Vakantiehuis Sarah Lou

3 reviews over Vakantiehuis Sarah Lou in het Nederlands

Erg sfeervol huisje!

Marjolein
28-10-2011

Sarah Lou is een erg sfeervol ingericht huisje, je kunt zien dat er aandacht aan is besteed. Erg leuk gedaan, wij voelden ons direct thuis. De keuken heeft alles wat je nodig hebt, inclusief een grote tafel. Prima badkamer, alles vrij nieuw en lekker schoon.

Je zit midden tussen de landerijen maar ook dicht bij een stad of bij de zee, alles is goed bereikbaar. Geen winkel in het dorp zelf, maar wel 5/10 minuten verder. Leuke omgeving, genoeg te doen.

Voor kleine kinderen is de trap een beetje stijl, voor onze zoon, bijna 5, prima te doen. De eigenaren zijn zeer behulpzaam.

Super Urlaub!!

Familie Siems
9-7-2011

Super nette Vermieter, tolles sauberes Haus nett eingerichtet wir kommen wieder!!

Gemütliches Haus in Burgerbrug

Cornelia Birth
15-2-2011

Jedes Jahr waren wir in Holland in Urlaub. Im sehr geschmackvoll eingerichteten Haus Sarah Lou haben wir uns bislang am wohlsten gefühlt. Sogar ein Klavier hatten wir

und die gemütlichen Bettkojen der Kinder waren toll. Das Preis-Leistungsverhältnis stimmt, eine große Küche, Waschmaschine, Internet alles top und sauber.

Und nette Vermieter, so macht Urlaub Spaß! Uli, Conny, Volker und Valerie sagen vielen Dank!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sarah Lou in Burgerbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sarah Lou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sarah Lou scoort een 9.5 uit 10 op basis van 3 reviews.