Vakantiepark

• Onderkomen7,0

1 review over Vakantiepark Park Zijpersluis in het Nederlands

een vakantie park voor het hele gezin

Robin
14-9-2012
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

de omgeving is met recht wat je noemt een landelijke omgeving midden tussen de weilanden staat dit vakantie park met niet zo heel veel (ongeveer 40) huisjes. de beheerder is een vriendelijke man die uitgebreid de tijd voor je neemt. het strand van Petten is prima op de fiets te doen, ook met jonge kinderen. Ook de bossen en duinen van Schoorl en Bergen zijn een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Zijpersluis in Burgerbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Zijpersluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.