Chalet Vakantie Villa Markermeer

Meer chalet info
Tonen op kaart

8 reviews over Chalet Vakantie Villa Markermeer

• 10Linda en Ben07-02-2020

Fantastisch. Genieten met een grote G!!!!!

Heerlijk een aantal dagen in het luxe chalet van Frank en Chantal verbleven. Het Chalet is prachtig ingericht en alles is aanwezig, het ontbreekt je aan niets, zelfs een heerlijke bonen koffiemachine. Ook als de zon een dag niet schijnt, dan is het binnen goed vertoeven en het uitzicht op het Ijselmeer blijft fantastisch. Wij hebben het heerlijk gehad en van alle luxe genoten. Komen zeker weer een keer terug. Bedankt!!!!!!!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Annie Stomphorst06-03-2019

Echt een super chalet.

Super chalet vzv alle gemakken. Schoon, mooie badkamer met douche. Heerlijk ruim bed. Mooi terras met warmteheaters en fabelachtig uitzicht. Verzorging door Chantal en Frank is prima.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10R Ruvo21-11-2018

Een oase van rust en luxe

We zijn nog steeds onder de indruk. Een smaakvol ingericht huis. Er miste niets. Binnenkomen en gelijk genieten. Dat zochten we en hebben dat gevonden. Ook als het weer niet zo goed is, maakt het uitzicht alles goed. De zons opgang en ondergang zijn spectaculair. Wij zouden zeggen niet lang overleggen maar boeken. Dit is denken wij één van de mooiste locaties van Nederland !

Gereisd met partner in november 2018

• 10F de Graaff29-08-2018

Super de Luxe Chalet met een super uitzicht !

Hebben een onvergetelijke vakantie gehad in een super de luxe Chalet op een prachtig nieuw resort met uitzicht op het Markermeer. Het Chalet is splinternieuw en van alle luxe voorzien. Een prachtig afgeschermd terras direct aan aan het water.. je ziet de visjes gewoon voorbij zwemmen. Heerlijke luxe lounche banken met zelfs voor de koude dagen ingebouwde terras verwarmers. Van binnen in het Chalet is het alleen maar luxe.. alle keuken apparatuur die je maar kunt bedenken.. die wij thuis niet eens hebben.. bijvoorbeeld keramisch koken, een Cooker, vaatwasser, oven, magnetron, zelfs een bonen koffie machine.. dan de inrichting, dat is super de luxe, met een prachtige tv en zelfs Sonos speakers. De badkamer is een plaatje, met zelfs een regendouche.. Kortom zoveel luxe hadden we niet verwacht. Ook Chantal en Frank de eigenaren stonden altijd met informatie voor ons klaar, want in de omgeving is genoeg te doen. Kortom het was geweldig

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Toon en Sylvia Leermakers09-05-2018

Super de luxe chalet, adembenemend uitzicht

Geweldige vakantie gehad. Super de luxe chalet. Alles aanwezig wat je maar kunt wensen. Uitzicht op het Markermeer adembenemend. Zeer groot terras aan het water omgeven door glas voor de wind, deels overdekt met warmtelampen. Eigenaren Frank en Chantal staan 24/7 klaar voor je. Vanuit je eigen steiger kun je zwemmen, bootje varen of zelfs kleine visjes vangen. Het water is ondiep voor de chalet dus ideaal voor kinderen. Voor de echte sportvissers zijn elders mogelijkheden om te vissen. Prachtige omgeving, leuke uitjes/excursies, leuke steden, supermarkten en winkelcentra en goede restaurants. Op het resort is een eetcafe/restaurant. Auto of fiets aanbevolen.

Minpuntje: Resort is nog niet helemaal klaar wat betreft het plaatsen van nog een aantal Chalets en het aanleggen van sommige tuinen. Wij hebben hier verder geen overlast van gehad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

0 tips over Chalet Vakantie Villa Markermeer