Hotel Het Roode Hert

NederlandNoord-HollandBovenkarspel

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Het Roode Hert voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 17 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 17 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over Het Roode Hert

• 4Shaar13-04-2019

Nooit meer

De pluspunten zijn vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel ligt op een goede locatie voor uitstapjes (Enkhuizen, Hoorn e.d.). Kamer is klein, maar voor die prijs te doen. Wc erg klein en onhandig ingericht. Ik met mijn 1m60 zat al met mijn knieën tegen de muur, laat staan voor langere mensen. Bij binnenkomst zag ik al direct dat het sanitair niet schoon was. De urine spetters zaten nog op de muur bij het toilet. Gemeld en dit werd binnen 1 uur schoongemaakt. De kamers zijn erg gehorig, alsof er olifanten door de gang lopen. Vrijwel niet geslapen. Oud hotel met krakende houten vloer en trap. Voor mij nooit meer hier een kamer dus!

• 9Peter Aalberts25-12-2018

Uitstekend kerstdiner erg goed verzorgd!

Gezellige entourage goede en vriendelijke bediening.

• 8Richard Kleine18-11-2018

Prima voor elkaar

Net hotel met vriendelijk personeel. Schone kamer met uitstekend bed. Hotel is netjes ,het ontbijt prima aan tafel geserveerd. Eten in restaurant is een aanrader.

• 7Reiziger17-04-2017

Graf terug

Prijs is absolut OK. Mensen zeer aardig. Kamer en ontbijt weliswaar spartaans maar met alles wat nodig is. We komen graag terug.

• 9Cornelis Veenis27-10-2015

geweldig hotel

De bediening in dit hotel is een voorbeeld voor allen. Het eten was ook perfect.

• 4Anneke17-08-2015

Ongastvrij.

Dat je niet wordt ontvangen. Op onze vraag kunnen wij bij u koffiedrinken? Was het antwoord ja, maar het gesprek met collega's ging gewoon verder. Er werd niet gevraagd, wat voor koffie wij wilden. De koffie bestond uit 2 lauwe espresso. Wij wilden betalen, geen aandacht, €5 neergelegd en het bedrijf verlaten. Wij waren op zoek naar een authentieke locatie voor een feest....... Heel jammer!

• 6desire19-06-2013

Voor en tegens....

De pluspunten... het diner was heerlijk, de bedden prima, personeel erg vriendelijk. Wij gingen met een groepje naar een bruiloft, bestelde taxi kwam niet opdagen dus werden er twee heren uit de keuken geplukt om ons gezelschap gauw te brengen. Hulde! Maar... de kamers zijn 'ouwe meuk', niet helemaal schoon, sanitair verouderd, en gehorig. Ontbijt was beetje basic, maar brood absoluut niet vers. Maar goed, wij betaalden Eur 120 voor 2 personen, 2 nachten, incl ontbijt. Voor die prijs moet je geen 5 sterren verwachten.

• 1n van klingeren16-06-2013

nooit meer

verheugd op weekendje weg nu de kinderen wat groter worden. Wat een tegenvaller,nog nooit zo een ongezellige en armoedige kamer gezien. Geen problemen met gedateerd(daar was de prijs ook naar 99.00, incl. eten)maar dan wel graag fris. Toen we lieten weten geen gebruik te willen maken van de kamer vanwege bovenstaande klachten,werd er even overlegd met de baas,die niet van ziijn stoel kwam en werd er 99.00 euro in rekening gebracht, Toen wij aangven alleen de kamer te willen betalen en niet het eten werd er nogmaals overlegd en konden we na betaling van 60.00 euro vertrekken. Er is totaal geen moeite gedaan om tot een oplossing te komen,baas kwam niet van zijn stoel,erg jammer en klantonvriendelijk

• 9jozeph_vanacker30-10-2012

was in orde

goede ontvangst gehad vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar

• 8C.N. Fontijn05-10-2012

Gemoedelijk en lekker!

In het afgelopen jaar verschillende keren hier gelogeerd en ik houd van de charme en lekkere keuken. Dat de kamers niet luxe zijn, wordt ruimschoots gecompenseerd door de prijsstelling. Een zaak waar ik heel graag weer naartoe ga.

Hotel Het Roode Hert info

• VerzorgingLogies-ontbijt