Géén boekingskosten
NederlandNoord-HollandBovenkarspelVakantiehuizen BovenkarspelVakantiehuis Groepsverblijf De Gouwe Droom

Groepsverblijf De Gouwe Droom

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

30 Reviews over Groepsverblijf De Gouwe Droom

• 9Familie Djoenaedi-Wesenhagen23-07-2020

Fantastisch, tot een volgende keer.

Beste team camping de Gouwe Stek, Wij hebben een super mooie tijd gehad in het Groepsverblijf, De Gouwe droom. De locatie de Gouwe stek is prachtig, omgeving met wandel- en fiets routes. De kinderen en volwassenen hebben genoten. Het verblijf was netjes en voldeed aan alle eisen van Covid-19. Alles was op 1,5 meter ingesteld. Sanitair was hygiënisch. Wij zijn erg tevreden, zeker aan familie en vrienden aan te bevelen. Vriendelijke groeten, Familie Djoenaedi

• 9trude26-12-2019

fantastich

Prachtig en vooral erg schone accommodatie

• 10Dorien24-12-2019

Geweldige groepsaccomodatie

Het is een mooi verblijf! Zeker met de nieuwe kamers erbij is het prachtig. De keuken is zeer compleet, super dat er 2 combimagnetrons zijn! Voor de kinderen een trampoline in de tuin, en anders spelen ze op de camping. Aan de overkant een bos met zwemmeer, dit was super voor de warme dagen die wij hadden. Veel te doen in de omgeving wat erg prettig was met het mooie weer! Wij komen zeker terug!

• 10Marc22-12-2019

Heerlijk!

Heerlijke frisse en schone accommodatie, met meer dan genoeg mogelijkheden in de omgeving

• 9Jolanda19-12-2019

Goed voor elkaar

Mooie accommodatie met alles erop en aan Heerlijk vertoeven met vrienden of familie Leuke omgeving om fijn te wandelen

• 9Stefanie12-12-2019

Mooie grote ruimte en super netjes!

Heerlijke ruimte voor grotere groepen. Ideaal voor een schoolkamp. Mooie ruime omgeving om leuke spellen te doen. Vooral het blotenvoetenpad vinden de scholieren geweldig!

• 9Cmv excelsior28-11-2019

Wat een mooi en schoon verblijf. En fantastisch dat we op zondagmorgen even muziek mochten maken.

• 10Christien22-11-2019

Geweldige lokatie

Geweldige mooie lokatie . Alles ziet er prachtig uit ! Prachtige ruimte's waar het aan niks ontbrak ! Er was werkelijk niks wat anders zou kunnen 👍 We waren er in de winter een weekend naar aanleiding van de 80ste verjaardag van een tante met heel veel familie en het was fantastisch om samen te zijn en dan op lokatie te kunnen blijven na een super leuk feest s'avonds en de volgende dag weer gezellig met elkaar te ontbijten en een gezellige dag te hebben . Ik hoop in de zomer wederom eens daar te mogen verblijven . Echt een aanrader moet ik zeggen maar dat is natuurlijk niet slim want straks zit alles steeds vol 😁 Groeten Christien

Ik ben heel benie

• 8Jans van der Hoven02-11-2019

Fantastisch en hoop er nog vaak te verblijven

Geweldige camping waar voor jong en oud wat wordt georganiseerd. Verder een rustige camping en niet onbelangrijk er is altijd een luisterend oor. Leuke mensen. In één woord geweldig. Wij komen hier graag

• 10Sophie10-10-2019

We came here as a group of 30 colleagues for a weekend of games and relaxing. Everybody found the accommodation to be very lovely, clean and well-decorated. There was lots of cooking equipment, plenty of space for us all and the bathrooms were very nice. The beds were comfortable too! It is very close to Enkhuisen by car, which is a beautiful old town and worth a visit. Would definitely recommend for a group stay.

Vakantiehuis Groepsverblijf De Gouwe Droom info

• CafeBeschikbaar (1)