Vakantiehuis Groepsverblijf De Gouwe Droom

13 reviews over Vakantiehuis Groepsverblijf De Gouwe Droom in het Nederlands

Prima groepslocatie!

Olmo,
9-12-2018

Heel mooi, modern en ruim huis. Mooie locatie en goed geschikt om met een grote groep een avondje gezellig door te brengen! Zeker aan te raden!

Mooie omgeving, heerlijk om te fietsen.

Heleen Janssen,
16-7-2018

Gezellige familiecamping. Sanitair goed en schoon, maar niet veel toiletten.

Super!

Rick Boer,
18-6-2018

De groepslocatie van de Gouwe Stek ziet er super uit! Goede slaapzalen, een prachtige en functionele keuken en zeer nette sanitaire voorzieningen. We hebben een fantastisch kamp gehad met de examenklassen en hopen in de toekomst vaker gebruik te kunnen maken van deze locatie.

We zijn goed ontvangen, de eigenaren van de camping stonden voor ons klaar mbt het klaarzetten van de bbq, kampvuur en zelfs het door slijpen van een fietsenslot!

Wij komen graag terug.

Fam van Leeuwen,
11-5-2018

We zijn met een flinke familie een lang weekend te logeren geweest. We hebben ontzettend genoten. Mooi verblijf, ziet er netjes uit, prachtige omgeving met voldoende mogelijkheden om jong en oud te vermaken. Zeker voor herhaling vatbaar en gaan wij ook zeker doen.

Zeer zeker de moeite waard

Linda,
18-4-2018

Jaarlijks gaan we met zo'n 20 vrienden een weekend weg. Al heel wat locaties gehad, maar dit groepsverblijf behoort zeker tot een van de betere locaties die wij hebben bezocht. Alles tot in de puntjes verzorgd, netjes en schoon. Ook de verscheidenheid aan activiteiten in de buurt zijn dikke pluspunten.

Mooi huis en heel praktisch ingericht!

Noortje Staal,
18-2-2018

fijn huis om met een hockeyteam (jongens van 12-14 jaar) een weekendje weg te gaan. Veel ruimte rond het huis om lekker te spelen. Gastvrije ontvangst door de eigenaren!

Mooie en schone accomodatie

Esmeralda,
16-1-2018

De accomodatie zag er net zo uit als op de foto’s. Alles was keurig netjes en schoon. De eerste avond dat we er waren was er een carnavalsclub in de ruimte naast het verblijf. Dit was helaas goed te horen in het verblijf. Het was echter wel van te voren aangekondigd en we hebben de volgende dag een aantal flessen wijn gehad van de eigenaren. In de keuken is er zo goed als alles wat je nodig hebt.

Prima!!

Deleuil Christine,
13-1-2018

Goeie accommodatie! We waren jammer genoeg enkel 's avonds daar omdat we deelnamen aan een volleybaltornooi in Alkmaar. We hebben dus jammer genoeg geen gebruik kunnen maken van al de accommodatie. Maar alvast een aanrader voor met een groep naar toe te gaan!

Zeker voor herhaling vatbaar

Swabo Ladies,
12-1-2018

Heel gastvrij gevoel, en prima sanitaire voorziening.

Maar als je slecht weer treft neem zeker een paar extra schoenen mee.

Warm onthaal van alle gemakken (en meer) voorzien!

Palynologische Kring,
3-11-2017

Het verblijf in de groepsaccommodatie was zeer aangenaam; stevige bedden en een fijne gemeenschappelijke ruimte. De sanitaire voorzieningen lieten niets te wensen over. Behalve geode faciliteiten, staat gastvrijheid hier ook hoog in het vaandel. Bij het bespreken van de ruimte werd er meegedacht.

Het blotevoetenpad is een erg leuk extraatje op deze camping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsverblijf De Gouwe Droom in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsverblijf De Gouwe Droom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.