior kamer, en wat extraatjes op de kamer (wat te eten en drinken), top geregeld. Ontbijt op de kamer kost 5 euro, maar is het waard, goede service en prima eten. Bij uitchecken bleek er nog een bedrag open te staan wat niet klopte, maar na onderzoek bleek het inderdaad al betaald te zijn. Geboekt via touroperator wellicht dat er ergens in het proces iets niet goed is gegaan. Overigens waren er ook allerlei opmerkingen meegegeven bij het boeken, die niet bij het hotel zijn aangekomen. Weet niet waar de fout lag, bij touroperator of het hotel zelf, maar gelukkig nog even achteraan gebeld en werd het direct opgepakt. Prima service overall!

Gereisd Met partner in september 2016
5

Volstrekt NIET klantvriendelijk!

imgpl
18-8-2016
  • Eten8
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit4
  • Service1
  • Ligging7
  • Eten8
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit4
  • Service1
  • Ligging7

Diner was prima, bediening in restaurant uitermate correct.

Het was warm, airco deed het niet. Na verzoek aan de receptie om probleem op te lossen gebeurde er niets. 2e dag opnieuw gemeld, geen actie, geen toelichting, geen excuus, geen tegemoetkoming bv aanbod voor andere kamer want hotel was niet vol. Deursloten van 2 kamers haperden tot 6x toe. Oorzaak zou nabijheid van gsm zijn hetgeen niet het geval was. Rekening werd in goed vertrouwen per omgaande en per pin betaald. Na controle klopte de nota niet, er werd onterecht een bedrag van € 39 berekend; de fout werd erkend door receptioniste. Restitutie kon echter niet per omgaande, pas na 2 weken. Na 4 weken en na 5 telefonische verzoeken om restitutie werd bedrag uiteindelijk overgemaakt. Jan Tabak: never again!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor NH Bussum Jan Tabak voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl
4
Hotels.com
Hotels.com

Hotel info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Check-inVanaf 15:00
  • Check-outTot 12:00
  • RokenNergens toegestaan
  • Aantal kamers< 100
  • HuisdierenToegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Families en kinderen

  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • Restaurant2
  • Soort gerechtenLunchpakketten
  • Bar / kantine1

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiOp de kamer

Kamerfaciliteiten

  • Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • AircoAanwezig
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Activiteiten

  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Adresgegevens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Bussum Jan Tabak in Bussum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Bussum Jan Tabak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie